PDA

View Full Version : AMP MEETING IN ALKMAAR !! aankomende zaterdag!



skabouter
20 juni 2005, 14:54
halllo daar

toevallig wil dat mijn kennis en vriend Kristof uit belgie naar mij komt om iets van mij te kopen. maar daarvoor heeft hij net een nieuwe MESA (caliber) gekocht. hij wil mijn framus wel horen, en ik zijn mesa, en zijn rack neemt hij ook mee uit belgie.

we spreken af in onze oefenruimte (parkhof), die dan leeg staat. daar staan meerdere cabinetten, en ik neem mijn framus 4x12 ook mee. tevens zal ik een peavey classic 2x12 meenemen en mijn rack. eventueel nog meer als men dat leuk vind!

ik hoop dat er meer mensen willen komen. het zal niets kosten,en voor de goede sfeer zal ik zorgen voor wat drinken enzo.

degene die zowieso komen zijn:
-doncker (kristof uit belgie)
-Skabouter (ik uit alkmaar)
-Wytze (andere gitarist uit mn band)

verder hoop ik op aanwezigheid van Akira+ zijn brunetti :)
en het zou ook erg leuk zijn als michael AE wil komen, met wat mooi spul :)

DOEL VAN DE DAG: gewoon beetje ouwehoeren, wat spelen/showen en de kans om meerdere amps naast elkaar te testen :)

LIJKT ME HARDSTIKKE LEUK ALS MEER MENSEN KOMEN ! kom anders zowieso gewoon (met een gitaartje ofzo) om gewoon beetje te kijken en praten :) gezellig wel toch :)

AANMELDEN DUS !! 8-)

Negative K3 fan
20 juni 2005, 15:10
ik wil wel komen, maar zit nog steeds met vervoerproblemen

skabouter
20 juni 2005, 15:16
tja het is ook maar een mini-meeting..........vooral handig voor mensen in de buurt enzo. anders is het het misschien niet waard enzo. dan kan je beter wachten tot de grote meeting van roadkill in sept?

BramVersteeg
20 juni 2005, 16:15
Hey ska,
ik heb contact gehad met kristof over wat kabel die hij over heeft. Hij zou misschien langs Oss komen om dat langs te brengen en we zouden ff m'n versterker proberen. Ik weet niet zeker of ik komende zaterdag tijd vrij kan maken maar wie weet kan ik m'n setje bij Kristof in de auto leggen en meekomen. Maar dit is dus nog niet zeker, he :)

skabouter
20 juni 2005, 16:31
nou, dat zou erg leuk zijn bram :) hopen maar dat het wat wordt !

thnx voor de sticky, mod :)

Bins
20 juni 2005, 16:43
Moet werken :( en 's-avonds naar de ska-band van mijn vriendinnetje gaan kijken...
Jammer, had wel cool geweest.

ben79
20 juni 2005, 17:09
en ik rij ook mee vanuit België.
ik neem niks mee (heb alles van men amps verkocht) behalve men gitaar aangezien ik die amps dolgraag wil testen.

skabouter
20 juni 2005, 18:29
khoor net dat als bram komt, dat ie een Diezel meeneemt ? dat zou natuurlijk wel smullen zijn :D

hopelijk laten akira en Michael AE nog wat horen, die hebben ook erg mooi spul !

ook iedereen met leuke pedalen, multi FX`s en gitaren of wat dan ook zijn van harte welkom natuurlijk he :)

BramVersteeg
20 juni 2005, 18:57
Hey ska (en de anderen),
ik kan met kristof meerijden en ik heb tijd dus ik zal ook van de partij zijn :cool: . Als het allemaal past neem ik dus mijn Diezel mee en mijn rackje met effecten. (en misschien ook m'n cabinet nog wel)

ieme
20 juni 2005, 21:37
Hoe laat is dit alles? als het een beetje vroeg op de middag is.....

ieme

AntY
20 juni 2005, 22:01
wha! de 3e keer of zo dat ik in moderne versterkers kom :)

misschien dat ik ook nog even kom, om t basvolk te vertegenwoordigen :-D

Roque
20 juni 2005, 22:29
Misschien kom ik ook wel die kant op,
ik ben wel benieuwd naar al die verschillende versterkers.
Als er iemand wil meerijden die kant op, ik heb een grote kar :D

Negative K3 fan
20 juni 2005, 23:45
Misschien kom ik ook wel die kant op,
ik ben wel benieuwd naar al die verschillende versterkers.
Als er iemand wil meerijden die kant op, ik heb een grote kar :D

ik!

skabouter
21 juni 2005, 00:03
cool mannen, leuk dat er nog wat belangstelling voor is !!

Ieme, het is denk ik van 12 tot 4 of 5 ofzo. mss kunnen we nog langer doorgaan, maar dat moeten we maar zien. hangt er ook van af of er een band gaat oefenen of niet.

ik maak gelijk maar ff een lijstje.

-Kristof, Marshall/peavey rack & mesa caliber top
-Ben79, gitaar
-Skabouter, Framus Dragon, peavey classic 50 en rack.
-BramVersteeg, Diezel
-Anty, (warwick+Trees??)
-Roque
-Ieme, Guytron ?
-Akira, Brunetti ?

er is een drumstel, een zanginstallatie, een slechte bassamp, en als men dat wil kan ik nog wel een betere bassamp meenemen (Peavey TKO 150).

Michael AE
21 juni 2005, 01:56
Ja, in principe heb ik wel zin om te komen. Ik moet alleen nog even kijken hoe ik met tijd zit, maar zet me er maar alvast bij.

ieme
21 juni 2005, 08:19
Ik heb smiddags vergadering met de band (oftewel ff op t terras zitten) en 's avonds moet ik werken, maar wil wel graag langskomen! dus als jullie om 12 uur al beginnen dan lijkt het mij wel wat!

skabouter
21 juni 2005, 12:02
Top :) we kunnen zelfs ook nog wel wat eerder beginnen hoor :) 11 uur. je zegt het maar. dan ziet het lijstje er nu zo uit:

-Kristof, Marshall/peavey rack & mesa caliber top
-Ben79, gitaar
-Skabouter, Framus Dragon, peavey classic 50 en rack.
-BramVersteeg, Diezel
-Anty, (warwick+Trees??)
-Roque
-Ieme, Guytron
-Michael AE (gear?)
-Akira, Brunetti ?

