PDA

View Full Version : eindelijk, iets van mijzelf :D....(warning: shred inside)



Lacrimosa
14 juni 2005, 19:33
Mensen, heb de afgelopen week zelf wat opgenomen...
drums gemaakt met DFH2, bas gewoon op gitaar gespeeld....
ik weet dat het niet echt orgineel is enzo, mrjah voor de 1e keer ben ik er wel redelijk tevreden mee... :-D
Zitten hier en daar wat fouten in, en het loopt niet echt vloeiend enzo..
volgende keer bter dan he

http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000169669_000011404_proj.mp3

:-D

edit: het zou best kunnen dat je ets hoort kraken, ligt waarscheinlijk aan mn soundcard ofzo

Bl44t44p
14 juni 2005, 20:01
Dude :o

Meer kan ik even niet uitbrengen :-D

deedee
14 juni 2005, 20:06
:o :o :o :o :o :o :o :o :o

tering he........


:o :o :o :o :o :o :o :o :o

Jax
14 juni 2005, 20:32
Hee Lacrymosa, vette shit man. Ik vind alleen dat het af en toe net over de grens gaat van zinloze gepiel, maar voor de rest top gedaan. Ik doe het je (nog :D ) niet na!

VHsologitarist
14 juni 2005, 22:39
:o


VETTE SHIT!!! your fast as hell.. can't follow you ..

goed gedaan kerel. Zoals je zelf al aangaf.. tis shred (niet zeer melodieus, maar wel kicke).

keep up the good work

:cool:

Lacrimosa
14 juni 2005, 23:22
bedankt mensen

maar nu ik er toch bter naar luister klinkt het heel eerlijk gezegd nergens naar :oops:
ik had et niet zo snel moeten posten...

ik wou eigenlijk een liedje maken, maar wat ik eigenlijk heb gedaan is een backing gemaakt en standaard shred-licks dr neer gepleurd *slaps head*

iig 1 les geleerd, post nooit iets voordat je er zelf goed en aandachtig naar hebt geluisterd! :-D

Laterr

Negative K3 fan
14 juni 2005, 23:35
ja ach, na de tijd kan altijd alles beter, maar op een gegeven moment moet je het gewoon loslaten en het is wel goed gelukt naar mijn mening.

ga zo door

Gert-Jan
15 juni 2005, 08:20
Zo das al weer een tijdje geleden dat er iets behoorlijks gepost is!

Dikke sound, gave techniek. Inderdaad loop je af en toe op het randje waardoor je het idee krijgt "hier doet 'ie maar wat". Maar de techniek staat daar onberispelijk boven. Heel gaaf 8-) 8-)

bluegate
15 juni 2005, 09:38
Klinkt goed!
Doe het je niet 123 na.
8-)

Jeroenvanhulsteijn
15 juni 2005, 12:12
Ik vind de backing die je gemaakt hebt wel erg leuk. Je geluid vind ik ook lekker. Verder houd ik persoonlijk niet zo van shred. Je kan het wel...das wel duidelijk :)

Sonno
15 juni 2005, 12:25
Kijk is aan, meneer is vrijgezel en spontaan ontstaat er een nummertje :D !

Laat ik beginnen te zeggen dat je echt fuckin' snel ben en techniek heb van hier tot Tokyo, maarrrrr...

Ik vind je opbouw niet zo geweldig, als je de hele boel meteen vol begint te shredden krijg je al snel een saai nummer (wat toch niet de bedoeling is als je zo kan spelen!).

Verder speel je per achtergrondaccoord verschuiving (progressie heet dat geloof ik) je laddertje maar je lijmt de overgang nergens dicht. Daar kan je mooi aan werken de volgende keer.

Speel het nummer de volgende keer een tandje langzamer dan speel je hem vast een stuk netter!

Ik ben benieuwd naar de volgende...

Lacrimosa
15 juni 2005, 12:34
Kijk is aan, meneer is vrijgezel en spontaan ontstaat er een nummertje :D !

Laat ik beginnen te zeggen dat je echt fuckin' snel ben en techniek heb van hier tot Tokyo, maarrrrr...

Ik vind je opbouw niet zo geweldig, als je de hele boel meteen vol begint te shredden krijg je al snel een saai nummer (wat toch niet de bedoeling is als je zo kan spelen!).

