PDA

View Full Version : Oke, nu is het leuk geweest, ik wil ook een nieuwe



VooDoo
17 juni 2005, 12:49
TZT

VooDoo
17 juni 2005, 12:49
Hey Geezers,
Ik speel nu al ongeveer 8 maanden gitaar, zoiets dan.
Aangezien ik de genoeg had van de versterker van Behringer, heb ik een Cube-30 aangeschaft(zoals iedereen mischien gemerkt heeft:P)
Maar ik wil nu ook een nieuwe gitaar
Ik heb nu een Behringer strat, maar ik vind dit geluid veel te schel, scherp of hoe je het maar wilt noemen.

Nou ben ik op zoek naar een Jazzy soundje
Iets wat Warm vol en dik klinkt.
Ja een Jazzgitaar zou je dan zeggen?
Oke leuk, nu heb ik nog nooit (serieus) op een jazz gitaar gespeeld
een zogenaamde, mischien wel eens effe op gespeeld, maar niet omdatik erin geintreseerd was, maar omdat dat gewoon in mn bereik lag in feedback:P

Nou hadik een aantal vragen,
Speelt een Hollowbody nou zwaarder of veel moeilijker dan een strat,
in welke opzichten speelt ie nou anders
Bijv de snaren, moet je harder drukken of weetik veel wat?

En zou hier wel het geluid uit kunnen komen wat ik zoek.

Ik vind het geluid van Kenny Burrel en van .... Green (ben ff zn voornaam kwijt) geweldig en het zou leuk zijn om zo een geluid te evenaren

mijn budget is ONGEVEER 300€ :P

Ik had al dit soort dingen gezien,
http://www.ibanez.co.jp/world/products/eg/page/AG75_BS_a_e_u.html
Deze zag er wel gaaf uit, maar een beetje rare brug?

en zoiets:
http://www.epiphone.com/elitist/byrdland.htm

Maar is een hollow body wel wat ik zoek
( ik kan niet zomaar naar de feedback gaan, want die zit toch op een rijdelijke 30 minuten rijden, met de auto, en sinds 15 jarigen geen rijbewijs hebben:P)

Ik heb ook al de zoekfunctie gebruikt maar echt veel kan ik niet vinden,
ik hoor het graag
B.v.d.

Lord Abortion
17 juni 2005, 12:53