Roque
21 juni 2005, 12:50
Misschien kom ik ook wel die kant op,
ik ben wel benieuwd naar al die verschillende versterkers.
Als er iemand wil meerijden die kant op, ik heb een grote kar :D

ik!

Zaandam, Haaksbergen, Alkmaar,Haaksbergen :o :lol:
Is de trein niks voor je?

skabouter
21 juni 2005, 13:01
leuk spul op je site, roque :) neem je er ook wat van mee ?

Les Paul
21 juni 2005, 14:06
Onder voorbehoud meld ik mij ook aan.

Ik neem mee:
Les Paul Historic

Marshall combo. Ik denk aan Silver Jubilee, 30th anniversary Limited of Studio 15. Als iemand speciale interesse heeft, hoor ik het graag.

Aantal pedaaltjes (OCD, Zakk Wylde, Emma, Maxon OD808)

skabouter
21 juni 2005, 14:13
ok, leuk joh :) ben benieuwd naar die combo :)

dan ziet het lijstje er nu zo uit:

-Kristof, Marshall/peavey rack & mesa caliber top
-Ben79, gitaar
-Skabouter, Framus Dragon, peavey classic 50 en rack.
-BramVersteeg, Diezel
-Anty, (warwick+Trees??)
-Roque
-Ieme, Guytron
-Michael AE (gear?)
-Akira, Brunetti ?
-Les Paul, Marshall jubilee/studio15, les paul historic

ok, we zitten nu op 10, waarvan er nog een aantal niet zeker zijn. zoooo groot is de oefenruimte niet, ik weet nie hoeveel er echt in kunnen. ik zal er zelf ruim een uur van tevoren zijn, om de hele boel op te ruimen, en veel ruimte te creeeren.

ik weet niet hoeveel er dan in gaan passen, moeilijk te schatten, en ik ga ook geen limiet stellen. we zien het wel gewoon :)
er staan ook wat banken binnen, die kunnen we buiten zetten (als het maar niet regent) zodat we binnen meer ruimte hebben, en ook wat mensen gewoon buiten kunnen chillen/wat drinken/ouwehoeren :)

ieme
21 juni 2005, 14:37
http://www.musik-produktiv.de/bilder2/00/32/50/003250044l.jpg

MINI-AMP-MEETING.... :-?

ieme
21 juni 2005, 14:39
als ik van de partij ben kan ik oa meenemen:

Gibson lp historic reissue 57
Gibson lp jr 57
Haar strat

Guytron GT100
Vox brian may
Bogner 2X12 greenback

pedalen:
t-rex tremster
Xotic rc
Xotic ac
menatone red snapper
fulltone clyde
K&B treblebooster

ieme
21 juni 2005, 14:43
@ ska, leuk dat je t georganiseerd hebt
@ LP, historic aub en pedalen!
@ bram, vet dat je er bij bent!
@ de rest, misschien tot zaterdag!

@ mijzelf, ik weet niet of ik het ga redden want ik moet 's middags vergaderen (wat ik probeer te verschuiven), 's avonds werken in de kroeg, maandags tentamen organisatiestructuur maken en uiterlijk maandag mn marketingplan inleveren....

maar ja keuzes maken!

Roque
21 juni 2005, 15:01
Ik denk dat ik m'n tele meeneem of m'n Marshall 2204 50W?.

Les Paul neem die OCD maar mee, ben erg benieuwd :wink:

BramVersteeg
21 juni 2005, 15:20
Ja, zo veel mogelijk historics en andere Les Pauls! Kan ik mooi vergelijken met mijn '92-er. Ik weet niet precies hoe het zit met ruimte in de auto maar wellicht nem ik nog een cab of een rackje mee maar zeker is dat nog niet.

Les Paul
21 juni 2005, 16:04
Ik kom definitief wel. Graag ook het adres waar we moeten zijn.
Hoe ver is het van de parkeerplaats tot de oefenruimte? Dit in verband met sjouwen......

De 58 Les Paul reissue gaat zeker mee. De genoemde pedaaltjes ook. Ik denk dat ik de Studio 15 mee neem; een 15 watt Marshall tone monster. Er zijn er maar 300 van gemaakt. 6v6 buizen en een Vintage 30 speaker.

Misschien nog een 2e gitaar. Keuze uit:
Les Paul 40th anniversary (P100's)
PRS Custom 22 Brazilian
PRS CE22
Ibanez Melody maker uit jaren 70
Fender Strat met Abigail Ybarra CS elementen

Geef maar aan welke je wilt horen (en proberen).

skabouter
21 juni 2005, 16:26
ik zit nog met een paar dingetjes. voor de oefenruimte is meestal wel ruimte voor een autotje of 8/10. maar dit lukt niet als er een rommelmarkt is, die er soms is op zaterdag. ik ga morgen erheen, om es te kijken of dit zaterdag ook het geval is. zo ja, dan word het moeilijk je auto daar kwijt te raken.
parkeren kan niet gratis in de buurt, wel aan de overkant van het kanaal (50 meter verderop) maar omdat er een kanaal tussenzit zou je ver om moeten lopen naar de brug met je gear, dit word niets. in dat geval zou iedereen bijv. eerst voor moeten rijden, gear droppen, en dan naar de overkant voor een gratis parkeerplaats. dit alleen als er markt is dus.

het adres is Victoriepark 4. maar het is vrij simpel. het complex (PARKHOF) ligt in het parkje, aan het kanaal. dat park heet het victorie park, en ligt aan het centrum.

ROUTEBESCHRIJVING ALS JE VAN DE A9 RICHTING ALKMAAR KOMT:

je komt bij een grote rotonde met groot shell tankstation.
volg borden centrum/kooimeer. dan rij je het centrum in (zie aan je linkerhand een klein shell tankstationnetje). je komt bij een kleine rotonde, ga rechtdoor. dan alsmaar rechtdoorrijden, op een gegeven moment zie je aan je rechterkant een torentje (de accijnstoren), en een kanaal. op het eind is een bocht naar links (met de weg mee) en zie je recht voor je een park, en een inrit. ga daarin (dus NIET met de bocht mee), en je bent er :) vanaf de snelwegrotonde dus eigenlijk alleen maar rechtdoor :) simpel !

