PDA

View Full Version : bc rich ironbird njseries ..



caelin
18 juni 2005, 23:01
zijn er hier nog mensen die zon ding hebben ?
zit erover te denken om mij zon ding aanteschaffen bij eig kosten ze 509 euro ...
heb ik er nog een beetje gitaar aan of ?

ik heb zelf een mod 6 en een fernandes steeler komt deze gitaar daar een beetje bij in de buurt qua speelbaarheid of ??

Lord Abortion
19 juni 2005, 13:29
Ik speel op een NJ Beast met DiMarzio X2N en SuperII erin. Leuke gitaar, snelle hals, wel kopzwaar, maar je kan altijd de strapholder versteken. Mahonie body/essen hals met een hiel zoals bij die Ibanezzen om makkelijk aan de hogere frets te kunnen, ... De standaard pickups hebben een behoorlijk hoge output (bijna zoveel als mijn SuperII) en goede definitie en stevige rocksound, te vergelijken met PAFs.

Of het in de buurt komt van je andere gitaren weet ik niet, maar de BC Rich NJ series zijn in ieder geval geen rommel (in tegenstelling tot de plats en bronzes).

caelin
19 juni 2005, 21:26
hmm mischien ook ervaringen met eig de internet shop ?
zit in nijmegen ....

trouwens hoe bevalt die x2n je ?
is het een vergelijking met een seymour duncan invader of toch iets voller en minder scherp ?

vulvasonic
19 juni 2005, 22:24
hmm mischien ook ervaringen met eig de internet shop ?
zit in nijmegen ....





DOE HET NIET!
DOE HET NIET!!!!!!
KOOP NIET BIJ EIG!!!!!!!
NOOOOOOOOOOOOOOIT



Ik meen. Het zijn oplichters en ik heb er geen goed woord voor over. :angry:

caelin
19 juni 2005, 22:31
pm :???:

caelin
19 juni 2005, 22:31
pm :???:

caelin
19 juni 2005, 22:32
pm :???:

Swan
20 juni 2005, 10:27
als je met mod 6 n charvel model 6 bedoelt, dan komt die BC Rich naar nooit in de buurt kwa ehm, alles

Lord Abortion
20 juni 2005, 11:23
hmm mischien ook ervaringen met eig de internet shop ?
zit in nijmegen ....

trouwens hoe bevalt die x2n je ?
is het een vergelijking met een seymour duncan invader of toch iets voller en minder scherp ?

De Invader ken ik eigenlijk niet. Maar de X2N heeft veel definitie, wel wat scherp van klank, je mag niet te veel hoog opendraaien op je amp. Wel een goede rocksound zonder modderig te worden bij eender wat.