PDA

View Full Version : Stickers op mijn gitaar, te ja of te nee?



BassAgent
15 juni 2005, 19:02
Ik heb dus, zoals jullie denk ik wel weten en kunnen lezen in mijn sig, een Richwood Tele. Binnenkort gaat (als het goed is) een skaband starten met mij als gitarist, en ik wil misschien stickers op mijn gitaar gaan plakken. Gewoon lol-stickers, van alles en nog wat, alles wat ik tegenkom eigenlijk. Goed idee of niet? Hij ziet er nu zo uit:
http://img.photobucket.com/albums/v311/BassAgent/Mijn%20gitaren/Richwood.jpg

Jax
15 juni 2005, 19:08
Ik stem tegen. Stickers beginnen zo ordinair te worden.... :wink:

Mufftin
15 juni 2005, 19:12
ja en haal ze er maar eens mooi af ik heb op mijn slagplaat nog steeds lijmresten, ik vind mijn gitaar toch mooier zonder stickers.

robzilla
15 juni 2005, 19:12
niet doen...

lame...

VooDoo
15 juni 2005, 19:13
Zo een finesh verpesten?
Nope

guitarmusicman
15 juni 2005, 19:13
nee niet doen

Fumi SG
15 juni 2005, 19:14
nope... niet doen = rotzooi

Stratman70
15 juni 2005, 19:18
Mocht je er ooit spijt van krijgen, kun je je voor je kop gaan slaan: sommige sticker zijn zo evil plakkerig, dat wil je niet weten.
Je houdt er altijd ellende aan over.

Oftewel niet doen!

Jax
15 juni 2005, 19:24
Nou, dat lijkt me duidelijk.... :)

FonZZo
15 juni 2005, 19:25
JA DOEN!!!

Helemaal vol plakken dat ding!

Dan krijg je een hele ferme plank.

FNaRK
15 juni 2005, 19:27
HALLO !!!!!

we hebben het hier over een Richwood en dan ook nog zo'n spuuglelijk Tele model !!

Volplakken die handel dus !!

(en daarna verbranden)

FonZZo
15 juni 2005, 19:30
Of vingerverf. Misschien zet je daarmee een trend.

Ga je nou straks stemmen tellen en daar je oordeel van af laten hangen?

Bins
15 juni 2005, 19:32
Mijn backupgitaar zit ook onder de stickers... Ik denk daarom dat niemand em nog wil hebben :)
Persoonlijk vind ik het wel cool staan, maar mensen buiten de "punkscene" (korreltje zout aub) kunnen het meestal minder waarderen. Op een richwood van 150 eurs zou ik me er niet zo'n zorgen over maken eerlijk gezegd.

Plak iig geen stickers op de plek waar je bovenarm langs de gitaar schuurt. De inkt gaat van de stickers af door het zweet, en het is niet echt confi.

BassAgent
15 juni 2005, 19:32
HALLO !!!!!

we hebben het hier over een Richwood en dan ook nog zo'n spuuglelijk Tele model !!

Volplakken die handel dus !!

(en daarna verbranden)
Als ik m lelijk had gevonden had ik wel iets anders gekocht. Het gaat even niet om het model jongen, maar om het volplakken zelf.

BassAgent
15 juni 2005, 19:34
Ga je nou straks stemmen tellen en daar je oordeel van af laten hangen?
Nee, maar ik wil gewoon weten wat men hier ervan vindt. Dan ga ik eens verder kijken. Ik moet natuurlijk eerst wat meer stickers hebben.

deedee
15 juni 2005, 19:35
ik vind hem zo best mooi.....
alleen op een lelijke zwarte gitaar zou ik stickers plakken, als je hier stickers op plakt krijg je geen egale achtergrond... niet mooi

Bins
15 juni 2005, 19:38
Uhm.. als je de finsh mooi vind moet je het niet doen natuurlijk... Mijn epi was al zo lelijk, daar viel niks aan te verpesten...

d'oh
15 juni 2005, 19:38
als je er graag stickers op wil hebben had je mss beter eentje kunnen kopen met butterscotch-lak en niet goudkleurige hardware
dan stickers erop is het zelfde als een sportauto met niet meegespoten bumpers

FonZZo
15 juni 2005, 19:43
Wanneer je de stickers er weer af wilt halen kan je stickerverwijderaar gebruiken.
Haal je echt alle lijmresten er wel mee af.
Niet te lang met je neus er boven blijven hangen anders ben je gelijk een deel van je hersenschors kwijt en je neus slijmvliezen.