ANDERE RICHTINGEN: de friese brug opzoeken. dit is de brug over dat kanaal. als je die oprijd richting centrum, moet je over de brug linksaf, dan gaat de weg iets naar beneden. daar zijn stoplichten en de weg draait naar rechts. maar je moet bij de stoplichten linksaf, het park in rijden (die inrit dus). dan ben je er :)

ik zal bij de inrit een bordje ophangen/plaatsen, waardoor het duidelijk moet zijn :)

ieme
21 juni 2005, 16:38
ik hoop dat ik kan komen!

robzilla
21 juni 2005, 17:26
leuk, zal even kijken... :) :)

komt er iemand langs alphen aan den rijn rijden? anders moet ik mn vader even lief aankijken.. :lol:

skabouter
21 juni 2005, 17:43
haha, moet nog zien dat ze van zover komen :D

oeii, ik hoop maar dat t allemaal gaat passen. iedereen is welkom, dat zowieso, maar t kan wel es best vol worden :D alleen de amps die er komen te staan nemen al veel space in. nouja, we zien wel :)

robzilla
21 juni 2005, 17:46
haha, moet nog zien dat ze van zover komen :D

oeii, ik hoop maar dat t allemaal gaat passen. iedereen is welkom, dat zowieso, maar t kan wel es best vol worden :D alleen de amps die er komen te staan nemen al veel space in. nouja, we zien wel :)

van alphen naar alkmaar is niet zo ver toch.. :)

45 minuutjes rijden ofzo?

BramVersteeg
21 juni 2005, 18:34
Ik kom definitief wel. Graag ook het adres waar we moeten zijn.
Hoe ver is het van de parkeerplaats tot de oefenruimte? Dit in verband met sjouwen......

De 58 Les Paul reissue gaat zeker mee. De genoemde pedaaltjes ook. Ik denk dat ik de Studio 15 mee neem; een 15 watt Marshall tone monster. Er zijn er maar 300 van gemaakt. 6v6 buizen en een Vintage 30 speaker.

Misschien nog een 2e gitaar. Keuze uit:
Les Paul 40th anniversary (P100's)
PRS Custom 22 Brazilian
PRS CE22
Ibanez Melody maker uit jaren 70
Fender Strat met Abigail Ybarra CS elementen

Geef maar aan welke je wilt horen (en proberen).

De les Paul of een mooie PRS zou wel leuk zijn :)

skabouter
21 juni 2005, 19:02
ik stel voor dat de mensen die willen aanmelden of afmelden zelf ff mijn lijstje kopieren en aanvullen en posten :)

doncker
21 juni 2005, 19:31
Les paul , zou je die prs'en kunnen meebrengen , ben namelijk benieuwd naar het verschil tusse hen beide.

ieme
22 juni 2005, 00:19
lijkt er op dat ik t ga redden!

lennartengel
22 juni 2005, 10:10
HE, een amp meeting bij mij om de hoek :P

Ik mag vast wel even komen kijken... Heb niet veel interessants om mee te nemen, een ibanez 7 snaar als iemand daar warm van wordt (iemand?).
Lijkt me leuk wat gas te creeeren zo vlak voor dat de belastingcenten binnen komen...

skabouter
22 juni 2005, 10:57
wow, ja, KOM en neem je 7-snaar mee !!!! daar zat ik echt op te wachten man :) en heeft toevallig iemand een wah wah ? die moet ook mee, ik heb mn framus nooit met wah gehoord :)

btw, kunnen de mensen die zich aanmelden zelf mn lijstje ff aanvullen ? handiger voor t overzicht. ik ga zo ff langs t complex, ff checken van die markt, etc.

BramVersteeg
22 juni 2005, 11:15
wow, ja, KOM en neem je 7-snaar mee !!!! daar zat ik echt op te wachten man :) en heeft toevallig iemand een wah wah ? die moet ook mee, ik heb mn framus nooit met wah gehoord :)

btw, kunnen de mensen die zich aanmelden zelf mn lijstje ff aanvullen ? handiger voor t overzicht. ik ga zo ff langs t complex, ff checken van die markt, etc.

Ik kan mijn pedalenplankje meenemen waar ik een wah op heb staan. Het is maar een klein ding dus dat kan ik nog wel in de auto stoppen :)

ieme
22 juni 2005, 11:29
ik neem mn fulltone wah mee

lennartengel
22 juni 2005, 11:38
wow, ja, KOM en neem je 7-snaar mee !!!! daar zat ik echt op te wachten man

Serious? Prima neem ik em mee, zit een duncan jb in de brug en een dimarzio air norton in de hals. Kan ook m'n bad horsie wah wel meenemen mocht je interesse hebben om 'm te vergelijken met die fulltone ofzo...

skabouter
22 juni 2005, 11:46
cool als er meerdere wahs komen, kan ik idd goed vergelijken :)

ah, en je hebt ook wel prima elementen in je 7-string. welke is het ? en heeft ie een floyd?

lennartengel
22 juni 2005, 11:59
ik heb een rg7420 en een rg 1527, vreemdgenoeg klinkt en werkt de 7420 een stuk beter, alleen zijn de studs van de floyd nu een beetje versleten dus de laatste tijd wel wat problemen, maar tot voorkort nooit ergens last van gehad...

Ik dacht dat de 7 string rage wel een beetje overgewaaid was, maar leuk dat ik ook nog wat kan meenemen. Wel eens eerder op zo'n ding gespeeld? De eerste keer is op z'n zachst gezegd "even zoeken naar de juiste snaar" :razz:

skabouter
22 juni 2005, 12:56
ik hbe er 1 keer eerder op gespeelt. ik vind ze nog steeds wel gaaf, en ik wil er nog eens 1. ben vooral geinteresseerd hoe goed mijn framus omgaat met 7-snarig geweld........verwacht trouwens geen vette 7-string sweeps of vette licks vna mij hoor, ik zou meer 7 snarige willen voor lage beukende metal riffs :wink:

ieme
22 juni 2005, 12:59
ik heb een ibanez 7 string gehad... kon er niet aan wennen!

hoofd
22 juni 2005, 13:06
Ik denk dat ik wellicht ook wel langs kom droppen...komt er iemand vanuit Amsterdam met de auto? Dan kan ik mijn Brunetti Maranello ook meeslepen. Ik ga 't ding in ieder geval niet in de trein stouwen.

ieme
22 juni 2005, 13:07
Ik ga 't ding in ieder geval niet in de trein stouwen.

zo heb je em toch ook in amsterdam gekregen!

hoofd
22 juni 2005, 13:10
Ik ga 't ding in ieder geval niet in de trein stouwen.

zo heb je em toch ook in amsterdam gekregen!

