PDA

View Full Version : Bestelling bij Musik-Produktiv SPOED!!!



daron_kurt
17 juni 2005, 15:50
Beste mensen, ik weet dat er al veel topics over zijn geweest, maar ik kan zogauw niet het antwoord op mijn vraag vinden. Ik wil een nieuw element bestellen bij MP. Ik begrijp dat de bestelling binnen een dag na ontvangst van de betaling wordt verstuurd, maar hoe zit het als je iets onder rembours laat verzenden? Dus dat je niet betaalt met credit-card, maar gewoon aan de deur? Als ik dan vandaag iets bestel, wordt dat dan ook nog vandaag (of morgen) verstuurd? Of wordt hij maandag pas verstuurd? Hoe dan ook: is hij uiterlijk donderdag dan bij mij? Alvast bedankt!

Bobbel
17 juni 2005, 15:52
moet te doen zijn toch? voor donderdag denk ik wel, zeker als je met creditcard betaald... dus misschien moet je je creditcard maar gebruiken...

daron_kurt
17 juni 2005, 17:37
Dank, ik ben eruit, verder hoef ik geen reacties meer.

Anders Destium
17 juni 2005, 19:17
Maar wij wel:

Wat voor element heb je besteld? :lol:

Dirk_Hendrik
17 juni 2005, 19:45
En dan ben ik benieuwd of je het hebt klaargespeelt een Rembourszending de grens te laten passeren. Bij mijn beste weten kan dat niet.

Anders Destium
17 juni 2005, 21:12
Ik gok dat hij de cc van een ouder heeft gebruikt.

Wie biedt wat anders? :D

iam
17 juni 2005, 21:41
En dan ben ik benieuwd of je het hebt klaargespeelt een Rembourszending de grens te laten passeren. Bij mijn beste weten kan dat niet.

kan wel...
heb zo mijn stagepiano van 1600€ laten overkomen uit Duitsland...
geen enkel probleem!! (rare was, dat onder rembours goedkoper was dan met de cc)

daron_kurt
17 juni 2005, 22:09
Ik gok dat hij de cc van een ouder heeft gebruikt.

Wie biedt wat anders? :D

Gij hebt alvast het beste bod geboden ;)...Mijn vaders cc maar even gebruikt. Ik heb overigens een Seymour Duncan JB gekocht. Nu hopen dat hij er op tijd is :roll:

EpiCenturiesAWAy
17 juni 2005, 22:13
Waarom heb je hem zo snel nodig ?

Mr.Bluesbreaker
17 juni 2005, 22:40
Jeff Beck tribute gig?
wie bied?

daron_kurt
19 juni 2005, 13:55
Optreden donderdag in de Metropool te Hengelo.

Thedevilinside
19 juni 2005, 16:20
En dan ben ik benieuwd of je het hebt klaargespeelt een Rembourszending de grens te laten passeren. Bij mijn beste weten kan dat niet.

Dan heb je het mooi fout. Waarom dacht je dat dat niet zou kunnen :???:
bedrijven als dhl en weet ik veel wat leven ervan.

ArpeggioKing
19 juni 2005, 16:30
jup, het kan wel. Ik heb ook bij MP mn gitaarsynth besteld onder rembours. Gewwon 500euri aan de mailman betaald

Ic3gl0vE
19 juni 2005, 18:08
Je kunt het geld ook gewoon overmaken met een IBAN code. Dat is goedkoper dan rembours (want overmaken naar een ander euroland kost niks) en een winkel als musikproduktiv is toch wel te vertrouwen.

vulvasonic
19 juni 2005, 18:12
Ik heb laatst iets besteld bij....... iets Duits ......... oja, Rockinger. Het duurde wat lang, dus ik heb ze gebeld. Ik krijg van ze te horen dat ze me het spul opsturen en dat ze daar gewoon een rekening bij doen!

Lief he, van die knullen van Rockinger? :)

Anders Destium
19 juni 2005, 18:54
Maar Daron Kurt, wil je dan de pickup laten signeren ofzo :???:

Tupelo
19 juni 2005, 19:19
Ik heb laatst iets besteld bij....... iets Duits ......... oja, Rockinger. Het duurde wat lang, dus ik heb ze gebeld. Ik krijg van ze te horen dat ze me het spul opsturen en dat ze daar gewoon een rekening bij doen!

Lief he, van die knullen van Rockinger? :)

COOL, welke winkel is dat? :) ????

daron_kurt
19 juni 2005, 19:47
Maar Daron Kurt, wil je dan de pickup laten signeren ofzo :???:

Neen, ik moet ZELF optreden :) . En daarbij wil ik graag al de SD erin hebben. En ja, ik ben er erg laat mee, ik weet het :wink: