PDA

View Full Version : Gitarist gezocht in Arnhem



Da Ronnie
15 juni 2005, 15:46
Wij, zangeres (24), gitarist (25), bassist (28) en drummer (30) zijn op zoek naar een ervaren (2e) gitarist voor onze band in Arnhem. Wij hebben allemaal ervaring met optredens en studiowerk en zijn dus niet op zoek naar een beginner. We schrijven eigen nummers (pop/rock), doen dus geen covers. We zijn net 3 maanden in deze formatie bij elkaar, dus nog volop een repertoire aan het schrijven. Doel: veel optreden, cd opnemen, nog veel meer optreden!!!

Spreekt dit je aan, stuur dan een mailtje

CatchDude
15 juni 2005, 21:19
Klinkt leuk, helaas ben ik een zoekende beginner en geen gevorderde gitarist uit Arnhem. ;) Succes met je CD, en wellicht is het open podium in de Dollars op donderdag een leuke plek om te kijken of jullie nummer aanslaan?

the sure thing
16 juni 2005, 22:38
... naar wat voor een soort gitarist zijn jullie op zoek? Een solo- of slaggitarist? Of maakt dat niet uit? En het genre pop/rock: dat is wel heel breed. Dat kan Marco Borsato zijn maar ook U2. Kun je EEN BEETJE aangeven welke richting de muziek op gaat? :???:

Da Ronnie
16 juni 2005, 23:47
... naar wat voor een soort gitarist zijn jullie op zoek? Een solo- of slaggitarist? Of maakt dat niet uit? En het genre pop/rock: dat is wel heel breed. Dat kan Marco Borsato zijn maar ook U2. Kun je EEN BEETJE aangeven welke richting de muziek op gaat? :???:


We schrijven eigen nummers, Engelstalig. Het enige dat ik kan doen is je een mp3 sturen, want muziek is moeilijk te omschrijven vind ik. Dat moet je horen en voelen!! En wat voor soort gitarist? We denken niet in slag- of sologitarist. We willen iemand die beiden kan, in ieder geval geen Metallica-solist (om maar iets te noemen)..

the sure thing
17 juni 2005, 21:28
Da Ronnie, je hebt een mailtje :-D Voor eventueel andere geinteresseerden... Kun je één poging wagen om de muziek een beetje te beschrijven? Please please please :roll:

BassAgent
17 juni 2005, 21:34
Ik wil wel, maar ben met 15 jaar waarschijnlijk te jong en niet goed genoeg :wink:

Da Ronnie
18 juni 2005, 11:23
Da Ronnie, je hebt een mailtje :-D Voor eventueel andere geinteresseerden... Kun je één poging wagen om de muziek een beetje te beschrijven? Please please please :roll:

Sure Thing! Maar ik weet het, het blijft vaag..
Muziek moet in ieder geval melodie bevatten, mooie samenzang.. gewoon lekkere knallende pop/rock liedjes.. Geen hardrock dus..En als je wat bands wil horen... The Sheer, Anouk, The Tragically Hip, Stereophonics, Bettie Serveert, Racoon.. ligt hier en daar wel uit elkaar maar zeg maar een mix van dit alles.. en meer.. ;)

the sure thing
18 juni 2005, 12:01
Gefeliciteerd... het is je toch gelukt! Goed hoor :D Zo hebben de bezoekers van deze topic toch een beter beeld... :wink:

Da Ronnie
19 juni 2005, 23:34
Gefeliciteerd... het is je toch gelukt! Goed hoor :D Zo hebben de bezoekers van deze topic toch een beter beeld... :wink:

Of een verkeerd beeld.. maar goed, als de goeie gitarist zich nu maar meldt!!!! :)

the sure thing
24 juni 2005, 21:12
He Da Ronnie,

Ik heb nog steeds geen reactie op je mailtje. Je moet in je INBOX kijken van deze site. (gitaarnet.nl).

wardt
8 oktober 2005, 02:05
Klinkt leuk, helaas ben ik een zoekende beginner en geen gevorderde gitarist uit Arnhem. ;) Succes met je CD, en wellicht is het open podium in de Dollars op donderdag een leuke plek om te kijken of jullie nummer aanslaan?
Goh daar kom ik ook vaak :)

ontopic: ik heb al een band :)