Stratman70
15 juni 2005, 19:54
HALLO !!!!!

we hebben het hier over een Richwood en dan ook nog zo'n spuuglelijk Tele model !!

Volplakken die handel dus !!

(en daarna verbranden)

Het zou me dus niks verbazen als die Richwood gevallen over een jaar of 20 een soort cultstatus hebben, zoals de JV Squiers die nu hebben en die gitaren dan voor belachelijke bedragen worden verhandeld (bij.v 2x de huidige nieuwprijs op zijn minst), tja, zit je daar met je bestickerde Richwood.
Figuren als GroovyK3 helpen daar heel erg aan mee. Als je al kijkt wat voor status die gitaren hier op dit forum al hebben bereikt.....


lijkt soms wel de heilige graal. :roll:

Tujuh
15 juni 2005, 20:12
Stickers? Niet aan beginnen zou ik zeggen. Krijg je alleen maar viezigheid van als je ze er weer af wilt halen.

Maniaaaak!!
15 juni 2005, 20:15
HALLO !!!!!

we hebben het hier over een Richwood en dan ook nog zo'n spuuglelijk Tele model !!

Volplakken die handel dus !!

(en daarna verbranden)

I second that! :-D

Fuhgawz
15 juni 2005, 20:33
Volplakken dat ding! Richwood over twintig jaar waardevol... yeah right! :roll:
Om in een ska bandje te spelen staat dat veel cooler. En mocht je echt het idee hebben dat je je Richwood over een tijd voor veel geld kunt verkopen koop je er nu toch nog een. Die dingen kosten geen flikker.

Raytheman
15 juni 2005, 21:04
Ze kosten wat ze waard zijn :-D

Snuiter
15 juni 2005, 21:10
Neen, dan heb je zo'n geile finish wil je het gaan verpesten met stickers. Echter als de deze zelf niet mooi vindt, zou ik 'm volplakken met stickers, het blijft maar een RW.

JvD.
15 juni 2005, 21:15
over het algemeen vind ik stikkers nep, maar ik vind die gitaar zo extreem lelijk dat..

vulvasonic
15 juni 2005, 21:27
JA DOEN! Te beginnen bij de headstock!

En als ik zo'n gitaar had dan zou ik 'm beschilderen met olieverf.

bat
15 juni 2005, 21:31
Niet meteen helemaal volplakken. Gewoon stukje bij beetje. De stickers moeten min of meer een verhaal vertellen.

Persoonlijk zou ik het overigens niet doen.

DaveItUp
15 juni 2005, 22:29
Als je dat al moet vragen op een forum. Doe t gewoon als je dat stoer vind.

RUIS
15 juni 2005, 22:45
Raggen, en on stage je bandnaam met bloed op je gitaar schrijven!

roeltheworld
15 juni 2005, 23:34
ik sluit me bij de meerderheid aan, niet doen, zonde van je finish

gloria
16 juni 2005, 07:41
schuren, herspuiten in mat zwart, leuke prentjes van de computer afprinten en met secondenlijm aan je gitaar kleven! maar je moet dan wel zeker van je stuk zijn 8-)

Kim Wilson
16 juni 2005, 07:55
Wanneer je de stickers er weer af wilt halen kan je stickerverwijderaar gebruiken.
Haal je echt alle lijmresten er wel mee af.
Niet te lang met je neus er boven blijven hangen anders ben je gelijk een deel van je hersenschors kwijt en je neus slijmvliezen.
Hiervoor kun je ook gewoon wasbenzine gebruiken. En verkleuring (vooral op je slagplaat) poets je er echt niet af :-?


Neen, dan heb je zo'n geile finish wil je het gaan verpesten met stickers. Echter als de deze zelf niet mooi vindt, zou ik 'm volplakken met stickers, het blijft maar een RW.
Mensen, een beetje meer respect graag :evil: ! Ik word er een beetje kriebelig van dat iemand het halve forum over zich heen krijgt als ie iets vraagt over zijn Richwood. Deze mensen (waaronder ikzelf 8-) ) zijn hartstikke trots op hun gitaar, en als ie gewoon goed is (lees: niet vals), merkt niemand hoe duur die is geweest wanneer je ermee op een podium staat. Pas als je er onbenullig mee omgaat ("lekker stoer" van je af gooien, volplakken met stickers :-? ) ziet zelfs een leek dat ie goedkoop was. Ik zou het niet doen. Het is nu nog een hele nette gitaar, en ik vind hem best wel gaaf!