Ja...daarom...tis ook niet alleen trein, tis ook tram en naar/van tram/trein/oefenruimte toe lopen waar ik geen zin in heb....ik heb nl last van chronische luiheid :cry:

FNaRK
22 juni 2005, 13:20
Ik ga 't ding in ieder geval niet in de trein stouwen.

zo heb je em toch ook in amsterdam gekregen!

Ja...daarom...tis ook niet alleen trein, tis ook tram en naar/van tram/trein/oefenruimte toe lopen waar ik geen zin in heb....ik heb nl last van chronische luiheid :cry:

Hmm, chronische luiheid ?
laat me raden : allochtoon ?





:wink:

ieme
22 juni 2005, 13:28
dit weekend nog mooi en warm weer! heerlijk!

zal ik mn LP's meenemen? ;)

http://www.lilypix.com/photos/data/dd458505749b2941217ddd59394240e8/1776_p25123.jpeg
http://www.lilypix.com/photos/data/dd458505749b2941217ddd59394240e8/1776_p25002.jpeg
http://www.lilypix.com/photos/data/dd458505749b2941217ddd59394240e8/1776_p25427.jpeg

andy
22 juni 2005, 13:38
Ik kom niet, geen tijd, maar veel plezier mannen. Het zal wel weer een massale GAS aanval opleveren. Houdt iemand wat dat betreft Ieme een beetje in gaten???? :lol:

skabouter
22 juni 2005, 13:42
hahah, dat doe ik wel :D wss wil ie z`n 3e framus kopen als ie die van mij weer gehoord heeft, maar dat zal ik uit zn hoofd praten ! (lees: slaan :wink: )

dat warme weer zal ons overig nog parten spelen, want het is best wel klein daar. ben er net geweest, ff gemeten en in mn hoofd ingedeeld. het is zo`n 34m2 waar we ons op moeten redden................amps, pedals en mensen. weinig ruimte dus. denk niet dat iedereen constant binnen kan zijn. maargoed, we`ll see :) ik zorg voor drinken, dus beetje buiten in de zon ouwehoeren is ook leuk :)

er is geen markt heb ik gechecked, dus voor de deur parkeren kan prima, en er is ruimte zat, zowieso voor een auto of 10.

wie wil er bier ? ik weet dat de meesten moeten rijden, maar 1 biertje gaat er toch vast wel in bij de meeste, zeker met mooi weer ? zo ja, dan schaf ik een kratje aan. maar vermeld dit NU even :)

EN VUL GVD DE LIJST AAN ALS JE JE AANMELD, dat werkte toch ook in het roadkill-topic :evil:

ieme
22 juni 2005, 13:43
Ik kom niet, geen tijd, maar veel plezier mannen. Het zal wel weer een massale GAS aanval opleveren. Houdt iemand wat dat betreft Ieme een beetje in gaten???? :lol:

kan ik zelf wel :-D

hoofd
22 juni 2005, 14:40
wie wil er bier ? ik weet dat de meesten moeten rijden, maar 1 biertje gaat er toch vast wel in bij de meeste, zeker met mooi weer ? zo ja, dan schaf ik een kratje aan. maar vermeld dit NU even :)

Tuurlijk wil ik bier! Schaf voor mij maar een extra krat aan, ik tank die zooi wel weg hoor!

skabouter
22 juni 2005, 14:47
ja, maar kom je dan ook wel ? dat wil ik eerst ff zeker weten ! andesr kom je maar gewoon met de trein, ik haal je wel op bij t station !
dan maar zonder maranello (of MET, je moet niet zeiken,i k heb ook een JC120 op fiets en trein uit ZWOLLE gehaald end at ding is 3x zwaarder !)

ieme
22 juni 2005, 15:29
Die maranello is de lichtste amp die ik ooit gehad heb!

skabouter
22 juni 2005, 16:14
ik mag toch aannemen dat je huidige vox lichter is :-?

Roque
22 juni 2005, 16:49
-Kristof, Marshall/peavey rack & mesa caliber top
-Ben79, gitaar
-Skabouter, Framus Dragon, peavey classic 50 en rack.
-BramVersteeg, Diezel
-Anty, (warwick+Trees??)
-Roque IKKOM 8-)
-Ieme, Guytron ?
-Akira, Brunetti ?

skabouter
22 juni 2005, 16:54
lijstje:

-Kristof, Marshall/peavey rack & mesa caliber top
-Ben79, gitaar
-Skabouter, Framus Dragon, peavey classic 50 en rack.
-BramVersteeg, Diezel
-Anty, (warwick+Trees??)
-Roque, marshall 2204
-Ieme, Guytron,pedals
-Les Paul, Marshall studio15, les paul historic/PRS
-Lennartengel, Ibanez 7 string
-Robzilla ?
-Hoofd, Brunetti Maranello ?
-Michael AE (gear?)
-Akira, Brunetti ?

Les Paul
22 juni 2005, 17:09
Ik laat de Jubilee thuis en neem alleen de Studio 15 mee. Naast de Les Paul neem ik een PRS mee. Waarschijnlijk de CE. Dit is niet de meest spectaculaire om te zien, maar hij klinkt geweldig.

@Ieme: Ben je nog op zoek naar een delay? Ik kan m'n Boss Gigadelay meenemen, zodat je die kan uitproberen.

lennartengel
22 juni 2005, 17:23
Een Diezel op de lijst? 8-)

Enne, heeft er iemand nog een engl staan? Ik wil deze zomer een nieuwe verserker aanschaffen en denk nogal richting savage of e570...

