PDA

View Full Version : Midikabel voor GT-6



gershwin5150
26 augustus 2002, 23:11
Hallo,

ik heb net is effe de zoekfunctie geraadpleegd maar ik kan hier verder geen info over vinden.
Weet iemand toevallig waar ik een kabel kan krijgen om mijn GT-6 met mn PC te verbinden zodat ik patches van internet kan downloaden en in mn GT-6 kan zetten? En wat gaat zo'n kabel ongeveer kosten?

Bedankt! Grtz Gersh!

Slowhand41
27 augustus 2002, 00:01
Bij elke computerboer kun je zo'n kabel kopen, aan één zijde zit een connector voor op de game/midi poort van je soundcard en aan de andere kant zitten een midi in en out (din).

lars
27 augustus 2002, 00:02
kost 15-25 piek in de muziek zaak

DiGGERtje
28 augustus 2002, 15:07
Of je koopt een SbAudigy (met breakout box). Zit meteen een midi in- en uitgang op + de benodigde kabels. Heb je meteen goed geluid op je pc :smile:

MADdie86
28 augustus 2002, 18:47
Uhm 15 tot 25 piek is een beetje duur :S
Ik maak die kabeltjes altijd zelf. Is goedkoper en kan je ook makkelijk maken als hij kapot gaat. Want die dingen die je in de winkel koopt zijn meestal van die ingezonken pluggen m.a.w. gaan ze kapot kan je ze niet maken of je moet nieuwe connectorren kopen.

Als je wil stuur ik je wel een kabeltje op voor 4,60 euro (exl. verzend kosten) volgens mij heb ik nog wel een kant en klare hier liggen.

Anders kan je ook kijken op http://www.conrad.nl mischien hebben ze die daar. Moet je kijken naar Audio of naar connectoren. 5 din (midi op FX) naar 15p Male (PC kaart)

Suc6