PDA

View Full Version : Orange Crush 10



BassAgent
18 juni 2005, 18:15
Hebben mensen ervaring met dit kleine ding? Ik heb hem niet nodig bij een band, maar gewoon om op te oefenen Prijs: €85,-
http://www.guitarshop.net/orangeamps/cr10.jpg

Mitch
18 juni 2005, 19:13
Ja, ik heb hem geprobeerd eb het is eigenlijk de oude Park van vroeger. Schel, levenloos en de pots beginnen te kraken waar je bij staat.
Ik had 'm erg graag in de woonkamer willen hebben als oefen ampje, maar bijna 90 euri's voor iets dat uitsluitend bruikbaar is als een accessoire......ik ben Jan des Bouvrie niet ! :x

vulvasonic
18 juni 2005, 21:35
Ja, ik heb hem geprobeerd eb het is eigenlijk de oude Park van vroeger. Schel, levenloos en de pots beginnen te kraken waar je bij staat.
Ik had 'm erg graag in de woonkamer willen hebben als oefen ampje, maar bijna 90 euri's voor iets dat uitsluitend bruikbaar is als een accessoire......ik ben Jan des Bouvrie niet ! :x

Voor Jan is alleen wit goed genoeg. :D

Ik vond die Park-versterkertjes helemaal niet zo verkeerd als oefenampje. Als dit hetzelfde is......., lijkt mij okee.

BassAgent
18 juni 2005, 21:57
Hij klinkt volgens mij iets meer a la AC/DC dan die Park-dingetjes.

Mitch
18 juni 2005, 23:23
Noem het hoe je wil, ik vertel alleen hoe het op mij en mijn mede-versterker-tester-van-de-dag overkwam. :)
Ik draag Orange een warm hart toe, maar dit was echt all show and no go.

O ja, die Park is waarschijnlijk niet slecht in je herinnering omdat je, toen je 'm gebruikte, nog amper ervaring had :D

DREAMMACHINE
19 juni 2005, 09:27
hehe, tnx SP voor je recensie....maar helaas heb ik hem nu een weekje op m'n kamertje staan en wat je zegt klopt deels!....als je er een ac/dc sound uit wil halen moet je echt hier niet naar kijken want met een brugpick-up is dit ding echt gewoon te schel en idd levenloos....maar dan: ... gebruik je een neck-humbucker en zet je het versterkertje met de gain rond een uurtje of 11 komt er echt een heeeeeerlijke bluesy tone uit met een randje zeg maar....en dat was precies wat ik op mn slaapkamertje wilde hebben! 8-)

echt geweldig in mijn geval, stond er van te kijken wat voor tone je er uit kon krijgen! (....bij cube30's en andere mini-amps echt ver te zoeken!)

dus als je dat zoekt een aanrader....helaas wanneer je de gain opendraait komt er alleen maar gekras en schel geschreeuw uit, dat is dus gewoon nix!...

BassAgent
19 juni 2005, 11:15
Hm, dan nog maar een maandje doorsparen en een Cube 15 kopen denk ik.