PDA

View Full Version : Charvel soloist EDIT: NIEUWE GITAAR IPV CHARVEL! :D :D



Orpheo
24 juni 2005, 16:39
Nee, dit is geen spam!! ik zeg het maar.

hoeveel is volgens jullie een goeie prijs om te vragen voor die charvel van mij? Hier de specs:

3piece maple neck thru body
Alder body
Rosewood fingerboard bound
24 frets
Real MoP sharktooth inlays
Schaller Licensed Floyd Rose with stabilisator
H/S/S pickups (jacksons, active)

dead mint state, with case

hoeveel is dan schappelijk? tis een soort gehot-rodde Model 6....met green-black metallic lak.

ieme
24 juni 2005, 16:46
VIEZE SPAMMER


























:-D

...rock...
24 juni 2005, 16:50
:D
fotootje?

Anders Destium
24 juni 2005, 19:05
Heb je er op gespeeld, dan kan hij nooit dead mint zijn :-?

Welk jaar is hij uit? Waar is hij gebouwd?

caelin
24 juni 2005, 20:05
hmm ik dacht zon 600 euro als hij er werkelijk goed uitziet !

dus geen versleten trem en rotte electronica ...

heb voor de mijne 350 betaalt maar daar zaten dan ook de bitterballen nog tussen de fretten gewoon te vies om aan te pakken :lol:

maar naar een aantal uurtjes poetsen toch weer een vet ding
owja en natuurlijk na een gotho trem en een seymour invader pickup erin he en nieuwe pots en en en en ........ :lol: :lol:

bert k
25 juni 2005, 00:48
maar naar een aantal uurtjes poetsen toch weer een vet ding


Ik begrijp best wat je bedoelt, maar toch vind ik dit een opmerkelijke zin... :-D

caelin
25 juni 2005, 00:57
maar naar een aantal uurtjes poetsen toch weer een vet ding


Ik begrijp best wat je bedoelt, maar toch vind ik dit een opmerkelijke zin... :-D

haha ja inderdaad ...

hmm weer een glanzend ding dan oke ?

kapottttt vettttt :lol:

NeeraDJ
25 juni 2005, 01:15
Heb je er op gespeeld, dan kan hij nooit dead mint zijn :-?

Welk jaar is hij uit? Waar is hij gebouwd?
Het is een 650XL dacht ik, die waren gemaakt in Japan als ik me niet vergis

Orpheo
25 juni 2005, 02:54
Heb je er op gespeeld, dan kan hij nooit dead mint zijn :-?

Welk jaar is hij uit? Waar is hij gebouwd?

zie mijn onderschrift; tis de mijne.

hij is dead mint. geen krasje, geen butsje, niks.

hij is uit 1987, gebouwd in Japan.

hij is ook nog 100% origineel....hoeveel kan je er dan voor vragen? is dan 600 teveel? een vriend van me wil m nl kopen, maar ik wil totaal niet rippen...maar ik kan m ook inruilen voor een gretsch semiakoestische.....(die kost 700 euro...)....

zjanke
25 juni 2005, 08:42
Nee, dit is geen spam!! ik zeg het maar
en dan


zie mijn onderschrift; tis de mijne.

een vriend van me wil m nl kopen, maar ik wil totaal niet rippen...maar ik kan m ook inruilen voor een gretsch semiakoestische.....(die kost 700 euro...)....

En in je onderschrift staat ie gewoon te koop, een sneaky verkooptruck of toch spam :razz:

Orpheo
25 juni 2005, 09:36
Nee, dit is geen spam!! ik zeg het maar
en dan


zie mijn onderschrift; tis de mijne.

een vriend van me wil m nl kopen, maar ik wil totaal niet rippen...maar ik kan m ook inruilen voor een gretsch semiakoestische.....(die kost 700 euro...)....

En in je onderschrift staat ie gewoon te koop, een sneaky verkooptruck of toch spam :razz:

geen van beiden. ik wil weten of ik die maat van me rip, als ik aan he 600 euro voor dat ding vraag. ik verander nu ook ff mn onderschrift....(ik wist/weet ook ff nix beters :razz: )

Anders Destium
25 juni 2005, 19:19
Je hebt de gitaar toch gewoon gebruikt? Dan kan hij mint zijn maar nooit dead mint :roll:

Orpheo
25 juni 2005, 19:23
3 keer op spelen?

maar goed. boeit niet. ik heb m ingeruild, en heb en nieuwe gitaar, ghehe.


ik heb nu deze

http://www.maximumguitars.nl/instore/electrics/gretsch1.jpg

een semi akoestische (met nadruk op AKOESTISCH!!!!) gitaartje, Goldtop. Speelt subliem. Echt fuckin goed afgewerkt. en klinkt heel vol, warm, rond, " romig" zal ik maar zeggen. echt goed...

Cubensis
25 juni 2005, 19:36
zozo nette gitaar, aan de inlays te zien een Gretsch?

