PDA

View Full Version : Gitarist (23, Ermelo) zoekt relaxte band



iwanttobegeorge
26 augustus 2002, 22:55
Ik ben een 23-jarige gitarist uit het Gelderse Ermelo. Speel al sinds m'n achtste zowel akoestisch als elektrisch, tis alleen jammergenoeg niet zo geweldig goed te merken omdat ik alleen rond m'n vijftiende in een band heb gespeeld - en alleen van samenspelen word je echt daadwerkelijk beter, vind ik. Favorieten: Golden Earring, Bryan Adams, Queen, The Nits, Crowded House, Bruce Springsteen, De Dijk - van alles wat. Maar het lijkt me ook leuk om juist eens iets heel anders te doen, iets à la Postmen ofzo. Wellicht iets om samen te gaan proberen?

iwanttobegeorge
2 september 2002, 02:19
Oooooooh wat ge-wel-dig lijkt me dat! Jammergenoeg ben ik jezelf al, dus met mijn bijdrage zal je per saldo niet veel opschieten. Waren er nou maar wat mensen die óók mee willen doen... Het is de moeite waard, want jij bent cq. ik ben natuurlijk niet alleen een aardige gitarist, maar óók nog een aardig persoon!

iwanttobegeorge
27 oktober 2002, 02:54
Het is te schandalig voor woorden, een beetje reageren op je eigen post om weer bovenaan te staan en dus meer aandacht te krijgen. Maarja, als het helpt....

(laat het in 's hemelsnaam helpen!!!!)

FragDaddy
30 oktober 2002, 00:05
ja, dat is inderdaad wel sneu, drie posts van dezelfde persoon op een rijtje.

naja, ik ben gitarist en woon in de buurt. heb alleen absoluut geen band ervaring en met alleen een gitarist heb je nog geen band. :razz:

lastig he, muzikanten vinden op de veluwe :smile:(been there done that)



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: FragDaddy op 2002-10-30 09:11 ]</font>