Ik zal m'n Bad horsie ook meenemen. Heb eventueel ook nog een hughes & kettner tubeman pedaal. Mocht iemand interesse hebben deze uit te proberen ('t is immers een soort mini amp :lol: ).

skabouter
22 juni 2005, 17:48
heeft iemand toevallig een OD-1 of TS-9 ofzo ? ik wil graag es een mooie booster voor mn framus proberen :)

ieme heeft vast wel wat duur custom spul, ook leuk om te horen. maar opzich denk ik niet dat ik dat snel zou kopen. dus simpele boosters zijn ook welkom :)

Les Paul
22 juni 2005, 17:51
heeft iemand toevallig een OD-1 of TS-9 ofzo ? ik wil graag es een mooie booster voor mn framus proberen :)

ieme heeft vast wel wat duur custom spul, ook leuk om te horen. maar opzich denk ik niet dat ik dat snel zou kopen. dus simpele boosters zijn ook welkom :)

Maxon OD808 is eigenlijk een TS8
MXR Zakk Wylde is ook goed betaalbaar en zeker de moeite waard
Fulltone OCD is een klasse appart
Emma ReezaFRATzitz (of zo :) ) is erg ruig
T-Rex Mudhoney is wat meer vintage

Ik neem deze allemaal mee. Er zit er zeker 1 bij die je zal bevallen (ze zijn alleen niet te koop :-D )

ieme
22 juni 2005, 17:51
ik mag toch aannemen dat je huidige vox lichter is :-?

gehad zei ik toch, mn vox heb ik nog!

Les Paul
22 juni 2005, 17:52
ik mag toch aannemen dat je huidige vox lichter is :-?

gehad zei ik toch, mn vox heb ik nog!

Nog steeds ?????? :-D

skabouter
22 juni 2005, 17:53
haha :D

ok, cool LP, ben benieuwd naar je boosters :)

Les Paul
22 juni 2005, 17:56
BTW vanaf hoe laat kunnen we komen?
BTW2 Ik drink geen bier, is er ook fris?

skabouter
22 juni 2005, 17:59
ik ben er denk ik vanaf half 11 ofzo. 11 uur zou ieme komen. kijk maar wat je wilt :)

ik koop zowieso fris ja. denk ook wel bier, toch wel prettig om te hebben. maar ik laat t ook afhangen van de aanwezigheid van hoofd :D

Les Paul
22 juni 2005, 18:00
Ik denk dat ik om een uur of 1 kom. 's Ochtends komt er nog iemand een speaker ophalen.

ieme
22 juni 2005, 18:04
zijn alleen niet te koop :-D

LP: ALLES is te koop!

Les Paul
22 juni 2005, 18:05
zijn alleen niet te koop :-D

LP: ALLES is te koop!

We weten hoe je er over denkt, Ieme...... :-D

Daniël_san
22 juni 2005, 18:06
Cool, wat wil je voor je LP hebben :razz:

Maar ik kom niet. Ik moet geld verdienen.

skabouter
22 juni 2005, 18:23
als je zou komen weet je daarna meteen waar je geld voor moet verdienen :D

ieme
22 juni 2005, 18:50
Cool, wat wil je voor je LP hebben :razz:

Maar ik kom niet. Ik moet geld verdienen.

voor 2250 mag je de les paul zo op komen halen hoor... geen probleem!

Daniël_san
22 juni 2005, 21:45
als je zou komen weet je daarna meteen waar je geld voor moet verdienen :D

Dat weet ik al. Ik heb op de nieuwe LP custom van me'n leraar gespeeld..... uit 1979.

hoofd
22 juni 2005, 23:04
ik ben er denk ik vanaf half 11 ofzo. 11 uur zou ieme komen. kijk maar wat je wilt :)

ik koop zowieso fris ja. denk ook wel bier, toch wel prettig om te hebben. maar ik laat t ook afhangen van de aanwezigheid van hoofd :D

Zorg jij voor bier, zorg ik voor mijn aanwezigheid...waar is die ruimte eigenlijk? Als ik er nl ook met de bus kan komen kom ik zeker...buskaart kan ik altijd wel van me zusje rausen :D

skabouter
22 juni 2005, 23:50
als je me ff laat weten hoelaat je er (precies) bent, dan haal ik je met de auto op ! maar dan moet je t wel weten, ik komniet voor niets ! anders moet je lopen (das 15min, en makkelijk vindbaar)

Akira
24 juni 2005, 13:41
Ik kom, met mijn brunetti xl-revo en 2 keer een brunetti 2x12 met v30's, en mijn ibanez sz520 met een emghz h4 in de neck.
Vincent, een vriend van me, komt ook mee, hij neemt 2 gitaren mee.

Akira.

ieme
24 juni 2005, 14:01
tering! lijkt er op dat ik nu ineens geen vervoer heb, mn ouders hadden t al toegezegd!! gvd!!!

skabouter
24 juni 2005, 15:25
ey akira, cool dat je komt met je gear ! is vincent die staartmans uit je oude band ?

zeg, zou jij fred mss kunnen vragen of hij ook langs zou willen komen ? altijd leuk, wat gitaar kennis :)

Akira
24 juni 2005, 15:39
ey akira, cool dat je komt met je gear ! is vincent die staartmans uit je oude band ?

zeg, zou jij fred mss kunnen vragen of hij ook langs zou willen komen ? altijd leuk, wat gitaar kennis :)

Nee, vincent is iemand die ik ook via het forum ken, woont ook in alkmaar, maar is verder totaal niet op het forum actief.
Ik heb fred net gebeld, hij komt misschien wel ff, parkhof is praktisch bij hem op de stoep natuurlijk ;-)
Hoezo, moet 'ie weer in een plank gaan zagen, knippen en plakken voor je? :D

Akira
24 juni 2005, 15:41
tering! lijkt er op dat ik nu ineens geen vervoer heb, mn ouders hadden t al toegezegd!! gvd!!!

