PDA

View Full Version : Wi heeft er een gaven solo in B ?



Trusme
28 augustus 2002, 01:02
Hoi, ik ben zeer druk in voor bereiding voor een Metal optreden 7 sept as. (abdijpopXL) maar ik mis nog een pakkende solo in B die staat als een huis.

Heb jij er toevallig een liggen in tab of midi ? ik ontvang hem graag van je.

Alvast bedankt, graag reaktie op mail adres.

Phizer
28 augustus 2002, 23:09
welke toonladder/mode van B?? iets preciezer graag (al kan ik je niet helpen met metal..... maar voor de volgende posters is het wel handig om te weten)

in metal kan vanalles.....

Trusme
28 augustus 2002, 23:23
Hoi, zoals je al zei, in metal kan van alles, dus mocht je wat hebben liggen, post het aub ik kijk wel of er bruikbaar materiaal tussen zit.

Gr. Satch@zeelandnet.nl

sebass
29 augustus 2002, 12:16
Al post je nou gewoon het liedje ergens en zegt waar de solo moet. Dan is het voor de meeste hier geen probleem om er een leuke solo bij te bouwen. Kijk ik kan wel een leuk solo'tje gaan bouwen in b maar dan klinkt het nog steeds voor geen meter als het niet bij de rest van het lied past qua stijl ritme e.d.

Trusme
29 augustus 2002, 16:05
Hoi, je hebt gelijk, was ik in mijn antiousme vergeten...maar ik ben gister avond al een heel eind kunnen komen zelf...ik heb mijn gitaar met de vg-8 (digitaal) kunnen pitchen naar een verlaagde B, en met een pedaal leg ik er een octaaf op, en daarmee kan je hele leuken dingen doen...bedankt voor het reageren... Grtz. Satch.

Raffel
29 augustus 2002, 17:43
hmm, kan je die zelf niet verzinnen :razz:?