PDA

View Full Version : noob



El Bastardo
22 juni 2005, 13:47
Dag Heren,

Zo, zat hier net wat rond te neuzen en zag een aantal leuke posts en een boel HRI leden. Tijd om ook member te worden :wink:

Gr,

Leon..

Lock en Load
22 juni 2005, 13:52
Jij bent geen n0ob. 8-)
















Ik wel :lol:

El Bastardo
22 juni 2005, 13:56
Jij bent geen n0ob. 8-)

Ik wel :lol:

In ieder geval nieuw op dit forum :wink:

BramVersteeg
22 juni 2005, 14:33
Jij bent geen n0ob. 8-)

Ik wel :lol:

In ieder geval nieuw op dit forum :wink:

Welkom welkom!
En......wel komen komende zaterdag!
Nee, even serieus. Om je meteen kennis te laten maken met wat andere forumleden mag je komende zaterdag wel langs komen op de mini-meeting in Alkmaar met je rack :D :D :D

El Bastardo
22 juni 2005, 14:36
Welkom welkom!
En......wel komen komende zaterdag!
Nee, even serieus. Om je meteen kennis te laten maken met wat andere forumleden mag je komende zaterdag wel langs komen op de mini-meeting in Alkmaar met je rack :D :D :D

suxx, ik ben het hele weekend weg. Anders was ik zeker gekomen,

LordRiffenstein
22 juni 2005, 14:58
Hahaha, welkom aan boord Leon!! Veel bekende namen hier, tijd voor een gitaarnet-rack-meeting!

El Bastardo
22 juni 2005, 15:13
Hahaha, welkom aan boord Leon!! Veel bekende namen hier, tijd voor een gitaarnet-rack-meeting!

Klinkt goed.
Youri, je weet dat je zowiezo altijd langs kan komen om met de spulletjes te spelen.

jw009
22 juni 2005, 15:23
Dag Heren,

Zo, zat hier net wat rond te neuzen en zag een aantal leuke posts en een boel HRI leden. Tijd om ook member te worden :wink:

Gr,

Leon..

je rack ziet er iig heel goed uit..... holy shit!! :o

ieme
22 juni 2005, 15:40
welkom elbastardo, jou naam kom ik idd regelmatig tegen op HRI en je gear bij PL...

Meetingtime!

marc_o
22 juni 2005, 16:02
ruige top! Welkom!

doncker
22 juni 2005, 16:06
Welkom, Zijn die 3 flightcases even groot, zodat je ze gewoon rustig van plaats kan wisselen, of hou je een bepaalde volgorde aan ?

greets

kristof

ps: rackdag vind ik een super idee

skabouter
22 juni 2005, 17:09
welkom dude :) fijne setup heb je zeg !! prachtig :o

wat voor speakers heb je ? en is dat een zelfgemaakt "cabinet" door PL ?

en wat zit er allemaal in je rack (vbno)? hoop onbekent spul van me. vooral die grote TC unit ben ik benieuwd naar :)

morris
22 juni 2005, 18:56
Hey nOOb!

Welkom, het zou tijd worden ;-)
Helemaal gesetteld bij die kouwe kak daarboven?

:lol: Morris

El Bastardo
22 juni 2005, 19:56
Heren, bedankt voor het welkom en de complimenten voor het rack.

@morris: het is hier heerlijk in Zoetermeer. Kom maar eens een keertje een biertje drinken in het gezellige noorden :wink:

@skabouter:

In het rack zit:

TC 1128: Midi gestuurde grafische EQ
Mipro : Wireless
CAE RL8 en Mini Mix: Schakelunit en een line mixer
TC 1210: chorus
TC GForce
TC 2290: DE delay!!
Paul Lenders custom interface en power center
Furman AR 2306 voltage stabilisator

El Bastardo
22 juni 2005, 19:58
Welkom, Zijn die 3 flightcases even groot, zodat je ze gewoon rustig van plaats kan wisselen, of hou je een bepaalde volgorde aan ?

greets

kristof

ps: rackdag vind ik een super idee

Yup, ze zijn allemaal gemaakt op de breedte van de bogner.
De speakers (Double D cup Blasters) zijn ook op die breedte ontworpen door Paul. Het was oorspronkelijk een prototype, maar is nu ook in produktie bij Paul door de grote vraag. Hij maakt opzich al langer speakers en het zijn de beste speakers die je kunt krijgen IMHO.

srv-man
22 juni 2005, 21:37
Hey Leon, welkom alhier. Inderdaad zul je hier een hoop nederlandse HRI leden aan gaan treffen.......het slechte nieuws is dat verder niet veel mensen in dit hoekje komen, zijn er dan echt zo weinig rackers?

Groeten,
Theo(K)

morris
22 juni 2005, 23:41
De speakers (Double D cup Blasters)

:-D :-D

morris
22 juni 2005, 23:50
Hey Leon, welkom alhier. Inderdaad zul je hier een hoop nederlandse HRI leden aan gaan treffen.......het slechte nieuws is dat verder niet veel mensen in dit hoekje komen, zijn er dan echt zo weinig rackers?

Groeten,
Theo(K)

Dat valt wel mee, alleen hebben de meeste rackers niet zoveel lege tijd als wij :wink:
In deze tijd van `instant gratification` leren de meeste gastjes niet eens meer instrumentbeheersing. Drop D tuning, liefst nog in C of B, wijsvinger en pinkie erop en raggen maar. Solo? pffff...
Tja en iemand niet niet wil leren spelen, wil al zich al zeker niet verdiepen in racktechniek.

Ergo, wij zijn allemaal beregoed!!!
:-D :-D :-D

Morris

vinni
23 juni 2005, 01:53
Heee EB,

Jij ook hier? :-D

It's about time....



Nou.....
Moet we wel een beetje van het hart dat het een beetje dubbel op gaat worden.....zeker als je rack-georienteerd bent. Dan denk ik dat je meer aan HRI hebt.


Groet,
Vinni

LordRiffenstein
23 juni 2005, 07:46
In deze tijd van `instant gratification` leren de meeste gastjes niet eens meer instrumentbeheersing. Drop D tuning, liefst nog in C of B, wijsvinger en pinkie erop en raggen maar. Solo? pffff...

Eigenaardig, ik herinner me dat ik laatst een gitarist uit Nederlands Limburg over de vloer had met een MM Luke gestemd in Drop D

http://lordriffenstein.netfirms.com/images/Tonefest/Weedly%20weedly%20weeeeeeeeeeeeeee.jpg

Hoezo showoff?

:razz: :razz: :razz:

marc_o
23 juni 2005, 09:03
Gna!

wimmeltje
23 juni 2005, 17:58
Hey Leon,

Welkom hier!!

Groetjes Wim

morris
23 juni 2005, 22:28
Eigenaardig, ik herinner me dat ik laatst een gitarist uit Nederlands Limburg over de vloer had met een MM Luke gestemd in Drop D

Hoezo showoff?

:razz: :razz: :razz:

Wie ik?? hahaha LOL
Ik heb dat nodig voor al mijn favo "Tales from the Bulge" lickjes ahum kuch kuch...

:-D
morris