PDA

View Full Version : Gastje van 8 jaar



dacrow
16 juni 2005, 12:39
http://www.plsthx.com/disp.php?type=m&id=316


Zit wel toekomst in ,echt goed maar ik blijf bij mijn standpunt (misschien dat dit clipje het laat zien ) met een goede distortion met enorm veel gain kan 'iedereen' soleren ..... :cool:

Bl44t44p
16 juni 2005, 16:17
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=59601

:)

dacrow
16 juni 2005, 19:26
Mijn gedacht :D

Philippe
16 juni 2005, 21:17
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=58828

:-D :-D

Staat nog wel op dezelfde pagina.

Basseytje
11 september 2005, 22:55
hmpff minder drinken en blowen jongens/meisjes... dan zukl je beter opletten als het ware :wink:

maarten69
23 september 2005, 09:55
dat kereltje is echt geen 8, hij heeft een stoppelbaard en voeten zo groot als zijn vader :)

Navar0x
25 september 2005, 16:02
Ook al zou hij 8 zijn, alleen die gevloeze shred klinkt nog een beetje, die bends en die vibrato's lijken totaal nergens op..

LPplayer
3 oktober 2005, 15:12
strak maar dat gastje is geen 8 jaar

Echt wel amazing idd voor z'n leeftijd, zou hij nog wel een normale jeugd hebben ? :)
Vooral die Sweeps hahaha :) cool doe ik em niet na

scholier
3 oktober 2005, 19:32
Naja, ik vind het wel heel knap enzo wat deze jongen allemaal doet maar ik vind het niet goed, maar dat komt omdat shred me stijl niet is. Ik denk ook niet dat ik dit in de toekomst goed ga vinden, dit word weer zo'n nieuwe steve vai gast.

gorgasm
3 oktober 2005, 20:13
ik blijf bij mijn standpunt (misschien dat dit clipje het laat zien ) met een goede distortion met enorm veel gain kan 'iedereen' soleren ..... :cool:
doe jij het hem dan maar es na 8-)

worst
1 januari 2006, 23:32
vai verzint tenminste iets muzikaals..


wat dat jochie doet is tering knap!!!! maar mooi is is anders....


kdoe et em nog lang nie na hoor :razz:

hendrix1989
2 januari 2006, 15:57
tja iedereen die van kleins af aan tien uur per dag oefent kan op een gegeven moment zo goed spelen, veel talent heb je er niet voor nodig.

WICKED
2 januari 2006, 17:17
tja iedereen die van kleins af aan tien uur per dag oefent kan op een gegeven moment zo goed spelen, veel talent heb je er niet voor nodig.

wat een onzin!!! je moet maar de discipline hebben om elke dag 10 uur te gaan oefenen, en om dit te kunnen heb wel degelijk veel talent nodig.. :-?

WICKED
2 januari 2006, 17:19
tja iedereen die van kleins af aan tien uur per dag oefent kan op een gegeven moment zo goed spelen, veel talent heb je er niet voor nodig.

wat een onzin!!! je moet maar de discipline hebben om elke dag 10 uur te gaan oefenen!! en om dit te kunnen heb je wel degelijk veel talent nodig.. :-?

gloria
6 januari 2006, 18:21
Het ligt veel aan men persoonlijke smaak maar ik vind zo'n dingen op niets trekken. En das echt niet uit jaloezie: zo'n dingen kunnen spelen wil ik "nooit".
Stoch fakking vervelend zeg :s altijd maar hetzelfde, nootjes aframmelen, jeej.

WICKED
7 januari 2006, 15:17
Het ligt veel aan men persoonlijke smaak maar ik vind zo'n dingen op niets trekken. En das echt niet uit jaloezie: zo'n dingen kunnen spelen wil ik "nooit".
Stoch fakking vervelend zeg :s altijd maar hetzelfde, nootjes aframmelen, jeej.

Ja dus, deze jongen heeft nu al zoveel techniek waardoor hij zich later muzikaal beter zou kunnen uiten toch?

Mja de vraag is of dit een muzikaal talent is of een (hoe noem je dat?)coordinatie talent :seriousf: , is.