Verder speel je per achtergrondaccoord verschuiving (progressie heet dat geloof ik) je laddertje maar je lijmt de overgang nergens dicht. Daar kan je mooi aan werken de volgende keer.

Speel het nummer de volgende keer een tandje langzamer dan speel je hem vast een stuk netter!

Ik ben benieuwd naar de volgende...

ja precies dat vind ik ook, maar ik heb geen zin om nu weer op dezelfde backing te gaan spelen.
Ik neem liever iets nieuws op...
maar je hebt volkomen gelijk hoor, en dat besef ik me nu ook...dus ik ga er aan werken 8-)

bedankt voor de reacties!!

wesp
15 juni 2005, 17:33
Complimenten x)
K had al gehoord dat je zo goed was in shredden ect, maar weinig zelf kon bedenken, dan is dit toch wel iets of niet?x)

@ je spel. :o

skabouter
15 juni 2005, 19:32
super backing, super sound, super spel !!!!

ik hou wel erg van shred, maar ik vind dit eigenlijk idd beetje over the top. knap hoor ! maar het mist de definitie voor mij..........kvind het begin van je solo super ! maar hij wordt al snel TE vet. ik onderscheid nauwelijks meer noten van elkaar zo.............

maar blijf posten, het is wel vet !! :)

Noid
15 juni 2005, 23:44
Dus ..... dus .... da's wel verdomd snel noten poepen zeg!! Lekkere sound heb je en zeker ook een leuke backing track. Ik vind het erg lekker klinken, kanp dat je zo kunt spelen.

Noid
15 juni 2005, 23:45
Dus ..... dus .... da's wel verdomd snel noten poepen zeg!! Lekkere sound heb je en zeker ook een leuke backing track. Ik vind het erg lekker klinken, knap dat je zo kunt spelen.

Roy K.
16 juni 2005, 00:27
Magnifique! 8-)

Mooie sound, behoorlijk clean spel en voor die diminished licks kan je me 's nachts wakker maken! :-D

Lacrimosa
16 juni 2005, 00:52
Magnifique! 8-)

Mooie sound, behoorlijk clean spel en voor die diminished licks kan je me 's nachts wakker maken! :-D

hehe, die diminished lick heb ik van Shawn Lane gejat haha...(www.shawnlane.com)

maar meestal speel ik zulke licks getapped, nu wou ik em dus volledig picken, wat al behoorlijk moeilijk bleek te zijn...mrjah wel gelukt hehe

bedankt voor de reacties verder!! 8-)

ae
16 juni 2005, 13:28
Shit man je spel is zo goed :o Hier kan ik echt alleen van dromen, hoeveel oefen je nou per dag? Leuke backing en de licks zijn vet :)

Waar is die lick van 0.41-0.44 van? Hij komt me zo bekend voor :-? t Ligt op het puntje van me hersenen

Lacrimosa
16 juni 2005, 13:33
Shit man je spel is zo goed :o Hier kan ik echt alleen van dromen, hoeveel oefen je nou per dag? Leuke backing en de licks zijn vet :)

Waar is die lick van 0.41-0.44 van? Hij komt me zo bekend voor :-? t Ligt op het puntje van me hersenen

hej dude, bedankt...
eeh dat is gewoon een major lick in de gespeelde key :)

oh en ik oefen nu niet meer zoveel als vroeger hehe, geen tijd meer voor jammer genoeg!

Bloodline
16 juni 2005, 22:25
vette shi lac zoals ik al zei 8-)


do kist ut wol !!! ( frys -> nl = je kan het wel !!! )

ae
17 juni 2005, 10:42
Ik weet het weer! Die lick deed me denken aan eentje uit de solo van Death - Evil Dead.
Ik kan het alleen niet controleren want ik ben de cd kwijt :razz:

Thijs G
23 juni 2005, 18:28
sorry maar ik ben niet echt onder indruk. tis gewoon toonladders op en af en dan een bend aan t einde. het klinkt nergens naar :( ik ben een fanatieke shredder maar dit slaat nergens op.

doe de volgende keer wat meer melodie dan dit soort sh!t :-(

Roy K.
23 juni 2005, 20:57
sorry maar ik ben niet echt onder indruk. tis gewoon toonladders op en af en dan een bend aan t einde. het klinkt nergens naar :( ik ben een fanatieke shredder maar dit slaat nergens op.

doe de volgende keer wat meer melodie dan dit soort sh!t :-(

Hm nogal kwaaie eerste post vind je zelf ook niet? Kom op zeg dit is echt wel een coole shred-track hoor, helemaal voor een eerste eigen song! :x Maar goed


ik ben een fanatieke shredder ...


