PDA

View Full Version : Lowlands 2002.. jullie mening!



Thomasvv
26 augustus 2002, 17:23
Nou, ik vond het geweldig, t was ook mn eerste keer.... Dan is alles geweldig.... :wink:

Wat ik heb gezien/gehoord: The Bees (lache man!(), Juknie XL (ook goed, lekker trippen:)), Underworld, Motorpsycho (het optreden hoort zeker in mijn top3 van beste concerten die ik heb gezien), Within Temptation (wel mooie show, maar verder not my cup of tea), en verder... stoned gitaar spelen en bier zuipen op de camping, ploeteren door de modder, veel lekkere dingen eten en geld uitgeven en gewoon een goeie tijd hebben :smile:

Wat vonden degene die geweest zijn ervan?

Ditmar
26 augustus 2002, 22:55
Okee, alles wat jij hebt gezien heb ik niet gezien maar toch. Incubus, Dimmu, KoRn en Dreadlock Pussy horen tot de favorieten van het festival.....twas iets minder qua sfeer dan vorige keer, maar dat kan ook aan het weer en de line-up liggen, maar ik heb wel leuke dingen gedaan als met een winkelwagentje in een greppel belanden, een krentenbollen gevecht, modderrollen en meer van dat kansloze gedoe.

Thomasvv
26 augustus 2002, 23:28
We hebben op de camping een bluesje opgenomen, ik zallem binnenkort ff opnemen en plaatsen :smile:

Yorrit
26 augustus 2002, 23:47
Lowlands Camping Blues :smile:.

maar et was erg leuk! lekker veel leuke dingen gezien. Paar beurse plekken rijker :smile:. begon alweer goed bij Flogging Molly :smile:.

ook nog een beetje de camping terroriseren, ook altijd goed voor een hoop lol (minder voor de slachtoffers, sorry mensen die op camping 5 stonden :smile:).

maarja waarschijnlijk ga ik volgend jaa naar Pukkelpop. kan ook wel leuk worden

Noctiis
27 augustus 2002, 09:40
ey Ditmar, wat vond je van Dimmu Borgir?
Was wel een heerschend optreden op de zaterdag hehe

Noctiis
27 augustus 2002, 15:44
Nog mensen hier die ook op camping 3 stonden? (en dan met name aande rechterkant naar achteren, bij de grote gele tipie en de Hart van Doetinchem vlag? Daar stond ik namelijk :grin:)

Thomasvv
27 augustus 2002, 17:11
Ik stond op camping 2, aan de linkerkant (vanaf het festivalterrein gezien), aan de bosrand. Relaxte plek, niet te veel modder, geen dronken mensen die door je tent lopen en genoeg bosjes om te pissen...

Grandma_Placenta
27 augustus 2002, 17:21
ik zat ook op camping 2, bij zo'n grote lamp langs het hek, zeer relaxte plaats, geen modder.
95% van het programma was zwaar klote maarja, BRMC, Breeders en Dandy Warhols maakten het toch wel heel erg goed. Dat optreden van Dandy Warhols was stooooned, dat laatste nummer, jezus zeg, ik werd er helemaal in meegesleept, die wazigheid.

Thomasvv
27 augustus 2002, 17:41
De Dandy Warhols heb ik gemist... ik heb echt geen ideeee waar ik toen was...
Ojah.. Motorpsycho.. damn wat was dat goed....

flippodestroyer
27 augustus 2002, 21:18
Lowlands 2002 is mij alles meegevallen. Korn was zaterdag erg goed bezig, alleen jammer dat ik het begin niet kon zien omdat Dimmu Borgir toen nog aan het spelen was. Dimmu Borgir had trouwens bij vlagen een vrij waardeloos geluid, maar wel een erg gave lichtshow. Peter Pan Speedrock is altijd goed, net als 2Many DJ's.

Verder nog een paar leuke nieuwe bandjes 'ontdekt'. Custom had een hele vermakelijke show, en de ceedee die ik van ze heb gekocht is ook erg goed. Verder Le Peuple de L'herbe gezien, en dat is ook totaal mijn stijl niet maar het optreden was klasse.

En natuurlijk de Lowlands All Stars, met een fantastisch stukje Fillem van Ome Willem met Wipneus en Pim, in plaats van met de Geitebreiers. Al met al heb ik genoten.

Kitaarhiero
27 augustus 2002, 21:48
Ome Willem zonder de Geitenbreiers?

MAAR HOE ZIT HET DAN MET DE PAPJES!?!!!

danios
28 augustus 2002, 13:08
ja lowlands was weer gaaf! the bees en 16 horsepower vond ik echt de toppers.....

ik stond ook op camping 2 aan de linkerkant, aan de andere kant van de weg begon het modderige padje naar het toilet gebouw....dat was echt survivellen om te plassen! bij ons stond een kleine tent op een andere tent.,,,,,misschien iemand gezien.....

volgend jaar maar geen lowlands meer.....ik ga maar eens in belgie kijken voor de festivals....rock werchetr/ pukkelpop......die waren toch eigenlijk beter dan pinkpop/lowlands......hoewel pukkelpop nog erger veregent was......of werken op lowlands, ook wel relaxed....eerst maar even de festival-loze seizoenen doorkomen........