Uhm.. als je de finsh mooi vind moet je het niet doen natuurlijk... Mijn epi was al zo lelijk, daar viel niks aan te verpesten...
Waarom heb je die dan gekocht :???: Ik mag toch aannemen dat iemand ook een gitaar koopt die die ook mooi vindt. En ik neem ook aan dat BassAgent hartstikke blij is met zn RW.



Verder maakt het me niet veel uit wat iedereen met zn gitaar doet, maar ik vind dat een ieder wel wat meer respect mag tonen voor de trots van een ander, hoe duur/goedkoop of goed/slecht ook.

[/evil mode off]


Zo, dat lucht op........ :razz: :-D

Franc
16 juni 2005, 08:02
Zo, dat lucht op........ :razz: :-D

Amen.

Maar niet volplakken dat ding. Zonde en een beetje passé.

Franc.

BassAgent
16 juni 2005, 11:17
ik neem ook aan dat BassAgent hartstikke blij is met zn RW.

Hartstikke blij is een groot woord. Maar ik ben inderdaag blij dat ik in ieder geval een gitaar heb. Ik zit nog steeds te twijfelen.
En @DaveItUp: Daar heb ik al antwoord op gegeven. Het is zo dat ik uiteindelijk zelf uiteraard de beslissing maak, maar ik wil weten wat andere mensen ervan vinden.
@RUIS: Ik ben geen neogottik die Ozzy Osbourne stoer vindt omdat hij de kop van een vleermuis heeft afgebeten. Je wordt hartelijk bedankt.

Thedevilinside
16 juni 2005, 11:24
NEEN

Niet op mijn gitaar niet op mijn motor en zekers niet op mijn auto.

Sterker nog als b.v. een garage ze er wel opdoet gaat de koop niet door (echt waar), uiteraard meld ik ze dat wel ff van te voren.

Carpe Diem
16 juni 2005, 11:28
ik zeg volplakken dat ding. en misschien ook nog relicen. wat sigaretten op uitdrukken. of pak een schaar en zet wat flinke krassen. of zaag een stuk van de body af en zet dat weer vast met een springveer. ik kan me nog een foto herinneren waarop ik dat eens zag.

BassAgent
16 juni 2005, 11:30
ik zeg volplakken dat ding. en misschien ook nog relicen. wat sigaretten op uitdrukken. of pak een schaar en zet wat flinke krassen. of zaag een stuk van de body af en zet dat weer vast met een springveer. ik kan me nog een foto herinneren waarop ik dat eens zag.
Relicen met een schuurmachine wat je op marktplaats ziet :razz: ? I don't think so. Het gaat alleen om stickers.

Maiden Michiel
16 juni 2005, 11:37
Mooie finish, zeker geen stickers dus!!

Bluesbreaker
16 juni 2005, 11:37
Stickers op een gitaar staat enorm stumper, ik zat gisteravond op het terras naast een groepje van die vreselijke altos. Wat zijn ze allemaal zielig, maar dat hoef je godverdomme niet zo hard te schreeuwen dat het hele terras het kan horen!

Stickers op een gitaar vind ik hetzelde als een groep schreuwende altos.

Maiden Michiel
16 juni 2005, 11:37
Mooie finish, zeker geen stickers dus!!

BassAgent
16 juni 2005, 11:40
@Blues: Ik denk dat het er ook aan ligt wat voor stickers ik op mn gitaar plak. Als ik een Korn-sticker erop gooi heb je gelijk. Maar tegen een Fendersticker kun je toch niet veel hebben :wink:

Bluesbreaker
16 juni 2005, 11:47
@Blues: Ik denk dat het er ook aan ligt wat voor stickers ik op mn gitaar plak. Als ik een Korn-sticker erop gooi heb je gelijk. Maar tegen een Fendersticker kun je toch niet veel hebben :wink:

Om eerlijk te zijn heb ik een hekel aan fender, die klootzakken laten mij een half jaar op een gitaar wachten, leveren vervolgens een gitaar met slechte neckverbinding, zeggen dan ook nog eens dat er niks mis mee is, maken er onderweg nog een dikke buts in. En toen nam de vertegenwoordiger zijn telefoon niet meer op......

