PDA

View Full Version : Spacy nummer gemaakt



skabouter
15 juni 2005, 18:35
test

skabouter
15 juni 2005, 18:38
ik maak zo nu en dan space nrs, om gewoon lekker op te zweven als je bijv. knetterhigh bent. hier weer 1. normaal maak ik ze met een maat, maar deze heb ik helemaal zelf geschreven/opgenomen etc.

http://lordriffenstein.netfirms.com/Skabouter/Skabouter.mp3

instrumenten zijn Keyboard, Synthesizer, Theremin, Gitaar, Bas. de Drums komen uit Nuendo`s LM-7 (niet veel tijd aan besteed overigens).

gitaar en bas zijn opgenomen via een MXL V67g mic, de rest gaat gewoon via mn mixer naar mn audiokaart.

wat vinden jullie ?

Thnx lordriffenstein voor het hosten :) (again :wink: )

Nocki
15 juni 2005, 18:42
Klinkt lekker ska. zelfs mn vrouw vond het leuk!!

Nocki

Jax
15 juni 2005, 19:07
O yeah......dit is zoooooooooo fijn.....Ik kijk nu al uit naar je volgende creatie! :)

Noid
15 juni 2005, 23:55
Tsja, klinkt niet onaangenaam, 't is weer eens een keer wat anders.

Lacrimosa
16 juni 2005, 00:59
hej dude, supervette shit man...
echt supermooi man!

Gert-Jan
16 juni 2005, 07:45
Zitten wel leuke effecten in, qua compositie vind ik het een beetje simpel en saai. De samples en de opname zijn OK.

Een ding moet me van het hart, waarom stem je je gitaar niet voor je gaat opnemen???? Zeker op het stuk van af 4:56 is dat goed hoorbaar, jammer.

skabouter
16 juni 2005, 13:03
thnx jax en lacri :) leuk om te horen !

gertjan, je hebt gelijk ja. saaie compositie ja, maar das wel beetje de opzet van een dergelijk nummer. lounge/ambient nummers zijn altijd wel lang, en saai. maarja, das wel de reden dat ze lekker zorgen voor wat achtergrond/slaap sfeer, of dat je er lekker opkan spacen.

die gitaar is idd vals. hij staat wel goed gestemt, maar is niet goed geintoneerd, en die solo is daar hoog op de neck. moet ik maar es goed (laten) afstellen, en dan speel ik hem opnieuw in. :)

Negative K3 fan
16 juni 2005, 16:09
complimenten

thijsov
16 juni 2005, 16:38
relaxte shit Ska echt super chill.

Ben benieuwd naar je volgende hydra/ska/reggae creatie! :)