PDA

View Full Version : Pearl DS-06



Antal
26 augustus 2002, 23:40
Ik ben onlangs in het bezit gekomen van een defecte Pearl ds-06 distortion. Kent iemand dit effect? Weet iemand of dit de moeite is om te maken of kan ik hem beter gelijk weggooien?
En zou iemand me aan het stroomschema kunnen helpen.

Fluffy
26 augustus 2002, 23:48
ik zou je niet aan schema's kunnen helpen, maar ze zijn wel op internet te vinden.

Dirk_Hendrik
27 augustus 2002, 09:49
Rapareren is altijd beter dan weggooien. Pearl effecten zijn naar mijn mening behoorlijk goed.
De internetzoek optie zal een beetje acterweg blijven daar, als het schema op het net stond, het ook in mijn effectschemadirectorietje zou moeten staan. ik heb 2.5 weken geleden nog uitgebreid op Pearl schema's zitten browsen.

Voor nu zal ik je even het beste wat ik heb mailen, namelijk de OD-05. Misschien heb je er wat aan. Met vragen kun je me altijd mailen,. Ik heb aardig wat Pearls van binnen gezien.

Antal
28 augustus 2002, 20:19
Bedankt voor je reaktie. Als je het schema van de 05 zou willen mailen dan graag. Misschien dat er gelijkenissen zijn.

Dirk_Hendrik
29 augustus 2002, 09:32
Ik heb hem voor de 2e keer gemailt. Als hij weer niet is aangekomen zou je je e-mail adres kunnen checken of mij even een mailtje sturen