PDA

View Full Version : Eigen nummer nr. 2 (deze keer geen shred :P)



Lacrimosa
20 juni 2005, 16:25
http://onlinerock.com/musicians/lacrimosa//ismar_-_fibromya.mp3

totaal de andere richting op gegeaan deze keer, het is best extreem, en velen van jullie zullen het niet mooi vinden, maar ben er 10 keer meer tevreden mee dan de vorige :) !!

Negative K3 fan
20 juni 2005, 16:33
idd heel wat anders

klinkt allemaal heel veel belovend maar er mist nog een hele boel invulling (vocaal of instrtumentaal)

de gitaartoon vind ik op zich best te pruimen voor een projectje als dit.

Lacrimosa
20 juni 2005, 17:10
idd heel wat anders

klinkt allemaal heel veel belovend maar er mist nog een hele boel invulling (vocaal of instrtumentaal)

de gitaartoon vind ik op zich best te pruimen voor een projectje als dit.

sow das snel :-D

hehe ja ik zat eraan te denken om nog wat dingen er bij te voegen, maar uiteindelijk toch niet gedaan...ik vind het zo juist mooi, btje eentonig enzo waardoor het juist zo'n dark achtige feel geeft VIND IK...

hehe anyway, bedankt voor je comment dude! 8-)

Bruce
20 juni 2005, 17:18
een iets creatievere bassist
en een melodieuze zanglijn erop
en klaar! Cool!

ixque
20 juni 2005, 17:39
Klinkt best lekker :)

Constantijnster
20 juni 2005, 17:53
Dit klinkt meer als een backing track dan als een eigen nummer..

Lacrimosa
20 juni 2005, 18:06
Dit klinkt meer als een backing track dan als een eigen nummer..

gebruik em zou ik zeggen :razz:
Ik wou bij dit nummer geen solo's, en het niet volproppen met noten...in mijn ogen is het zo goed, maar misschien dat ik er nog wat bij toevoeg!

Bloodline
20 juni 2005, 20:03
ISMAR DE SNAIR !!! lieverd doe dat nou.

voor de erst distorsion wat meer bottom ;) verder is hij kicken :D

Lacrimosa
21 juni 2005, 17:29
onlinerock.com is n00b, hier opnieuw geupload:

http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000169669_000011484_proj.mp3

ae
21 juni 2005, 19:10
Ik vind idd dat het iets mist, maar het is wel veel meer een nummer dan je vorige post :) Intro riff is ook cool :cool: Hoe maak je dat hoge geluid van rond 1.40-2.00?

Noid
22 juni 2005, 09:57
Hee, da's lekker! Lekkere drums man! Strak gespeeld ook. Dat middenstuk is door die bends en de drums net Sepultura (and I like Sepultura :D ). Leuk, ben het wel eens dat de bas wat meer fantasie mag hebben. Die drums hoe heb je dat gedaan en speel je die bas zelf?

Lacrimosa
22 juni 2005, 13:33
Hee, da's lekker! Lekkere drums man! Strak gespeeld ook. Dat middenstuk is door die bends en de drums net Sepultura (and I like Sepultura :D ). Leuk, ben het wel eens dat de bas wat meer fantasie mag hebben. Die drums hoe heb je dat gedaan en speel je die bas zelf?

hej man...
Drums heb ik geprogrammeerd met Drumkit From Hell 2 en de bas heb ik zelf ingespeeld ja haha op mijn gitaar :oops: !!

Thijs G
24 juni 2005, 18:00
idd zoals de andere zeiden een veel beter nummer dan dat vorige ding van je. zitte aantal strakke riffs tusse, goeie geluidskwaliteit ook. er kan idd wel een rustig melodischmetal solotje over heen denk ik, als je die riffs van rond 2:29 eerst een paar keer gewoon speelt, en dan die riffs herhaalt met solo gitaar erover herhaalt komt t helemaal goed met dit nummer 8-)