:evil:
Gewoon op kosten van je ouders een auto huren!

skabouter
24 juni 2005, 15:42
haha, neehoor :) gewoon gezelligheid natuurlijk. opzihc heb ik wel een customize plan voor mijn ibanez, dat kan ik hem dan wel voorleggen :)

skabouter
24 juni 2005, 15:44
lijstje:

-Kristof, Marshall/peavey rack & mesa caliber top
-Ben79, gitaar
-Skabouter, Framus Dragon, peavey classic 50 en rack.
-BramVersteeg, Diezel
-Anty, (warwick+Trees??)
-Roque, marshall 2204
-Ieme, Guytron,pedals
-Les Paul, Marshall studio15, les paul historic/PRS
-Lennartengel, Ibanez 7 string
-Akira, Brunetti XL-evo + 2x2x12`s.
-Vincent, Gitaren
-Hoofd, schapenkrullen
-Michael AE + gear
-Robzilla ?

skabouter
24 juni 2005, 15:46
ik neem btw een gitaar van een maat mee, die verkocht mag worden !
tis een prachtig ding, neemt iedereen zo`n 500 euro mee, en probeer hem, en we ruilen :)

ieme
24 juni 2005, 15:53
lijstje:

-Skabouter, Framus Dragon
-BramVersteeg, Diezel, gibson 92, vet rack!
-Ieme, Guytron,pedals, haar strat, gibson lp historic,auto
-Les Paul, Marshall studio15, les paul historic / 2X PRS
-Hoofd, geitenneuker
-Michael AE, black beauty, uberschall, shiva, recto, strats, pedals J150
-Robzilla les paul

:D

robzilla
24 juni 2005, 16:53
Ik weet niet of ik kom. Ik kan geen vervoer regelen helaas.

Niemand komt langs alphen..??

Michael AE
25 juni 2005, 02:55
Helaas gasten, ik kan er niet bij zijn. `ik moet optreden...jammer.

ieme
25 juni 2005, 09:27
ik kom zo die kant op!

Roque
25 juni 2005, 09:45
Zo ik ben lekker vroeg klaar met werken.

Misschien dat ik Hoofd een plezier kan doen met een retourtje Alkmaar,
kan je versterker en gitaar ook mee :wink:

skabouter
25 juni 2005, 09:57
zoo meetingdag :) jullie boffen dat ik nog wakker ben op tijd :D gister 4 uur naar bed, en kwas zo knetter als een konijn :D

but here I am. ik ga ff douchen, alle spullen in de auto mikken, en dan ga ik richting parkhof. ieme, neem je tijd, ik ben er denk ik ook rond 11, mss zelfs ietsje later. als je er eerder bent meot je maar ff voor de deur wachten :)
maar ik doe mn best!

VOOR IEDEREEN ! MIJN GSM: 0613067028 bel maar als er wat is !

en hoofd zou mij ook bellen als hij bij het station was. als hij met roque meegaat hoeft hij dat niet te doen natuurlijk :)

wel tot zo mannen, ik zal niet meer op t forum zijn denk ik, dus belt maar als er wat is :)

FNaRK
25 juni 2005, 10:06
veel plezier mannen !

skabouter
25 juni 2005, 10:06
ow, BELANGRIJK !! handig als er stekkerdozen meegenomen worden her en der, anders hebben we niet genoeg aansluiting !!

hoofd
25 juni 2005, 10:07
Zo ik ben lekker vroeg klaar met werken.

Misschien dat ik Hoofd een plezier kan doen met een retourtje Alkmaar,
kan je versterker en gitaar ook mee :wink:

Heeey, das een goed idee, hoe laat zou jij dan waar kunnen zijn? Ik woon zelf in Nieuw Sloten, das bij Osdorp in de buurt.

Roque
25 juni 2005, 10:18
Stuur maar een mailtje met je adres, dan ben ik er binnen eeen half uurtje :)

hoofd
25 juni 2005, 10:47
Stuur maar een mailtje met je adres, dan ben ik er binnen eeen half uurtje :)

mailtje is verstuurd :)

Roque
25 juni 2005, 10:56
Stuur maar een mailtje met je adres, dan ben ik er binnen eeen half uurtje :)

mailtje is verstuurd :)

Ik zie je zo :wink:

hoofd
25 juni 2005, 10:59
Heb 't mailtje nu naar je ge-PM'd, zou wel moeten werken hoop ik...

ieme
25 juni 2005, 15:59
HET WAS GEZELLIG!

skabouter
25 juni 2005, 18:00
EN OF !!:)

ben net thuis, iedereen is weer op weg naar huis !

bedankt voor jullie komst, aanwezigheid en enthousiasme allemaal !! het was een erg gezellige en leerzame middag :) graag tot een volgende keer !

ieme
25 juni 2005, 18:35
volgende keer in heerenveen?

Les Paul
25 juni 2005, 18:57
Het was heel erg leuk. Wat is er toch een boel mooie gear!

@Skabouter: Bedankt voor de organisatie!
@Ieme: Als jij de volgende keer in Heerenveen organiseert, ben ik er zeker ook weer bij.

BramVersteeg
25 juni 2005, 20:22
Ja, het was een leuke middag. Jammergenoeg waren we er wat later dan verwacht zodat ik Ieme en z'n spullen heb gemist (jammer). Ik vond zelf de JCM800 van Roque erg lekker klinken en die reageerde (net als de 15 watter van Les Paul die ook erg goed was trouwens) erg goed op de pedalen van Les Paul. Ik vond de Framus wel mooi klinken (lekkere crunch) alleen moet het wel echt je ding zijn. Ik ben blij dat mijn Les Paul de test goed heeft doorstaan tegen de R8 en de PRS van Les Paul :)
Als er één ding is wat ik zeker geleerd heb is dat je echt NIKS zinnigs kan zeggen over overdrivepedalen (had nog nooit met zoiets gewerkt). Die klinken echt totaal anders op elke versterker.
Al met al een zeer leuke, gezellige en leerzame dag.
Ska, bedankt voor de organisatie, Doncker en Bennie bedankt voor het rijden en de rest bedankt voor de gezelligheid.
Grz. Bram

Roque
26 juni 2005, 10:46
Ik ben weer klaar voor de volgende meeting 8-)
Misschien in een grotere ruimte voor nog meer gear?
Dan kunnen de versterkers ook wat harder :lol:

FNaRK
26 juni 2005, 21:47
Ik ben weer klaar voor de volgende meeting 8-)
Misschien in een grotere ruimte voor nog meer gear?
Dan kunnen de versterkers ook wat harder :lol:

volgende meeting komt eraan,

september / oktober ?

