PDA

View Full Version : het was weer raak vandaag



wietse
19 juni 2005, 13:55
toch mooi dat sommige handelaars bang worden voor de tegenwoordig nogal veelvuldig voorkomende belasting razzia's op rommelmarkten en alles zo snel mogelijk kwijt willen :-D .
dit was het resultaat voor 140 euro
http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/hondoandamps.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/hondolpII.jpg

een hondoII lp met dimarzio's, die heb ik al snel omgewisseld voor een paar cheapo dingen (echte hondo nep humbuckers :D ).
gitaar maak ik weer goed bespeelbaar en weg ermee.
een set oude dimarzio's is altijd welkom.
een hohner panther, sunn st15, davoli ex combo.
die versterkers werken allemaal al kraken de 2 combo's nogal, ben blij met die davoli 3watt buizen bakje (al staat er transistor voorop, vreemde jongens die italianen).
maar dat is iets voor de versterkers afdeling.

Ritch
19 juni 2005, 13:56
hehe, vet!

EpiCenturiesAWAy
19 juni 2005, 14:05
Jij vind toch altijd wel vette koopjes he :-D

Ritch
19 juni 2005, 14:09
Kost hem toch wel een tank benzine/diesel om heel Friesland door te kruisen :-D

Anders Destium
19 juni 2005, 14:12
Ik dacht al, we hebben al een paar weken niets van het Wietsefront gehoord :D


Gefeliciteerd, vroeg opstaan loont :wink:

wietse
19 juni 2005, 14:22
Kost hem toch wel een tank benzine/diesel om heel Friesland door te kruisen :-D
nee hoor was in wolvega, dus mooi dichtbij.



Ik dacht al, we hebben al een paar weken niets van het Wietsefront gehoord


Gefeliciteerd, vroeg opstaan loont

niet opgelet dus Anders, had vorige week nog een ibanez .

dat vroeg opstaan dat was een beetje een probleem vandaag werd om zeven uur wakker en moest naar de plee ben dus maar er afgebleven.
gisteren een optreden en zelfs als roadie ben je dan wat brak na de tijd.
en ik ben het niet meer gewend.

frekie
19 juni 2005, 14:59
Wietse jij bent net zo verslaafd aan gitaren als ik aan vinyl elpees, geef het maar toe, het is een ziekte :-D
Is die Hondo ook van multiplex, hier in Harns heb je een platenwinkel met een Hondo Lp in de etalage, als je aan de zijkant vd body kijkt kan je zo zien dat het multiplex is :-D

RRRobin
19 juni 2005, 15:07
zo weer mooie slag geslagen, mijn oog viel vooral op de 2 versterker combo's :O ik heb precies dezelfde 2 (hohner en sunn) boven staan :P allebei gekregen van gasten die stopte met gitaren :p speel er nooit op though ;)

wietse
19 juni 2005, 15:13
Wietse jij bent net zo verslaafd aan gitaren als ik aan vinyl elpees, geef het maar toe, het is een ziekte :-D
Is die Hondo ook van multiplex, hier in Harns heb je een platenwinkel met een Hondo Lp in de etalage, als je aan de zijkant vd body kijkt kan je zo zien dat het multiplex is :-D
waren gitaren maar m'n enige ziekte :-D ik verzamel ook nog vinyl, niet zo fanatiek meer, en cd's (rond de 1700 nu )
inderdaad hij is van multiplex, ging mij vooral om de elementen ik meende ze al te herkennen als dimarzio's en dat bleek dus juist te zijn.

...rock...
19 juni 2005, 15:16
Wietse jij bent net zo verslaafd aan gitaren als ik aan vinyl elpees, geef het maar toe, het is een ziekte :-D
Is die Hondo ook van multiplex, hier in Harns heb je een platenwinkel met een Hondo Lp in de etalage, als je aan de zijkant vd body kijkt kan je zo zien dat het multiplex is :-D
waren gitaren maar m'n enige ziekte :-D ik verzamel ook nog vinyl, niet zo fanatiek meer, en cd's (rond de 1700 nu )
inderdaad hij is van multiplex, ging mij vooral om de elementen ik meende ze al te herkennen als dimarzio's en dat bleek dus juist te zijn.
is eigenlijk gewoon het verzamelen van gitaren je doel?of speel je ook op allemaal?

wietse
19 juni 2005, 15:52
is eigenlijk gewoon het verzamelen van gitaren je doel?of speel je ook op allemaal?

ja ben meer een verzamelaar, elke keer als ik denk nu ga ik weer echt bezig met gitaarspelen komt er iets tussen, ben jarenlang geplaagd door een huidaandoening, altijd open handen.
dat is nu voorbij en nu heb ik een zenuw bekneld in 'n linker onderarm, dus gitaarspelen is nu ook weer pijnlijk zo wordt het dus nooit wat dat spelen van mij.
en als je zoveel gitaren hebt als ik dan is het wel duidelijk want al die gitaren bespelen dat kan nooit, je hebt altijd je favorieten.

Tupelo
19 juni 2005, 19:32
Die Sunn ST 15 was mijn 1e versterker. Tegenwoordig sluit ik die aan op de lineout van mijn Twin & gebruik ik 'm als monitor. Best een leuk versterkertje, voor thuis b.v., mist alleen reverb.

EpiCenturiesAWAy
19 juni 2005, 19:49
Die Sunn ST 15 was mijn 1e versterker. Tegenwoordig sluit ik die aan op de lineout van mijn Twin & gebruik ik 'm als monitor. Best een leuk versterkertje, voor thuis b.v., mist alleen reverb.

:-? Hoe doe je zoiets ? Ik heb een line 6 spider en als ik IETS op de line-out zet speelt gij niet meer, word de speaker afgesloten :???:

Tupelo
19 juni 2005, 20:20
I dunno, bij mij werkt het gewoon?

Negative K3 fan
19 juni 2005, 20:24
dat hangt van het circuit af, bij een fender twin reverb wordt er idd niks afgesloten als je de line out gebruikt, de line out is gewoon een verbinding vanaf de speaker uitgang met een dikke weerstand ertussen, dus je krijgt het hele signaal mee (including eindtrap oversturing).