PDA

View Full Version : 8 jarige shredder



FrankS
16 juni 2005, 10:16
Geen idee of het al eens gepost is, maar bij deze :

http://www.plsthx.com/disp.php?type=m&id=316

Mini-Paul Gilbert..

gloria
16 juni 2005, 13:25
pffff...wat een afschuwelijke manier van spelen zeg...snelsnelsnel, niks gevoel...ach :)

FrankS
16 juni 2005, 13:45
pffff...wat een afschuwelijke manier van spelen zeg...snelsnelsnel, niks gevoel...ach :)tsja hij is acht en speelt volgens mij een halve Paul Gilbert-instructievideo na, met een hele nette feel imo.

Ik durf te wedden dat ie er wel gevoel voor heeft ;)

Mithrandir
16 juni 2005, 14:27
Ik vind het een aap die een leuk kunstje kan, maar hij is nog jong dus wie weet hoe hij zich ontwikkeld.

Ravanelli
18 juni 2005, 23:03
Kerel staat er als een aap bij zul je bedoelen, dit is toch geen entertainment.

Jax
19 juni 2005, 07:21
Nou, als hij ouder was geweest zou het idd geen show zijn, maar het feit dat hij zo jong is maakt voor voor velen veel goed....

gloria
19 juni 2005, 19:18
vind het gewoon enorm saai
Tim Vanhamel van millionaire speelt mss niet zo'n euh..."moeilijk" dingen maar show, ow yeah 8-)

BLOK182
20 juni 2005, 16:34
Tja, ehm, erg knap, erg goed, doe het em niet na, maar damn, wat een misplaatst figuur :-D Hij ziet deruit alsof ie met zun semi-redneck pa naar het monstertruckracen gaat, hij lijkt iig niet op een rocker :)

...rock...
20 juni 2005, 18:28
Tja, ehm, erg knap, erg goed, doe het em niet na, maar damn, wat een misplaatst figuur :-D Hij ziet deruit alsof ie met zun semi-redneck pa naar het monstertruckracen gaat, hij lijkt iig niet op een rocker :)
je begint je persoonlijkheid dan nog niet te vormen in de zin van hoe je je wil kleden of wie je bent.de ouders zijn de oorzaak van deze monstertrucker :D

BassAgent
20 juni 2005, 19:11
Ik vind het echt een aapje die een kunstje doet zonder dat ie weet wat ie doet. Hij speelt emotieloos en ziet er ook niet uit alsof ie er lol in heeft.

Nou houd ik sowieso niet van shredden, dus dat kan dan weer aan mij liggen.

Neanderthaler_Olaf
27 juni 2005, 10:16
Ik vind t zeer knap dat n 8 jarige dit klaarspeelt.. Hys verdomme 8(!!!).. moet je nagaan hoe ver zo'n jongen is als ie acht jaar verder is..

BassAgent
27 juni 2005, 15:58
moet je nagaan hoe ver zo'n jongen is als ie acht jaar verder is..
Kan ie nog sneller spelen maar nog steeds gevoelloos.

appelmoes
27 juni 2005, 18:34
moet je nagaan hoe ver zo'n jongen is als ie acht jaar verder is..
Kan ie nog sneller spelen maar nog steeds gevoelloos.

hahahaha..... kunnen we wedstrijdje doen....... wie het eerste de trein haalt......

BassAgent
28 juni 2005, 14:46
moet je nagaan hoe ver zo'n jongen is als ie acht jaar verder is..
Kan ie nog sneller spelen maar nog steeds gevoelloos.

hahahaha..... kunnen we wedstrijdje doen....... wie het eerste de trein haalt......
Ik kan hard fietsen hoor

Vampire
28 juni 2005, 21:56
Hij ziet eruit alsof hij er inderdaad helemaal geen lol in heeft. Volgens mij wordt hij enorm gepushed door zijn ouders en heeft hij verder geen sociaal leven. Op die leeftijd hoor je buiten oorlogje met je vriendjes te spelen man, niet de hele dag binnen te zitten gitaar spelen...

ssj3goku
16 juli 2005, 20:59
Als hij op zo'n leeftijd al een hele goede hand-oog coordinatie heeft kan hij later als hij veel oefent op gevoel een goede shredgitarist worden. Want shredden kan hij, maar gevoel heeft ie niet... en dat is toch wel heel erg belangrijk. Maar ik vind het best knap van hem.

mrg470
17 juli 2005, 13:14
dude :o

een sociaal leven lijkt me ook wel fijn. moet je verplicht de hele dag shredden, vriendjes? nee wat zijn dat, ik heb wel mijn ibbie....

maar goed, snel is het wel. het grootste gedeelte red ik ook wel, maar dan ben ik al 22. dus dan mag dat ook wel na veel oefenen.
maar dit is nie gezond, en gevoelloos bovendien...alleen maar snel!

Pegasus
17 juli 2005, 18:45
Best knap van die knul maar op een gegeven moment wordt het allemaal een beetje saai.
Laat hem nu maar eens zover komen dat ie pakkende melodieën kan maken zodat het echt boeiend wordt.

Jorisvandaele
10 december 2007, 15:24
Blablabla, ik vind het te snel blabla ik kan het zelf nie en daarom bash ik maar iemand die het wel kan. wrm zou iemand uren zitten oeffenen op shred zonder gevoel? tis een passie en sommige shredartisten hebben veel meer gevoel als nen ouden bal die wa op zen gitaar zit te mastruberen

Kim Wilson
10 december 2007, 15:31
Zozo, en daar heb je 2,5 jaar over nagedacht? :D

Jorisvandaele
10 december 2007, 15:56
Zozo, en daar heb je 2,5 jaar over nagedacht? :D


nee, ik typte iets in google en zag deze link....

nevyn292
10 december 2007, 16:27
die gast is nog veels te jong om te weten hoe je met gevoel moet spelen. maar blijft wel knap dat ie zo kan spelen op die leeftijd

Riky
10 december 2007, 17:40
ik ben het eigenlijk met iedereen wel een beetje eens.. :chicken:

jonesd
10 december 2007, 18:01
Alleszins is het leuker en indrukwekkender om heel snel en zonder gevoel te spelen dan heel traag en zonder gevoel...

Zo zijn er jammer genoeg ook heel veel gitaristen...

Laat de knul dus maar doen. Ik zou een gat in de lucht gesprongen hebben als ik op mijn 8 jaar zo had kunnen spelen.

Jorisvandaele
11 december 2007, 06:35
niemand kan zeker zeggen of het zonder gevoel is, enig idee hoeveel concentratie het vereist om zo te kunnen spelen? dit is niet gwn wat powerchordjes rammen en ondertussen de samba dansen...

almarvk
11 december 2007, 09:37
Leuk dat gezeik op een jochie en in een topic van 2,5 jaar oud. Deze gaat dicht.

Vragen? -> PM!

Kim Wilson
11 december 2007, 09:39
Dan moet je hem natuurlijk ook wel op slot gooien, he! :D

almarvk
11 december 2007, 09:53
Nog één keer zo'n grote mond en je krijgt een week vakantie!!!


;)