Als er 'e'en gitaarfabrikant is waar ik inhoudelijk een hekel aan heb is het wel fender.

hoofd
16 juni 2005, 11:51
Wat boeien een paar stickers op je gitaar nou....'t is en blijft een gebruiksvoorwerp, aan de waarde ervan later hoef je ook niet te denken, dus als je 't wil doen, doe het gewoon. Als ik een goede band zie ga ik echt niet zeiken over de stickers op een van de gitaren. En als je in een ska-band speelt...tsja, dan hoort 't eigenlijk wel, net zoals de zwart-wit blokjes overal :wink:

BassAgent
16 juni 2005, 12:13
@Blues: Ik denk dat het er ook aan ligt wat voor stickers ik op mn gitaar plak. Als ik een Korn-sticker erop gooi heb je gelijk. Maar tegen een Fendersticker kun je toch niet veel hebben :wink:

Om eerlijk te zijn heb ik een hekel aan fender, die klootzakken laten mij een half jaar op een gitaar wachten, leveren vervolgens een gitaar met slechte neckverbinding, zeggen dan ook nog eens dat er niks mis mee is, maken er onderweg nog een dikke buts in. En toen nam de vertegenwoordiger zijn telefoon niet meer op......

Als er 'e'en gitaarfabrikant is waar ik inhoudelijk een hekel aan heb is het wel fender.
Zeikerd. Je bent hartstikke trots op je gitaar, geef het maar toe.

Bluesbreaker
16 juni 2005, 12:26
@Blues: Ik denk dat het er ook aan ligt wat voor stickers ik op mn gitaar plak. Als ik een Korn-sticker erop gooi heb je gelijk. Maar tegen een Fendersticker kun je toch niet veel hebben :wink:

Om eerlijk te zijn heb ik een hekel aan fender, die klootzakken laten mij een half jaar op een gitaar wachten, leveren vervolgens een gitaar met slechte neckverbinding, zeggen dan ook nog eens dat er niks mis mee is, maken er onderweg nog een dikke buts in. En toen nam de vertegenwoordiger zijn telefoon niet meer op......

Als er 'e'en gitaarfabrikant is waar ik inhoudelijk een hekel aan heb is het wel fender.
Zeikerd. Je bent hartstikke trots op je gitaar, geef het maar toe.

De gitaar die ik nu heb wel ja, maar die is nou niet bepaald 100 % Fender.

Maargoed, stickers vind ik dus gewoon een beetje sneu.

Riffcrusher
16 juni 2005, 12:50
Stickers: net zoals op mijn wagen: nee dank u !

Kim Wilson
16 juni 2005, 13:15
@Blues: Ik denk dat het er ook aan ligt wat voor stickers ik op mn gitaar plak. Als ik een Korn-sticker erop gooi heb je gelijk. Maar tegen een Fendersticker kun je toch niet veel hebben :wink:
Nou, dat zou ik zeker niet doen. Das hetzelfde als van die mensen die hun Kadett 1.3LS ombouwen tot GSI en er nog 16V opplakken ook! :(

BramVersteeg
16 juni 2005, 13:26
Stickers op een gitaar staat enorm stumper, ik zat gisteravond op het terras naast een groepje van die vreselijke altos. Wat zijn ze allemaal zielig, maar dat hoef je godverdomme niet zo hard te schreeuwen dat het hele terras het kan horen!

Stickers op een gitaar vind ik hetzelde als een groep schreuwende altos.

:seriousf:

FonZZo
16 juni 2005, 18:54
[quote=FonZZo]Wanneer je de stickers er weer af wilt halen kan je stickerverwijderaar gebruiken.
Haal je echt alle lijmresten er wel mee af.
Niet te lang met je neus er boven blijven hangen anders ben je gelijk een deel van je hersenschors kwijt en je neus slijmvliezen.


Hiervoor kun je ook gewoon wasbenzine gebruiken. En verkleuring (vooral op je slagplaat) poets je er echt niet af :-?

Kim heeft te lang met haar neus boven de stickerverwijderaar gehangen.
En nee, er bestaan idd geen wondermiddelen waarmee je de verkleuring wegpoetst.
En daarbij, we hebben het godver over een gitaar. Niet over een tattoo op je voorhoofd. Wanneer je stickers op een gitaar leuk vindt ben je toch ook niet het type dat zich druk maakt over een verkleurde slagplaat. Stelletje wijven.