Rotterdam

nadere info volgt

doncker
26 juni 2005, 22:15
HEt was leuk.
De grootste verrassing was de jcm800. Kheb de 900 gehad, maar wat een verschil. Verder was het is leuk wat gitaren te testen.
Het was de moeite.

ieme
27 juni 2005, 10:06
ska waar zijn de foto's?

edit, leuke fotos ska! post jij ze?

Roque
27 juni 2005, 20:14
Hee Skabouter nice photo's

Maare het is een Lespaul Standard ipv classic :wink:

Ik mis Akira :metal: op de fotos :-D

skabouter
27 juni 2005, 20:18
de foto`s staan in een apart topic hier :) kijk maar even !!

en ja, ik mis foto`s.......ik had er veel meer genomen, maar ze staan erniet op. best stom ja, akira missen we nu !

Akira
27 juni 2005, 20:36
de foto`s staan in een apart topic hier :) kijk maar even !!

en ja, ik mis foto`s.......ik had er veel meer genomen, maar ze staan erniet op. best stom ja, akira missen we nu !

:evil:

Negative K3 fan
27 juni 2005, 22:42
hoe was de herbert met die VHT cab???

Akira
28 juni 2005, 00:14
hoe was de herbert met die VHT cab???

Klinisch :o

Negative K3 fan
28 juni 2005, 15:06
wow, dat woord zocht ik nou net niet :D

Akira
28 juni 2005, 15:46
ik heb hem absoluut niet lang genoeg gehoord om er een echte mening over te hebben, en ik heb er zelf ook niet over gespeeld/met de knoppies gepield, dus mijn eerste indruk hoef je absoluut niet serieus te nemen, maar ik vond hem te goed doen wat ie moest doen.
Ik vond het een beetje levensloos, karakterloos.

Les Paul
28 juni 2005, 19:51
hoe was de herbert met die VHT cab???

Ik vond het prima klinken. Vlak daarna dezelfde Les Paul op de JCM800 gehoord en als ik zelf een keuze zou moeten maken, heeft die combi toch absoluut mijn voorkeur.

skabouter
28 juni 2005, 20:43
om eerlijk te zijn vond ik jouw brunetti klinischer, akira..........wel vet voor metal. vanwege de lead. maar ik zou er met weinig andere stijlen fijn op spelen denk ik. (tuurlijk wel te doen, maar als we dan toch gaan mierenneuken :wink: )

ik vond de herbert verreweg de vetste amp daar :) de jmc800 is ook vet (kheb er 1 gehad), maar das maar een one trick pony. herbert is echt mijn ding, qua sound en veelzijdigheid..............

slechtste zaken die k gehoord heb waren denk ik de lead van mijn Framus (viel beetje weg, tegen de lead van brunetti en diezel), en de crunch van de brunetti (die viel weer weg tegen de crunch van de jcm800 en mijn framus)........

BramVersteeg
28 juni 2005, 23:46
hoe was de herbert met die VHT cab???

Ik vond het prima klinken. Vlak daarna dezelfde Les Paul op de JCM800 gehoord en als ik zelf een keuze zou moeten maken, heeft die combi toch absoluut mijn voorkeur.

Welke combi, de diezel of de JCM800?

Akira
29 juni 2005, 00:27
om eerlijk te zijn vond ik jouw brunetti klinischer, akira..........

Dat kan, maar dan ben ik benieuwd wat je precies onder "klinisch" verstaat?

ieme
29 juni 2005, 00:29
om eerlijk te zijn vond ik jouw brunetti klinischer, akira..........

Dat kan, maar dan ben ik benieuwd wat je precies onder "klinisch" verstaat?

klinisch is bij mij: koud, te stug, stijf, te direct.... niet veel dynamiek... maar ja dat is hoe het in mijn oren klinkt en wat ik wil horen, voor een ander kan dit balls to the wall super klank zijn!

Akira
29 juni 2005, 00:35
om eerlijk te zijn vond ik jouw brunetti klinischer, akira..........

Dat kan, maar dan ben ik benieuwd wat je precies onder "klinisch" verstaat?

klinisch is bij mij: koud, te stug, stijf, te direct.... niet veel dynamiek... maar ja dat is hoe het in mijn oren klinkt en wat ik wil horen, voor een ander kan dit balls to the wall super klank zijn!

Dat is ook wat ik "klinisch" vind.
En dan vond ik eerlijk gezegd dat mijn amp niet echt "klinisch" klonk.
Maarja, terwijl iedereen in vervoering aan het praten was over "boventonen" die door een pedaaltje zo mooi naar voren kwamen, hoorde ik nog steeds alleen een lelijk schel geluid uit die amp komen, dus hoe serieus ik mijn oren kan vertrouwen weet ik ook niet :wink:

Les Paul
29 juni 2005, 08:34
hoe was de herbert met die VHT cab???

Ik vond het prima klinken. Vlak daarna dezelfde Les Paul op de JCM800 gehoord en als ik zelf een keuze zou moeten maken, heeft die combi toch absoluut mijn voorkeur.

Welke combi, de diezel of de JCM800?

De JCM800. Ik ben nou eenmaal een echt Marshall freak ;)

BramVersteeg
29 juni 2005, 08:39
hoe was de herbert met die VHT cab???

Ik vond het prima klinken. Vlak daarna dezelfde Les Paul op de JCM800 gehoord en als ik zelf een keuze zou moeten maken, heeft die combi toch absoluut mijn voorkeur.

Welke combi, de diezel of de JCM800?

De JCM800. Ik ben nou eenmaal een echt Marshall freak ;)

Ja, ik was er een beetje huiverig voor omdat dat ding zo'n hype is op het moment maar ik vond de JCM800 ook erg lekker klinken. Stiekem zit ik wel een beetje te gassen op een mooie marshall :)

Michael AE
29 juni 2005, 11:18
De JCM800 is altijd al een hype geweest, gewoonweg omdat het zo'n geitekuttevette amp is. 8-)

ieme
29 juni 2005, 12:21
zon jcm800 moet ik ook nog eens hebben ;)

ieme
29 juni 2005, 12:24
De JCM800 is altijd al een hype geweest, gewoonweg omdat het zo'n geitekuttevette amp is. 8-)

ben ik niet helemaal met je eens, 5 tot 10 jaar geleden kon je een jcm800 top krijgen van 200 tot 500 gulden simpelweg omdat de meesten ze aan de straatstenen niet kwijtraakten...

