PDA

View Full Version : Musik Produktiv



RvB
18 juni 2005, 13:30
Ik ben misschien van plan om volgende week zaterdag (25 juni) naar Musik Produktiv te gaan. Hebben zij alle gitaren op voorraad die zij op internet hebben staan?

Negative K3 fan
18 juni 2005, 13:33
ik geloof niet allemaal, maar wel gigantisch veel en je kunt er ook ideaal versterkers en verschillende cabs testen

you wont be disappointed :)

RvB
18 juni 2005, 13:34
het zou wel bokke zijn als je daar komt en de gitaar die je wil kopen is er niet :-?

ToTaL FaKe
18 juni 2005, 13:36
ik zou zeggen, mail of bel ze dan weet je het gelijk... :roll:

RvB
18 juni 2005, 13:43
ik heb net gebeld, maar die nederlander die de nederlandse telefoontjes doet is er maandag pas weer... wachten tot maandag dan meer

@iro
18 juni 2005, 13:52
en in't engels ? moet toch lukken ....

Sliver
18 juni 2005, 14:15
Ben er vorig jaar geweest en is idd wel erg relaxed. Je kunt gewoon de Gibson LP's en andere dure gitaren van de muur pakken en testen zonder dat er meteen een boze verkoper op je afrent zoals in sommige zaken en het assortiment is zoals gezegd erg groot.

RvB
18 juni 2005, 14:26
okey, niet alles is op voorraad. daarnet ff opgebeld en die gitaar die ik wil hebben (ESP Ex-400) hebben ze niet op voorraad. Bij TAGS wel, ga ik wel daar naartoe. Hebben ze ook de Roland Cube 60 die ik wil hebben. En het is korter rijden :D TAGS is toch ook wel groot na die uitbreiding?

Jerre
18 juni 2005, 14:56
Hebben die misschien een site (TAGS) ?

ReinoutV
18 juni 2005, 15:03
http://www.americanguitarstore.nl/

Was te verwachten :). Kijk anders bij de dealers op gitaarnet.nl

Negative K3 fan
18 juni 2005, 15:10
okey, niet alles is op voorraad. daarnet ff opgebeld en die gitaar die ik wil hebben (ESP Ex-400) hebben ze niet op voorraad. Bij TAGS wel, ga ik wel daar naartoe. Hebben ze ook de Roland Cube 60 die ik wil hebben. En het is korter rijden :D TAGS is toch ook wel groot na die uitbreiding?

groot?? vergeleken met MP is het natuurlijk niets! en tags is ook een stuk duurder, maar wel erg aardige verkopers enzo

Tujuh
18 juni 2005, 19:08
okey, niet alles is op voorraad. daarnet ff opgebeld en die gitaar die ik wil hebben (ESP Ex-400) hebben ze niet op voorraad. Bij TAGS wel, ga ik wel daar naartoe. Hebben ze ook de Roland Cube 60 die ik wil hebben. En het is korter rijden :D TAGS is toch ook wel groot na die uitbreiding?

groot?? vergeleken met MP is het natuurlijk niets! en tags is ook een stuk duurder, maar wel erg aardige verkopers enzo

Inderdaad er werken daar sympathieke mensen. :)
Maar MP is natuurlijk een 'stukje' groter. Ik ga er binnenkort ook naartoe. Kan nu al niet wachten :-D

Snaar'n Bennie
18 juni 2005, 19:35
Maar ga er niet op een Zaterdag heen. Echt! Dan is het er echt teringdruk!!!!! En testen kun je wel een beetje vergeten dan. Alleen al door de herrie dan, is het haast niet te doen. Iedereen blaast daar door elkaar heen. Beneden hebben ze de bassen, en die doen ook nog's gezellig mee... Of ga er als eerste naar binnen!! :wink:

Sprak laatst Kay van TAGS. Hij zei dat ze bij MP ALLES, maar dan ook echt alles van een fabrikant op het internet zetten, maar meer dan de helft niet in huis hebben. Klopt mischien wel een beetje. Zocht laatst een stel pick up's. Op het net staat dat ze ze hebben, maar éénmaal aangekomen hadden ze, ze er niet liggen. Wel jammer.

Had natuurlijk even kunnen mailen, maar het is bij mij in de buurt.

Maar het is altijd wel leuk om er een keertje langs te gaan. Echt groot hoor!

vulvasonic
18 juni 2005, 19:41
Sprak laatst Kay van TAGS. Hij zei dat ze bij MP ALLES, maar dan ook echt alles van een fabrikant op het internet zetten, maar meer dan de helft niet in huis hebben. Klopt mischien wel een beetje. Zocht laatst een stel pick up's. Op het net staat dat ze ze hebben, maar éénmaal aangekomen hadden ze, ze er niet liggen. Wel jammer.



Dat doen ze bij Eigenhuysen (EIG) dus ook. Als je op hun site kijkt (niet doen), dan verkopen ze ALLES! In werkelijkheid hebben ze echt geen FUCK staan. BALLENTENT!!!!!! :angry:





Maar dit terzijde......

Jerre
18 juni 2005, 20:00
Staat er ergens op die hun site vermeld dat zij dat item ook in stock hebben ???
Kdenket niet.

Zij zetten gewoon alles op het net zodat mensen thuis rustig kunnen bladeren en kunnen zien wat zij allemaal kunne bestellen bij hun.
Maarja, een klein vakje met 'in stock' zou idd geen kwaad kunnen.

RvB
19 juni 2005, 11:13
ik heb gebeld en ze hebben een gitaar voor me apart gelegd. ik zie wel hoe druk het wordt. ik heb die dag toch alle tijd :)