PDA

View Full Version : Zwarte Ibanez RG??



Scorn
20 juni 2005, 20:06
Hallo!

Ik zag op Musik-Service een Ibanez RG staan, op de foto in het zwart.
Er staat echter bij "Mirage Red".
Is hij nou zwart of rood?

Link: http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/EGitarren/Ibanez_RG1570_MRR.htm

Welke Ibanez RG's zijn verkrijgbaar in het zwart?

Kevin-D
20 juni 2005, 20:19
Hij is wel degelijk Oranje zelfs! Niet rood, niet zwart, maar oranje! Maar dat alleen als het licht er goed opvalt. Met een zwak/matig belicht podium zou hij zwart lijken met oranje spikkeltjes tussendoor. In live daglicht zou hij er oranje spikkelend/glimmend uitzien. Dit is een nieuwe finish van de gitaar net als die andere Mirage finish. Best gaaf effect als je 't mij vraagt!
Zoek ff op www.ibanezrules.com en daar vind je wel plaatjes en dan zie je wat ik bedoel ;-)

Kevin

Nickname
20 juni 2005, 20:20
Hallo,

Tis een beetje vaag om uit te leggen maar ik heb toevallig die gitaar :-D Het enige verschil is dat ik em in het Mirage blue heb. Het ziet er ongeveer als volgt uit, het is heel donkerblauw maar als je uit verschillende hoeken kijkt heeft ie steeds een andere tint.. dan weer lichter, dan weer donkerder. Van de ene kant weer glinsterend en aan de andere kant weer egaal. Naar mijn mening vind ik mijn Mirage blue 1 van de vetste laksoorten voor op een RG, die Mirage red zal daar niet ver vanaf liggen :razz: Helaas is dit effect niet op een foto zichtbaar (ziedaar jouw vraag) het enige wat ik dus nog kan zeggen is dat je hem maar eens in de winkel moet gaan bekijken :)

EpiCenturiesAWAy
20 juni 2005, 20:28
:-D Die gitaar kan je kopen in het zwart en in mirage red of zoiets ze hadden warschijnlijk geen plaatje van die gitaar in die kleur. Maar als erbij staat dat het die kleur is, is het warschijnlijk die gitaar in mirage red.
Snap je ?

vulvasonic
20 juni 2005, 20:34
Ibanez heeft wel vaker van die vage termen voor vage kleuren. De mijne was Cyber Pink en ik kon er met de beste wil van de wereld geen roze in ontdekken. Wel een mooie finish trouwens.

Nickname
20 juni 2005, 20:35
P.S: Die gitaar ruleert btw wel flink aars :-D prachtapparaat!