PDA

View Full Version : Oefenruimte!



Kitaarhiero
15 oktober 2001, 11:12
Yeah! mijn band is weer begonnen met oefenen, bij de drummer thuis (om logistieke redenen), en guess what, hij heeft een garage! een echte stereotype garage, met een rommelige werkbank, een aantal kasten en een vlieger aan de muur, en een stapel bamboestelen waar je overstruikeld als je een duckwalk probeert.

als er een oefenruimte geschikt is voor een punkband, dan is het wel Duncan's garage!

yeah...we gaan binnenkort aan eigen werk beginnen (nu spelen we nog blink en Nirvana enzo), waaronder een nummer over Hertog Jan...Over een tijdje komt er wellicht een CD-tje...:smile:

The Case is opened

zo heet m'n band, the Case

Jimi Hendrix
15 oktober 2001, 13:31
Welkom gefeliciteerd! reeds

Rectifier
16 oktober 2001, 13:52
Ook namens Maxima en Wim-Lex gefelipsistreetd

Dila
17 oktober 2001, 22:27
wat gaaf he wij oefenen altijd in de schuur bij de drumster naast een aanhangkar die altijd achter de auto moet als wij net staan te spelen en allerlei handige buizen waar bekens aan hangen waar onze bassiste dr kop altijd tegen stoot haha lol ik wil je band wel is horen kitaarhiero als je demo hebt wil je dan n mp3-tje mailen???

Kitaarhiero
18 oktober 2001, 15:08
ja da's cool, waarschijnlijk gaan we in Februari (dan pas?) opnemen, 3 tot 6 nog te schrijven nummers...op 30 november treden we MISSCHIEN "unplugged" op op onze school.

Dila
18 oktober 2001, 19:04
gaaf man unplugged hahaha jammer dat je helemaal in almere woont anders kwam k wel ff kijken voor mij is t alleen net ff wat te ver... maar de demo wil k graag horen hoor!

Kitaarhiero
24 oktober 2001, 13:42
Komt voor de koekenbakker;)