PDA

View Full Version : sht, niet verder vertellen..



Dirtypool
27 juni 2005, 00:09
..maar ik plaats m stiekum toch hier, vanwege de , wat hogere gemiddelde leeftijd hier en de verwachtte bijpassende volwassenheid :)

Heeft iemand die Tonetubby speakers al eens geprobeerd , zag ze bij vdH op de site staan en loop al een tijdje mezelf af te vragen of het wat is.

Grtz Richard

Al
27 juni 2005, 01:07
Heeft iemand die Tonetubby speakers al eens geprobeerd , zag ze bij vdH op de site staan en loop al een tijdje mezelf af te vragen of het wat is. Grtz Richard

Ik ken ze. Wat zit er nu in?

Al

Dirtypool
27 juni 2005, 01:11
Celestion GHnogwat geloof ik.

Ik ben niet ontevreden hoor maar zag dat vdHaar ze levert en aangezien ik al een tijdje nieuwsgierig daarnaar was en in de wetenschap dat sommigen van jullie vaker dan ik ter plaatse zijn...

Wat is jouw indruk?

Al
27 juni 2005, 01:17
Celestion GHnogwat geloof ik.

Ik ben niet ontevreden hoor maar zag dat vdHaar ze levert en aangezien ik al een tijdje nieuwsgierig daarnaar was en in de wetenschap dat sommigen van jullie vaker dan ik ter plaatse zijn...

Wat is jouw indruk?

Pakt zeker wat warmte/aangenaamheid, neiging om beetje doods te klinken ... Komt over als speaker om flink te belasten, niet heel efficient. Kan goed huwelijk zijn met pinnige amp. Minder sterk wat betreft punch. "Lead" speaker.

Al

Mr.Jay
27 juni 2005, 07:36
Celestion GHnogwat geloof ik.
Ik ben niet ontevreden hoor

jaja.. "nog wat" kan héél wat uitmaken ! ...en nw. / oud ?
En dat in een R.I.Bassman ?

JaY

Dirtypool
27 juni 2005, 12:24
G12H30, nieuw en alleen het hok is nog '59RI 8-)

Mr.Jay
27 juni 2005, 12:42
G12H30, nieuw en alleen het hok is nog '59RI 8-)

En dát is doods multiplex 8-)
G12H's R.I. vond ik lichte, platte snel opbrekende onmuzikale speaker.
Maar ik weet dat anderen er betere ervaringen mee hadden. Wellich had ik slechte of Chinese(?)....

Bij die combinatie van dát cab en juist die speakers kan ik me niks muzikaals voorstellen.

JaY

Al
28 juni 2005, 01:34
G12H30, nieuw en alleen het hok is nog '59RI 8-)

En dát is doods multiplex 8-)
G12H's R.I. vond ik lichte, platte snel opbrekende onmuzikale speaker.
Maar ik weet dat anderen er betere ervaringen mee hadden. Wellich had ik slechte of Chinese(?)....

Bij die combinatie van dát cab en juist die speakers kan ik me niks muzikaals voorstellen.

JaY

Heb een tijdje G12h30 RI in een DR gehad. Vond ik zeer acceptabel maar de oude H's zijn absoluut mooier. Kan best dat de kwaliteit achteruit is gegaan. Ze komen tegenwoordig uit China. Misschien dat dat vroeger anders was. Het RI cab kwam vrij honky over. Mojo cab was stuk levendiger, meer en mooier hoog, transperanter mid en laag.

Al

Dirtypool
28 juni 2005, 01:48
Ik heb dat cab eens van binnen bekeken maar voor multiplex vind ik het er erg houtig uitzien.
Die van mij behoort tot de 1e 700 die van de band rolden, zou het kunnen dat er bij de vroege RI's massief hout gebruikt werd?

Mr.Jay
28 juni 2005, 07:38
Ik heb dat cab eens van binnen bekeken maar voor multiplex vind ik het er erg houtig uitzien.
Die van mij behoort tot de 1e 700 die van de band rolden, zou het kunnen dat er bij de vroege RI's massief hout gebruikt werd?

Heb nog een ouwere geregeld hier (nr.AA00171)> mulitplex.
Haal es een stukkie Tweed van de onderkant af zodat je een hoek vrij krijgt, dan zie je het wel. Kun je achteraf weer gewoon vastplakken.
Zover ik er best enkelen hier heb gehad zijn de cabs nooit veranderd, wél de rest allemaal.

Ik heb enkele van die TAD CAB's ( ofwel MOJO ) > die klinken écht goed, precies zoals AL hier omschrijft ! Maakt je amp een stuk mooier klinken.

JaY

Dirtypool
28 juni 2005, 17:44
Moet ik daar maar eens aan denken :-?

Mr.Jay
28 juni 2005, 18:20
Moet ik daar maar eens aan denken :-?

inmiddels heb je die amp dan al 3x betaald :D

JaY

Dirtypool
29 juni 2005, 01:07
kent skele :-D mut oek n bytsje hobby blieve

Mr.Jay
29 juni 2005, 20:36
kent skele :-D mut oek n bytsje hobby blieve

Apeldoorns???????????
JaY

Dirtypool
30 juni 2005, 01:49
Leeuwarders maar met de tong wat verder achter in de strot zou t zo voor Apeldoorns kunnen doorgaan :-D