TMKXL
16 juni 2005, 18:59
Als je gewoon een solid finish had gehad, had je er wel stickers op kunnen plakken, maar deze ziet er te mooi uit, das zonde.

up-guitarman
16 juni 2005, 19:05
Als je gewoon een solid finish had gehad, had je er wel stickers op kunnen plakken, maar deze ziet er te mooi uit, das zonde.

+100, toch niet op zo'n mooie finish !!! Best vette tele trouwens, speelt en klinkt hij lekker ???

BassAgent
16 juni 2005, 21:21
Hij speelt best fijn ja, nadat ik er .011 op heb gelegd i.p.v. .010 :D Ik heb trouwens mijn gitaar ingewijd met stickers, er zit nu een Fender-sticker op. Helaas voor de tegenstanders.

Bluesbreaker
16 juni 2005, 21:44
Tsss, nou, daar kom je dan aanzetten met je alfa romeo met ferrari logo...

BassAgent
16 juni 2005, 21:48
Niks tegen Alfa!!! Maar er komen ook nog bandstickers en zo op hoor :wink:

Bluesbreaker
16 juni 2005, 22:05
Niks tegen Alfa!!! Maar er komen ook nog bandstickers en zo op hoor :wink:

Beginnend met Bucket Blues Band en Something Else neem ik aan? :D

Ik heb ook nikst tegen Alfa hoor, maar wel tegen een alfa met een Ferrari schildje.

Rewind
16 juni 2005, 22:18
nog zoiets:
'k zag laatst een Golden Earring-fightcase met een Roadkill sticker erop
hmm, alfa met ferrari schildje? :roll:
:)

Javaca
16 juni 2005, 23:19
Stickers op je gitaar?
Liever niet...
Wel plak ik altijd m'n koffers en kleine stukjes op het front van m'n versterker vol.

Ook gaaf: Je straps vol met buttons :-D

Bluesbreaker
16 juni 2005, 23:29
Stickers op je gitaar?
Liever niet...
Wel plak ik altijd m'n koffers en kleine stukjes op het front van m'n versterker vol.

Ook gaaf: Je straps vol met buttons :-D

Ja, als je de hele button afdeling van de large koopt en op je strap plakt vla je in ieder geval in de smaakbij 12 jarige alto meisjes.....

Kim Wilson
17 juni 2005, 08:43
Wanneer je de stickers er weer af wilt halen kan je stickerverwijderaar gebruiken.
Haal je echt alle lijmresten er wel mee af.
Niet te lang met je neus er boven blijven hangen anders ben je gelijk een deel van je hersenschors kwijt en je neus slijmvliezen.

Hiervoor kun je ook gewoon wasbenzine gebruiken. En verkleuring (vooral op je slagplaat) poets je er echt niet af :-?

Kim heeft te lang met haar neus boven de stickerverwijderaar gehangen.
En nee, er bestaan idd geen wondermiddelen waarmee je de verkleuring wegpoetst.
En daarbij, we hebben het godver over een gitaar. Niet over een tattoo op je voorhoofd. Wanneer je stickers op een gitaar leuk vindt ben je toch ook niet het type dat zich druk maakt over een verkleurde slagplaat. Stelletje wijven.ZIJN neus dus... :roll: En het was bospaddestoelensoep :razz:

Maar goed, mijn broer vond het destijds wel grappig om 'alweer zo'n KUTsticker van Jovink' op de slagplaat van zn Squier te plakken. Nu heb ik dus een wit rondje op mijn slagplaat. En ik ben toevallig ook zuinig op die Squier, want die ziet er gewoon nog mooi en netjes uit. En ik voel niet de behoefte om hem opzettelijk te slopen, ongeacht de nieuwprijs.

schizo910
17 juni 2005, 09:26
Ik zag in Haarlem regelmatig een Lada voorbij kachelen met een Mercedes ster op de voorkant, dat vond ik dan wel weer stoer... Heerlijke zelfspot...

Stickers op je gitaar, hangt ervan af... Als je bijvoorbeeld één sticker op de juiste plaats plakt kan het wel mooi zijn. Ik heb ooit mijn Epi LP vol geplakt met vlammende skulls, was wel cool, maar ik groeide eroverheen en heb ze verwijderd, nu is er niets meer van te zien... Op mijn duurdere gitaren zou ik het niet snel doen...