*edit: zie t op de slagplaat staan :)

...rock...
25 juni 2005, 19:42
mja mooi een gretsch maar ben niet zo zot van die holes F-holes staan hem beter vind ik.

Cubensis
25 juni 2005, 19:46
controls op de slagplaat is wel weer erg trui natuurlijk

Anders Destium
25 juni 2005, 20:13
Gefeliciteerd, mooi ding. Gretsches zijn echt super!

Het is toch wel een redelijke stijlverandering. Kam je je haar ook tegenwoordig :wink:

vulvasonic
25 juni 2005, 20:18
Bijzonder CEWL!!!!! 8-)

Orpheo
25 juni 2005, 20:41
haha, thnx voor de supergave reacties :D:D

ja, eerst was ik nogal into heavy metal, black metal etc etc, maar na eens goed geluisterd te hebben naar joe perry en aerosmith ben ik compleet omgeturned...ik kam mn haar ja...EN IK DOE ER ZELFS GEL IN :D:D

controls op slagplaat erg " trui"???? wtf? cubensis, wat bedoel je daarmee??

ik moet ook ff kwijt: dit ding was 700 euro....maar qua afwerking kan gibson hier een puntje aan zuigen. Sorry hoor, ik ben echt een Les Paul-man, maaar de huidige gibsons zijn kut. Ik heb een CUSTOMSHOP in mn handen gehad, met scherpe frets, gebroken binding, en slecht gespoten lak!!!!!

deze is perfect gespoten, perfecte hals, perfect gelakte hals, ga zo maar door.


ben nog nooit zo blij geweest denk ik:D

als ik n digitale camera kan vinden maak ik nog wel meer foto's...

Orpheo
25 juni 2005, 20:55
mja mooi een gretsch maar ben niet zo zot van die holes F-holes staan hem beter vind ik.

nee, vind ik totaal niet. op een volledige holle moet je die 3hoeks-holes hebben. op een echte Semi mag je F=holes plaatsen :razz:

Cubensis
25 juni 2005, 20:57
haha, thnx voor de supergave reacties :D:D

ja, eerst was ik nogal into heavy metal, black metal etc etc, maar na eens goed geluisterd te hebben naar joe perry en aerosmith ben ik compleet omgeturned...ik kam mn haar ja...EN IK DOE ER ZELFS GEL IN :D:D

controls op slagplaat erg " trui"???? wtf? cubensis, wat bedoel je daarmee??

ik moet ook ff kwijt: dit ding was 700 euro....maar qua afwerking kan gibson hier een puntje aan zuigen. Sorry hoor, ik ben echt een Les Paul-man, maaar de huidige gibsons zijn kut. Ik heb een CUSTOMSHOP in mn handen gehad, met scherpe frets, gebroken binding, en slecht gespoten lak!!!!!

deze is perfect gespoten, perfecte hals, perfect gelakte hals, ga zo maar door.


ben nog nooit zo blij geweest denk ik:D

als ik n digitale camera kan vinden maak ik nog wel meer foto's...
trui = true = echt = NORSK ARYSK BLAAK METAAL ARRRRGH

Orpheo
25 juni 2005, 21:04
ja, sorry, maar ik kan al geen duits, laat staan noors :D:D (frans lukt daarentegen wel, ghehe)

Anders Destium
25 juni 2005, 21:37
Mooi dat je er zo blij mee bent :) Ik zie zelf nog wel eens een Heatley of een Ovation bij mij thuis verschijnen denk ik!

Ik combineer tegenwoordig black metal met allemaal andere metal, rock en zelfs 70s symfo rock (groot fan van Kansas, Rush, Journey enz) Het een hoeft het ander niet uit te sluiten, al heb ik al een tijd geen lang haar meer :lol:

Told you so about Gibson, maar als je een goede LP te pakken hebt blijft het een topgitaar. Er zitten naar mijn mening alleen (veel) teveel rotte appels tussen :-?

bert k
25 juni 2005, 21:37
Ach, Cubensis is onbegrijpelijk in elke taal, vrees is :-D

Maar erg gefeliciteerd met je gitaar. Hij is GOED!

Anders Destium
25 juni 2005, 21:39
Dat van Sinis is een verbastering van een van de lijfspreuken van de Noorse Circle of Black Metal, zeg maar de lui die behalve (goede) muziek maken het nodig vonden om elkaar af te maken, kerken te verbranden en grafschennis te plegen :-?

Orpheo
25 juni 2005, 21:42
@ anders:

ja, i am sorry dat ik niet luisterde naar iemand die al " iets" langer gitaar speelt dan ik....

maar ach, boeie! :D mijn nieuwste LP gaat toch custombuild worden (wil ik al EEUWEN, maar ok, ghehe)

maar toch..mensch, dat kan toch niet? een gitaar van 3000 euro waarbij de frets klote zijn, en de binding gebroken.......daar vallen mijn haren van uit mn harses..