WICKED
7 januari 2006, 15:17
Het ligt veel aan men persoonlijke smaak maar ik vind zo'n dingen op niets trekken. En das echt niet uit jaloezie: zo'n dingen kunnen spelen wil ik "nooit".
Stoch fakking vervelend zeg :s altijd maar hetzelfde, nootjes aframmelen, jeej.

Ja dus, deze jongen heeft nu al zoveel techniek waardoor hij zich later muzikaal beter zou kunnen uiten toch?

Mja de vraag is of dit een muzikaal talent is of een (hoe noem je dat?)coordinatie talent :seriousf: , is.

Hector_Tsolodimos
15 januari 2006, 01:54
wat dat joch doet, is erg knap voor zijn leeftijd. ik vermoed dat hij door zijn ouder 'gepusched' werd wat ik een minder goede zaak vind. deze jongen speeld zeker 2 jaar gitaar. Lijkt me dan ook raar dat is hier pas 8 is, maar dat zou kunnen. Misschien 9/10 jaar? wat hij doet is nier héél moeilijk. Het is flink oefenen, en dat doet ie dan ook, zeker weten. Het klinkt alleen nergens naar. Het is gewoon snel een aantal toonladders afgaan. Het zou zelfs kunnen dat ie steeds één toonladdder speelde die hij helemaal 100% goed kent. Ja, ik vind het niks aan om aan te horen, ook al hou ik wel van solo's. Bijv blues zoals SRV of jimi hendrix.

}{Metalmaster}{
29 januari 2006, 00:43
OMFG :nervous: .
DAT GAAT SNEL!!! ik vind de solo niet mooi. maar.. jezus wat gaat dat snel. ik zou hem echt niet na doen. zelf vind ik Metallica stijl wel cool. Ik speel zelf ook mee op metallica. Alleen de solo's nog niet :nervous: . Zelf zit ik in een band en word de solist met akkoorden. best wel zwaar. Ik houd erg van dat vingertappen. daarmee kan je namelijk ook extreem snel enzo.

soup
5 februari 2006, 15:19
dat kereltje is echt geen 8, hij heeft een stoppelbaard en voeten zo groot als zijn vader :)
die kerel ziet er inderdaad veel ouder uit,

drap
5 februari 2006, 15:27
Hahaha! Das de beste lilliputergitarist die ik ooit heb gezien! :seriousf: En nu nog muziek maken

Joey Handsome
10 februari 2006, 13:01
ik vind het echt ongelooflijke troep, wat heeft snel een toonladdertje aframmelen nou met muziek te maken? Dat joch zal inderdaad zoals een ander hier ook al zei door z'n pappie en mammie gepushed zijn om zich als een gek elke dag lens te spelen op die voor hem veel te grote gitaar. Gevoel zit er niet in, dus dat zal hij er ook wel niet bij hebben. Waarschijnijk doet ie het voor een extra reep chocolade. Om je muzikaal te uiten hoef trouwens ook helemaal niet zo technisch te zijn, dat is een misvatting. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik geen respect heb voor mensen die erg technisch zijn, of veel geduld hebben en dus 10 uur per dag kunnen oefenen, maar bij dit mannetje is het eerste wat ik denk: waar ben je mee bezig??

Scali
10 februari 2006, 13:52
Waar hij mee bezig is, is een verzameling licks van Paul Gilbert, voornamelijk van de Intense Rock-instructievideo.
Als je dus problemen hebt met het gebrek aan melodie of muzikaliteit in de licks, moet je bij het adres van Paul Gilbert zijn, en niet bij dit kereltje.

Joey Handsome
10 februari 2006, 14:16
Waar hij mee bezig is, is een verzameling licks van Paul Gilbert, voornamelijk van de Intense Rock-instructievideo.
Als je dus problemen hebt met het gebrek aan melodie of muzikaliteit in de licks, moet je bij het adres van Paul Gilbert zijn, en niet bij dit kereltje.

ik denk eigenlijk dat ik meer problemen heb met de manier waarop dit mannetje het weet te brengen: als een machine (dan wel eentje die een druppeltje olie kan gebruiken)