PDA

View Full Version : Wat vinden jullie van deze metalsolo (mp3)?



Bastiaanvon
23 juni 2005, 23:48
http://users.pandora.be/weihan/theudho/sounds/Track%2005.mp3

aanhoorbaar of walgelijk slecht?

Bobbel
24 juni 2005, 00:04
walgelijk slecht wil ik het niet noemen... nee, klinkt wel netjes, maar het mag wel wat luider... sommige dingen hoorde ik amper, misschien kan ik dan een beter oordeel geven...

Orpheo
24 juni 2005, 00:10
heb jij t gespeeld?

ik hoop niet dat ik op lange tenen en dito imago's trap als ik zeg dat ik t takkeherrie vond.....

ja, de solo was wel ok.....technisch gezien (denk ik...t was nie duidelijk genoeg die opname), maar de stijl is totaal niet aan mij besteed....

Bobbel
24 juni 2005, 00:20
heb jij t gespeeld?

ik hoop niet dat ik op lange tenen en dito imago's trap als ik zeg dat ik t takkeherrie vond.....

ja, de solo was wel ok.....technisch gezien (denk ik...t was nie duidelijk genoeg die opname), maar de stijl is totaal niet aan mij besteed....

maar die style daar moet je dwars doorheen kijken... ik bedoel ik vond het ook takkeherrie...

Nickname
24 juni 2005, 03:01
Muziek vind ik takkeherrie maar solo zit volgens mij technisch wel goed in elkaar...

Agent_Smith
24 juni 2005, 08:22
Sorry, absoluut niet lelijk bedoeld maar waardeloze 'muziek' en ditto gitaargeluid. Maar da's een kwestie van smaak natuurlijk.
Solootje is daarentegen idd niet onaardig! :wink:

bert k
24 juni 2005, 10:38
Dit hoort in Sounds... dus daar gaat ie ook heen :)

BassAgent
24 juni 2005, 10:39
Het had inderdaad wel wat harder gemogen, maar voor de rest wel vet (hoewel ik de muziek ook niet echt geweldig vind :D )

Soulflyhigh
24 juni 2005, 12:53
Ik vond het wel een lekker nummer eigenlijk solo was ook zeer ok alleen mocht idd wat harder :-D

Grave Fillé
24 juni 2005, 16:19
Ik vind hem wel lachen nu alleen nog even wat goed opname gear hebben en dan zit het wel goed. Alleen.........
































........dit is geen metal meer, dit is herrie! :-D

Negative K3 fan
24 juni 2005, 23:04
weinbig muzikale inhoud., technisch wel in orde, veel te veel gain. maar nietszeggend.

Shaggy
25 juni 2005, 18:45
aanhoorbaar of walgelijk slecht?


't laatste

slayurrr
25 juni 2005, 20:45
Deed me weinig.

Technisch wel leuk, zoals de "rest" al zegt, maar daar is ook alles mee gezegd.

Ravanelli
26 juni 2005, 17:08
Die zanger heeft op zijn 40e ook geen stem meer....... :)

syarych
26 juni 2005, 20:19
Een 'poging' tot (symfonische?) black metal, of ... ?

Hoe dan ook, de solo klinkt aardig, echter had je (zoals reeds vermeld) de solo gitaar wat meer naar voren mogen trekken (harder!), en het geluid had mijns inziens wat voller gemogen, het klinkt 'te schel'.

syarych
27 juni 2005, 17:10
Die zanger heeft op zijn 40e ook geen stem meer....... :)
Ik vind de stem juist erg meevallen, ik heb ze erger gehoord.
Luister bijvoorbeeld eens naar de britse band 'Anaal Nathrakh' (album: Domine Non Es Dignus (een kleine waarschuwing overigens: extreem agressieve / haatvolle muziek! Niet bepaald 'lichte kost'.)). Ik krijg verd* al pijn in mijn strot bij het luisteren naar de stem van de zanger. En dan te bedenken dat hij niet eens vocal distortion gebruikt.

VHsologitarist
27 juni 2005, 20:05
slecht ;)
ik hou er niet van... onmelodieuze snel gepiel (dubbelstemmig klinkt vals).

...rock...
27 juni 2005, 20:45
walgelijk slecht wil ik het niet noemen... nee, klinkt wel netjes, maar het mag wel wat luider... sommige dingen hoorde ik amper, misschien kan ik dan een beter oordeel geven...
+1

X-Rated
30 juni 2005, 02:34
Ik vind het inkomen op de solo niet helemaal flex, maar als metal liefhebben vond ik de solo + ondertoon werkelijk heel goed klinken :)

Drums zijn trouwens goed opgenomen ;) Studio werk?