PDA

View Full Version : Ibanez RG470, BC Rich NJ Warlock, Jackson DKMG. Welke?



Scorn
16 juni 2005, 19:26
Hallo,

Ik ben benieuwd welk van deze gitaren jullie het beste vinden? ( kwaliteit )
Ik speel metal en rock, van death metal tot rock.
Aktieve pickups zullen dus zeker geen probleem zijn... :razz:

Jullie mening over deze gitaren:

Ibanez RG470
BC Rich NJ Warlock
Jackson DKMG

AART
16 juni 2005, 19:41
Ibanez Rg 470, maar ik ben bevooroordeeld,

die jackson vind ik ook hgeel goed en e bc rich ken ik niet.

Dat van die rg 470 en de dkmg is gewoon proberen, qua kwaliteit niet rg veel verschil.

Wormaap
16 juni 2005, 19:57
De Ibanez of the Jackson. BC Rich Koreaantjes zijn over het algemeen niet erg goed. Ibanez en Jackson hebben redelijk gelijksoortige, maar toch totaal anders aanvoelende halzen dus't hangt er helemaal vanaf welke je het beste ligt.

VanKatoen
16 juni 2005, 20:12
Voor het uiterlijk zal ik eigenlijk voor een jackson gaan. Maar voor bespeelbaarheid eerder een ibanez, die zijn wat lichter.

Scorn
16 juni 2005, 21:05
Ik ga de Jackson DKMG zeker een keer testen, waarschijnlijk bij MusicStore Köln.
Heeft iemand die Jackson ergens anders zien staan?

En dan het grootste probleem, de Ibanez RG470!
Ik zie hem nergens staan!
Weten jullie een winkel die hem heeft staan?

Nickname
16 juni 2005, 22:59
Je moet eens bij EMI in eindhoven gaan kijken, je kan ook een winkel opbellen en vragen of ze em willen bestellen zodat jij em kan testen. Als ze een beetje sociaal zijn aangelegd kan dat wel, zo heb ik dat ook gedaan bij de aankoop van mn ibanez RG1570. Als ik jou was zou ik kiezen tussen de jackson en de ibanez. Allebei fijne gitaren en ook meerdere in mn handen gehad. Door mijn persoonlijke smaak ben ik dus bij ibanez beland maar die jacksons spelen ook bijzonder fijn. Gewoon proberen dus en dan kiezen.