Jaaa
17 juni 2005, 09:28
Mijn neef heeft ook wat sitckers op zijn gitaar. Van verschillende heavy metal bands. het ziet erg wel wreed uit:D 8-)

BassAgent
17 juni 2005, 10:22
Op mijn duurdere gitaren zou ik het niet snel doen...
En aangezien mijn Richwood niet zo duur is maakt t niet zoveel uit :wink:

crazylay
17 juni 2005, 10:32
shame on you! 8-) hehe
ik zelf vind het zonde van de gitaar.
straks wil je ze der af halen en dan heb je van die resten op je gitaar zitten.
en by the way!: als je hem dan ooit gaat verkopen dan beur je er lang niet meer zoveel voor.

ik zelf bied er €50,- voor als er stickers bij op zitten. (ook al is hij niet te koop) :-D (niet dat ik hem wil kopen ofzo) :o

AART
17 juni 2005, 11:09
Ik vind stickers altijd wel vet, maar dan wel op een normale finish, ik had het zelf op mijn oude gsa 60.

op mijn huidige gitaren heb ik het niet.

Maar zoal bij bv. fletcher dragge van pennywise of greg hatson van bad religion vind ik het wel vet.

Maar ik ben niet zo´n na-aper.

M<isschien ooit op een backup plankje bij elk optreden een sticker :D

Javaca
17 juni 2005, 11:42
Stickers op je gitaar?
Liever niet...
Wel plak ik altijd m'n koffers en kleine stukjes op het front van m'n versterker vol.

Ook gaaf: Je straps vol met buttons :-D

Ja, als je de hele button afdeling van de large koopt en op je strap plakt vla je in ieder geval in de smaakbij 12 jarige alto meisjes.....

Die dingen gewoon geleidelijk verzamelen.
Loop op platenbeurzen ook altijd te zoeken naar oude buttons.

jpb
17 juni 2005, 11:49
De gitaar van mijn vader heeft ook stickers:
http://www.americanmusical.com/images/b/p31834b.jpg

BassAgent
17 juni 2005, 14:23
Sinds wanneer ben jij mijn neefje? Das namelijk precies de gitaar van mn broer :D

schizo910
17 juni 2005, 14:39
Op mijn duurdere gitaren zou ik het niet snel doen...
En aangezien mijn Richwood niet zo duur is maakt t niet zoveel uit :wink:

Dat moet je helemaal zelf weten. Ik bedoel het niet lullig hoor. Ik bedoel iemand met een gitaar van €200,- kan daar trotser en zuiniger op zijn dan iemand met een gitaar van €2000,-...

Kortom, doe wat je zelf wilt dat is altijd het beste... :)

Kim Wilson
17 juni 2005, 14:53
Dat moet je helemaal zelf weten. Ik bedoel het niet lullig hoor. Ik bedoel iemand met een gitaar van €200,- kan daar trotser en zuiniger op zijn dan iemand met een gitaar van €2000,-...

Kortom, doe wat je zelf wilt dat is altijd het beste... :)
+1

Dat bedoelde ik dus ook. Bedankt voor het uitleggen in begrijpelijke gitaristentaal :razz: :-D

jpb
17 juni 2005, 15:12
Sinds wanneer ben jij mijn neefje? Das namelijk precies de gitaar van mn broer :D
Heet jouw broer dan Alvin??

BassAgent
17 juni 2005, 15:32
Jep.

hgrondel
17 juni 2005, 22:57
ik zou het bij mijn dure fender niet doen, maar op een goedkoop gitaartje zou ik het nog wel willen doen als ik stickers op mijn gitaar wou, je kan altijd nog alleen de slagplaat doen en als je zat bent van de stickers gewoon een nieuwe erop zetten.

vulvasonic
17 juni 2005, 23:16
Zitten we nou nog steeds te melken over die stickers????

Wat boeit het nou wat iemand met zijn/haar gitaar doet?
Plak het ding vol met gedroogde koeienstront en paling voor mijn part. Als iemand daar nou toch schik in heeft.....

Bouke
17 juni 2005, 23:19
hmmmm.... paling!! Dat is het!!

Thanks vulva!!

Bouke (onderweg naar de visboer)