PDA

View Full Version : Onze band-site (suggesties altijd welkom)



Jeroen
15 oktober 2001, 13:57
Hallo, zoals iedereen hier wil ik even weten wat men zoal van onze website vind. Graag reacties, suggesties, correcties, commentaar, etc, etc.... dussss, kijk even op: http://www.shamen.ontheweb.nl alvast bedankt!

sleep_to_saturate
15 oktober 2001, 15:11
O ja ik had m'n reactie al in de andere topic gezet.. hehe. oeps..

Dila
17 oktober 2001, 18:17
Gave site hebbie hoor, lekkere nummers spelen jullie allemaal!

Jeroen
17 oktober 2001, 20:32
Dank jullie beiden voor de reactie! Het ligt inderdaad een keer in mijn planning wat mooiere foto's te laten maken door een fotograaf. Maareh.... eerst weer effe meer optredens (meer foto's & meer poen, hehe) dusse..... in iedergeval, thanx. Nou, dag maar weer.

Outshine
17 december 2001, 17:31
Toffe site mensen. Zou jullie wel es wiillen zien spelen.

Anavrin
17 december 2001, 22:44
Op 2001-10-17 17:17, schreef Dila:
Gave site hebbie hoor, lekkere nummers spelen jullie allemaal!

ik kon die nummers niet horen, of bedoel je dat lijstje?
Verder is het een mooie site. Die zangeres ziet er wel smakelijk uit, of ligt dat aan de onduidelijkheid van de foto's :grin: :grin:

Dila
18 december 2001, 16:21
lijstje ja

anoniem
20 december 2001, 17:08
Hey guys,

Natuurlijk kunnen jullie ons wel 'ns zien spelen, do 17 januari spelen wij in café Macky's in Ede, za 19 januari in café Stamineke, ook in Ede. Aanvang 21.00, toegang (natuurlijk) gratis...

Groeten van een band(lot)genootje van Jeroen.

Jeroen
20 december 2001, 17:43
Ach gut! Een lotgenootje.... Weet je wel dat men hier een hekel heeft aan anoniempjes, meneer "ape"???

anoniem
26 december 2001, 14:23
Ja dat weet ik

David Davidson

Outshine
26 december 2001, 23:00
Op 2001-12-20 16:43, schreef Jeroen:
Ach gut! Een lotgenootje.... Weet je wel dat men hier een hekel heeft aan anoniempjes, meneer "ape"???


ja Laten we zn optreden gaan boycotten!! :grin:

hehehe nee hoor geintje, we hebben een hekel aan anoniemen die onzin posten. Al heb k liever dat iedereen zich gewoon registreerd...

Marshallover
28 januari 2002, 20:40
He Jeroen,

Als je alleen maar speelt om het geld, vindt ik je maar een zielig persoon.

anoniem
28 januari 2002, 23:34
ja, ik speel voor het geld!!!! Ik ben opgegroeid met het doel HEEL erg rijk te worden. Daarom ben ik ook gitaar gaan spelen en doe ik dat nog steeds, want als je rijk wil worden is gitaarspelen de enige manier. Muziek interesseert me eigenlijk geen reet en het gevoel erbij al helemaal niet....... kom op man, wat denk je nou zelf???? Ik neem aan dat je die illusie hebt vanwege mijn vorige berichtje maar dat is puur vanwege de kosten van een goede fotograaf. En ik ben wel van mening dat je zoiets alleen moet doen als je weet dat je die kosten ook daadwerkelijk terug kunt verdienen. dus: eerst iets aan je optredens over houden. (da's mijn mening) + laten we eerlijk zijn: tis leuk om er iets aan over te houden!! (verdienen=>investeren) Natuurlijk moet je voor je hobby altijd geld bijleggen maar van dat bij te leggen geld koop ik dan liever een gitaar.

Hopende een en ander te hebben verhelderd groet ik u!

Jeroen
28 januari 2002, 23:35
eeeeehhh... dat was dus van mij
mzzl!

defedor
3 februari 2002, 15:06
Ey,

Coole site. Ziet er redelijk prof uit. Goed gedaan.

GRTZ,

René

suzanne
3 februari 2002, 16:08
coole site! leuk repertoir!

Nocki
5 februari 2002, 15:32
mooie site.

dat krijg ik nog niet in mekaar.
ik kom niet verder dan http://www.go.to/menorah

Gitaarwerk
4 maart 2002, 00:28
leuke site :smile:
netjes...
alleen moet misschien wat meer aan die mp3'tjes doen.. die willen niet zo (en de link onderaan je menu van flashbuttons weghalen)

als je zin heb, kun je je link op mijn site toevoegen onder de bands

http://www.gitaarwerk.net/bands/sbmtlink.php
dan komt ie automatisch op de site te staan :smile:

komen redelijk wat bezoekers.. dus handig voor jullie

David
23 mei 2002, 16:58
Het adres is inmiddels veranderd in http://www.shamen.tk
Als jullie dan toch op de site zijn schrijf dan meteen ff wat in het gastenboek en boek ons, dan hoef ik niet tenminste niet meer de hele tijd alle café's af te lopen voor een paar optredens... :smile:

David

ridiculous_guy
4 juli 2002, 20:21
zeg sharon heb je al een vriend of niet? :smile: