PDA

View Full Version : Zanger zoekt ROCKband.



shredneck
24 juni 2005, 15:12
Hallo,

Ik ben op zoek naar een vette rockband, denk aan Led Zeppelin, Deep Purple en wat recenter Velvet Revolver om me eens flink te laten gaan, en natuurlijk ook af en toe op het podium!

Rotterdam en omstreken graag, anders reis ik me de ballen uit mijn broek!

Cheers,

Corvin.

ps, geen priveberichten via deze site aub.

rocker_71
4 juli 2005, 15:19
Ik hou me van harte aanbevolen!

Zie: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=59762 :cool:

:razz:

edwinfe
5 juli 2005, 22:35
Hoi Rocker_71,

kijk dat gaat lekker zo!

Edwin

artnaz
24 september 2007, 16:58
Podverdomme, dat is mijn muziek... Alleen is onze band in Enschede... :(

EDIT: Ik zie dat het al een tijdje geleden is... Maar misschien goed ook, want in de tussentijd zou je verhuisd kunnen zijn... ;)

Thiez
16 februari 2009, 18:26
ben je nog steeds op zoek naar een band? het is intussen tijd geleden maar wie weet.

artnaz
17 februari 2009, 01:58
Ik hoop het voor je, maar hij heeft hier al bijna 4 jaar niets gezegd... ;)

shredneck
18 februari 2009, 23:16
Jeetje, dat is alweer ff geleden.

Ik ben zanger maar ook gitarist. Heb al jaren zangles en ben vooral een (amerikaans georienteerde) rockzanger. Ik hou nog steeds van de bands uit de oude advertentie hierboven, maar mijn smaak is wel enigzins verschoven naar rock/blues/southern/country en ouwe soul.

Ondertussen wel weer bandloos overigens. Ik woon in Vlaardingen, sta open voor aanbiedingen maar tegelijkertijd ben ik inmiddels zelf ook bezig met een nieuwe band op te richten. Ik schrijf veel muziek (stijl van Black Crowes/Stones tot Allman Brothers/Govt Mule) en wil dat absoluut uitvoeren. Ik heb een drummer, zoek nog wel een gitarist die dus van bovengenoemde bands houdt en enigzins ervaren is. Bassist is aanwezig, echter geen idee of hij blijft.

Nogmaals, ik sta open voor aanbiedingen, weet alleen niet of ik er wat mee kan, maar laat je horen via corvinkeurhorst APESTAARTJE hotmail PUNT com