PDA

View Full Version : multi effect in bypass modus



Rock n' sad
21 juni 2005, 20:32
Ok , ik ga het zo duidelijk mogelijk proberen te houden

Ik heb nu een zoom 8080 aan m'n versterker hangen , en zet de output op 50 % ( 12 uur dus ) , maar wil de distortion van mijn versterker nog gebruiken , want de distortions van de zoom zijn niet zo fantastisch , het probleem is nu dus dat het multieffect ook in bypass modus maar op halve output draait , dus de gain van mijn versterker gaat zwakker worden , en ik gebruikte zowiezo al het meeste gain , dus kan ik niet gewoon nog mail gain zetten.

Zou hier een oplossing voor kunnen zijn ? Ik heb in elk geval al een Ibanez powerlead 5 gekocht op ebay ( zo'n soundtanck ding ) waarmee ik ga experimenteren. , als ik die voor de zoom zet , draait die toch op 100 % output zogezegd , maar het pedaal krijg ik maar binnen enkele weken dus vroeg ik mij af of er geen betere oplossing is ( tenslotte zal die ibanez zowiezo niet fantastisch zijn en gebruik ik hem dan waarschijnlijk toch niet echt later )

Rock n' sad
21 juni 2005, 21:36
gitaar rechtstreeks in amp
en loop out naar input multieffect , en dan output multieffect in loop in

Helpt dit?

Rock n' sad
21 juni 2005, 22:28
iemand?

Thom TK
21 juni 2005, 23:19
Tjah je kán een Carl Martin Hydraboost ervoor (of erna) hangen...die boost je signaal namelijk.
Of neem een tb boxje en flikker de multifx daar in, heb je er helemaal geen last meer van ;).
Er is hier VOLGENS MIJ iemand die dit wel lollig vind om te doen.
(geen dank voor de reclame Speedy :D )

Rewind
22 juni 2005, 00:56
gitaar rechtstreeks in amp
en loop out naar input multieffect , en dan output multieffect in loop in

Helpt dit?

Je gaf zelf dus al het goede antwoord

Antal
22 juni 2005, 12:52
Als je hem wilt bypassen dan programmeer je toch gewoon een patch zonder effecten. Maar wel met het juiste volume. Dan moet het werken.

Rock n' sad
24 juni 2005, 11:00
loopen lukt niet ( ik moet wel dom zijn :???: ) , maar heb al een oplossing gevonden die nog meer voor de hand lag , gewoon een patch met compressor :D