AART
29 juni 2005, 13:20
De JCM800 is altijd al een hype geweest, gewoonweg omdat het zo'n geitekuttevette amp is. 8-)

ben ik niet helemaal met je eens, 5 tot 10 jaar geleden kon je een jcm800 top krijgen van 200 tot 500 gulden simpelweg omdat de meesten ze aan de straatstenen niet kwijtraakten...

jammer dat ik toen net begon met spelen en dit forum niet kende.

dan was zoiets mijn beginnersampje geweest :lol: .

Debaser
29 juni 2005, 14:07
De JCM800 is altijd al een hype geweest, gewoonweg omdat het zo'n geitekuttevette amp is. 8-)

ben ik niet helemaal met je eens, 5 tot 10 jaar geleden kon je een jcm800 top krijgen van 200 tot 500 gulden simpelweg omdat de meesten ze aan de straatstenen niet kwijtraakten...

jammer dat ik toen net begon met spelen en dit forum niet kende.

dan was zoiets mijn beginnersampje geweest :lol: .

ja hier hog een .... mischien had ik zelfs gehouden :)

Michael AE
29 juni 2005, 14:24
Ja, maar vroeger kon je ook een XTC krijgen voor een ppaar duizend gulden, nu voor een paar duizend euro.

ieme
29 juni 2005, 16:11
Ja, maar vroeger kon je ook een XTC krijgen voor een ppaar duizend gulden, nu voor een paar duizend euro.

en toen mn pa klein was een gibson voor een paar honderd euro die nu 60.000 waard zou zijn! times change!

Mitch
29 juni 2005, 16:24
Woonplaats: St. Augustine, Forida, USA


Speciaal overgevlogen voor Alkmaar ? :???:

Baker
29 juni 2005, 17:49
Zo kunnen we nog wel even door gaan

Kon een jaar of wat geleden een huis kopen voor 100.000 Gulden.
Ik vond het te duur toen.

Hij staat nu weer te koop. De prijs is nog steeds 100.000.
Maar dan Euro.

skabouter
29 juni 2005, 18:23
ja, en vroeger was een raket (ijsje) 75guldencent ! nu is hij zeker wel 1euro of meer..........................en met patat hetzelfde verhaal!

JoostBaksteen
29 juni 2005, 18:43
Ja... en dan krijg je als fooi 50 cent "om een ijsje te kopen" ... met zijn 2en... daar koop je nog niet eens een half ijsje voor tegenwoordig :D

skabouter
29 juni 2005, 23:37
Ja, ik was er een beetje huiverig voor omdat dat ding zo'n hype is op het moment maar ik vond de JCM800 ook erg lekker klinken. Stiekem zit ik wel een beetje te gassen op een mooie marshall :)

is dat de reden dat je johnson nu het huis verlaat ? ga je een jcm800 kopen ? :D

BramVersteeg
30 juni 2005, 14:27
Ja, ik was er een beetje huiverig voor omdat dat ding zo'n hype is op het moment maar ik vond de JCM800 ook erg lekker klinken. Stiekem zit ik wel een beetje te gassen op een mooie marshall :)

is dat de reden dat je johnson nu het huis verlaat ? ga je een jcm800 kopen ? :D

Nee, geen JCM800. Die johnson staat hier maar stof te happen en is toch niet niks waard. Nu ik voor een kleine 1200 euro een plexi reissue met bijbehorende 4x12TV kast in perfecte staat op de kop heb kunnen tikken hoef ik dus maar een klein beetje bij te leggen. :-D :-D :-D :-D :-D

Roque
30 juni 2005, 18:03
Ja, ik was er een beetje huiverig voor omdat dat ding zo'n hype is op het moment maar ik vond de JCM800 ook erg lekker klinken. Stiekem zit ik wel een beetje te gassen op een mooie marshall :)

is dat de reden dat je johnson nu het huis verlaat ? ga je een jcm800 kopen ? :D

Nee, geen JCM800. Die johnson staat hier maar stof te happen en is toch niet niks waard. Nu ik voor een kleine 1200 euro een plexi reissue met bijbehorende 4x12TV kast in perfecte staat op de kop heb kunnen tikken hoef ik dus maar een klein beetje bij te leggen. :-D :-D :-D :-D :-D

:o mmmmm die wil ik wel eens horen op de volgende meeting :wink:

Negative K3 fan
30 juni 2005, 18:09
die reissue plexis (niet de HW series) scchijnen helemaal niet zo geweldig te zijn.... maar goed!

ieme
30 juni 2005, 18:25
die reissue plexis (niet de HW series) scchijnen helemaal niet zo geweldig te zijn.... maar goed!

@ lennart.... zeg dat nou niet! Je zegt ook nog "scchijnen" dus zelf getest heb je ze niet! je lult weer met anderen mee!

@ bram, strakke bak!

BramVersteeg
30 juni 2005, 18:41
die reissue plexis (niet de HW series) scchijnen helemaal niet zo geweldig te zijn.... maar goed!

Ach, voor 1200 euro voor de hele set kan ik me geen buil vallen denk ik. Als het niks is gaat ie gewoon weer weg. De Diezel blijft gewoon dus ik heb geen rare dingen uitgehaald hoor. :wink:

Negative K3 fan
30 juni 2005, 19:19
die reissue plexis (niet de HW series) scchijnen helemaal niet zo geweldig te zijn.... maar goed!

Ach, voor 1200 euro voor de hele set kan ik me geen buil vallen denk ik. Als het niks is gaat ie gewoon weer weg. De Diezel blijft gewoon dus ik heb geen rare dingen uitgehaald hoor. :wink:

1200 euro is zeker weten een koopje! maar ik wou roque niet te veel ilussies laten houden.

diezel 0wnt :)

ieme
30 juni 2005, 19:49
diezel 0wnt :)

slijmbal!