depterra
28 augustus 2002, 13:27
dat mag je wel zeggen dat pukkelpop veregent was we dreven gewoon weg :wink:

Ditmar
28 augustus 2002, 14:42
Op 2002-08-28 13:08, schreef danios:
ja lowlands was weer gaaf! the bees en 16 horsepower vond ik echt de toppers.....

ik stond ook op camping 2 aan de linkerkant, aan de andere kant van de weg begon het modderige padje naar het toilet gebouw....dat was echt survivellen om te plassen! bij ons stond een kleine tent op een andere tent.,,,,,misschien iemand gezien.....

volgend jaar maar geen lowlands meer.....ik ga maar eens in belgie kijken voor de festivals....rock werchetr/ pukkelpop......die waren toch eigenlijk beter dan pinkpop/lowlands......hoewel pukkelpop nog erger veregent was......of werken op lowlands, ook wel relaxed....eerst maar even de festival-loze seizoenen doorkomen........


Gozer, dan stond je echt 10 meter bij mij vandaan....... ik zat bij de partytent tegenover jou.......

Thomasvv
28 augustus 2002, 14:53
En dan stond ik daar ook vlak bij :smile: We stonden achter een partytent met een hoge vlag...

Noctiis
28 augustus 2002, 15:35
stond er dan niemand op de gaafste camping 3? :grin:

Thomasvv
28 augustus 2002, 15:45
Ik zag wel dat er een behoorlijk fikkie was rond 12 uur op maandag... een mooie bungalowtent waar de vlammen uitsloegen...

Grandma_Placenta
28 augustus 2002, 16:52
had iemand die hollandse vlag gezien op caming 2, want dat waren vrienden van me..

Thomasvv
28 augustus 2002, 17:09
Dr waren wel meer nederlandse vlaggen :smile: Maar dr staat me wel iets bij jah... op camping 2

Neals
28 augustus 2002, 22:41
ik stond op camping 4

Thomasvv
28 augustus 2002, 22:43
Op de site van VPRO's 3voor12 (www.3voor12.nl) staan beschrijvingen van de campings :smile: erg leuk...

Ook staan er foto's en een aantal concerten op... erg goeie site

Theije
28 augustus 2002, 23:49
Het zou mijn vierde Lowlands worden, maar na het zien van de line-up was de beslissing snel gemaakt, ik ging niet! :smile: er waren maar twee bands die ik zien wou, Korn en Dimmu Borgir, voor de rest was het echt huilen met meerdere petten op. Korn heb ik al twee keer eerder gezien en ik vind ze ook niet echt meer zo kewl en om nou 97 euro voor dimmu borgir te gaan betalen vind ik net een beetje te veel.
Plus dat die lui absoluut niet kunnen plannen, want ze hadden korn en dimmu niet alleen op dezelfde dag gepland maar ook nog eens ongeveer op de zelfde tijd grrrrrrr :sad:
Volgend jaar beter.

Anders Destium
29 augustus 2002, 10:16
Ik vind čn Korn čn Dimmu niet zulke festivalbands om eerlijk te zijn, en om nu voor Dimmu Borgir naar lowlands te gaan is een beetje flauw als je ze al een keer of drie/vier hebt gezien...

Noctiis
29 augustus 2002, 11:04
Dimmu verpletterde de tent wel aardig overigens, had ik niet verwacht op een festival, maar helemaal vooraan was het uiterst gezellig :smile:
Ook nog alle leden vriendelijk een hand gegeven :grin:

Ditmar
29 augustus 2002, 14:04
Op 2002-08-28 15:45, schreef Thomasvv:
Ik zag wel dat er een behoorlijk fikkie was rond 12 uur op maandag... een mooie bungalowtent waar de vlammen uitsloegen...




Yep, dat was de tent van de vriend van me buurmeisje.......

hoofd
29 augustus 2002, 14:27
Wat is het toch een kleine wereld...

Guitarik
11 september 2002, 19:45
Ik vond het best modderig of ligt dat aan mij?

Thomasvv
11 september 2002, 23:18
Ach... 15 cm blubber.. mwah.. is wel een beetje modderig jah :smile: Volgende keer moeten ze beter weer bestellen :smile:

Poolmow
13 september 2002, 10:24
Het viel mee toch, met het weer? Ik bedoel, ik ben maar 1 keer met m'n voeten in de blubber weggezonken, en jah de regen... ach, dat zijn wij nederlanders wel gewend toch?

En camping 3 was cool!! Ik stond achter het badhuis, op de linkerachterhoek bij die bosjes en die sloot. Veel mooie toiletpapier kunstwerken bij die bomen daar!

Het leukst waren LL All Stars, New Found Glory, Incubus & JIMMY EAT WORLD!! Dandy Warhols waren duf :sad: en Nickelback haat ik nu... Stelletje capsoneslijers...(we moesten Nickelback fucking rules roepen voor hun home video) En die zanger was echt te erg. Egotrippertje van hier tot Tokio. En als toegift 3 keer (!!!) How You Remind Me, omdat iedereen daar de tekst van kende.

Neals
15 september 2002, 20:42
ik moet eerlijk bekennen dat nickelback een leuke set speelde, xou er niet een cd van kopen. naja smaken verschillen