PDA

View Full Version : cameleonlak



Artio
21 juni 2005, 13:22
Weet iemand hoe je van die cameleonlak kan spuiten? is dit gewoon een effen matte laag met een dunne laag metallic?
Groeten

chennie
21 juni 2005, 13:52
heb je misschien een plaatje, zodat het wat duidelijker is wat verstaan wordt onder camelon lak ?


ik moet denken aan een lak wat de kleur van de omgeving oppikt, dat zou uiterst koel zijn =)

Artio
21 juni 2005, 14:03
hahahahaha ja die is goed, dat hij wegvalt tegen de achtergrond.... nee ik bedoel van die lak die ze wel eens op autos hebben (alfa romeo) die in twee kleuren kan verschieten, naar mate er meer of minder licht op valt....

nickbongers
21 juni 2005, 14:04
parelmoerlak

duur spul

Diedo
21 juni 2005, 18:17
en teringlelijk! maar dat terzijde...

echt zoals een kameleon zou vet zijn... Cameratje aan de achterkant en een tv op de voorkant :)

nickbongers
21 juni 2005, 18:23
ja, want dan wordt je kruis op de gitaar geprojecteerd! STOER! :S (maar het kan wel ;)

nog leuker zou zijn als je in je gitaar een lcd schermpje maakt, en een webcam die het publiek filmt.

bat
21 juni 2005, 18:46
Micalak.

Als ik jou was zou ik gewoon een goede autospuiter vragen je te helpen. Hij kan je vertellen wat voor grondlak je erop moet zetten.

Hou wel rekening met een redelijk hoog bedrag voor de lak.

sickpunk
21 juni 2005, 18:59
mijn bass word die kleur gelakt door een maatje van me :D(die is spuiter) tis gewoon een soort lak... er moet wel blanke nog overheen had ie het over, maar het is gewoon een soort lak mijne word donkerpaars/donkergroen

prs
21 juni 2005, 19:24
Bedoel je zoiets?

http://www.vintagerocker.com/pics/flipflop/flipflop1.jpg

...rock...
21 juni 2005, 19:45
Bedoel je zoiets?

http://www.vintagerocker.com/pics/flipflop/flipflop1.jpg
:nervous: ik word niet goed!

sickpunk
21 juni 2005, 20:05
haha zoiets word mijn bass :P

...rock...
21 juni 2005, 20:22
haha zoiets word mijn bass :P
ik hoop dat je wat voor groen gaat in de plaats van paars want die gitaar iss leelijjkkk.Maarja smaken verschillen tschijnt :wink:

sickpunk
21 juni 2005, 20:25
het is niet zo paars als dat hoor(heb de kleur al gezien op een scooter die ie had gespoten)... het is echt heeel donker(zelfs onder alle hoeken) groen/blauw/paars geen uitschieters naar fel ofzo... beetje vreemd kleurtje... maar zo vreselijk stijl vol, als het goed is strip ik em volgende maand....

Dirk W
21 juni 2005, 20:29
Ik vind het er wel gaaf uitzien :p

...rock...
21 juni 2005, 20:32
het is niet zo paars als dat hoor(heb de kleur al gezien op een scooter die ie had gespoten)... het is echt heeel donker(zelfs onder alle hoeken) groen/blauw/paars geen uitschieters naar fel ofzo... beetje vreemd kleurtje... maar zo vreselijk stijl vol, als het goed is strip ik em volgende maand....
het zal wel iets hebben natuurlijk!

sickpunk
21 juni 2005, 20:37
haha ach ieder z'n ding... ik vind het alleen maar leuk als niet iedereen het doet.. dan hbe ik tenminste een beetje een apparte bass ;)

Artio
22 juni 2005, 11:07
Ja die van die foto bedoel ik...ik zou zelf ook voor een andere combo kiezen....maar ik wil gewoon weten hoe die laklagen zijn opgebouwd.
Groetjes

sickpunk
22 juni 2005, 16:53
geen(van wat ik heb begrepen) een soort lak, niet meerdere lagen ofzo... zit gewoon kant en klaar in een busje/potje

chennie
22 juni 2005, 18:46
doet me denken aan olievlekken in waterplasjes. Of van die olie knikkers die je had toen we klein waren =)

gecko84
24 juni 2005, 15:32
Ik zag laatst toevallig bij de Halfords een pakket voor dit soort lak (als je ten minste van die lak bedoelt die een andere kleur krijgt wanneer de lichtinval verandert...)
misschien kan je daar naar kijken