Proof it! :cool:

Lacrimosa
23 juni 2005, 22:55
sorry maar ik ben niet echt onder indruk. tis gewoon toonladders op en af en dan een bend aan t einde. het klinkt nergens naar :( ik ben een fanatieke shredder maar dit slaat nergens op.

doe de volgende keer wat meer melodie dan dit soort sh!t :-(

je hebt gelijk, alleen de manier waarop je het post is zwak!
Ik vind het ook niet super klinken (alhoewel ik degelijk trots ben op die lick op 0:34 :-D ) maar dit was m'n 1e track. Post jij anders je 1e opname eens...
Anyway, misschien kun je de volgende keer beter eerst ff lezen wat er gaande is voordat je post :) !

Laterr

Ravanelli
23 juni 2005, 23:33
Precies. Ieder heeft zo zijn eigen stijl en technieken. Ik kan dit zeker waarderen. Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd naar jouw shred capaciteiten Thijs......... :)

Constantijnster
24 juni 2005, 00:27
Shred = very easy.. goede composities maken en goede beheersing en zuiverheid is het moeilijkst. :)

Thijs G
24 juni 2005, 08:00
haha ik zal later deze week wel wat poste, eerst ff wachte op me nieuwe geluidskaart :)

Constantijnster
24 juni 2005, 08:20
Ik wacht met smart..

BassAgent
24 juni 2005, 10:43
Ben niet zo'n shred-fan, maar dit is nog wel aan te horen, en dat zegt heel wat :D

Thedevilinside
1 juli 2005, 19:40
Heilige shit

Dit zegt het wel ongeveer:

http://www.sesow.com/paintings/dec2k1/innocent.jpg

En dan bedoel ik het goed :-D

X-Rated
1 juli 2005, 20:54
Niets anders dan respect :o *aanbid smily ding :P*

Wou dat ik dat ook kon, hoe bereik je zoiets, hoe oefen je en hoe lang?

Lacrimosa
1 juli 2005, 23:33
Niets anders dan respect :o *aanbid smily ding :P*

Wou dat ik dat ook kon, hoe bereik je zoiets, hoe oefen je en hoe lang?

lol

eigenlijk ben ik er niet trots op, maar ik heb een tijdje (90% van de tijd die ik nu al speel :razz: ) niets anders dan alleen maar techniek geoefend.
Soms liep het tot 10 uurtjes per dag op, maar dat doe ik dus nooit meer...
Ik richt me nu meer op de muzikaliteit... :)

Toffe gozer
2 juli 2005, 11:40
Shred = very easy.. goede composities maken en goede beheersing en zuiverheid is het moeilijkst. :)


Laat nou net echte shred diezelfde specificaties hebben , iedereen kan snel spelen, maar snel spelen is niet automatisch shred .

Snel spelen is voor mij maar een onderdeel van het fenomeen shred er komt echt wel meer bij kijken want snel spelen zonder beheersing , zuiverheid en melodie heeft voor mij niks te maken met shred en ook niet met gitaarspelen :wink:

Constantijnster
2 juli 2005, 12:03
Shred = very easy.. goede composities maken en goede beheersing en zuiverheid is het moeilijkst. :)


Laat nou net echte shred diezelfde specificaties hebben , iedereen kan snel spelen, maar snel spelen is niet automatisch shred .

Snel spelen is voor mij maar een onderdeel van het fenomeen shred er komt echt wel meer bij kijken want snel spelen zonder beheersing , zuiverheid en melodie heeft voor mij niks te maken met shred en ook niet met gitaarspelen :wink:

Shred is te leren door veel te oefenen. Goede frasering en een - mooie zuivere bend precies op de juiste plaats in een solo met een vibrato waar je een erectie van krijgt - is niet aan te leren. Zoiets vind je niet in een boekje, zoiets krijg je door talent / ervaring.

Albert houwaart
4 juli 2005, 19:23
gozer ik vind je bruut en de rest moet zn.... houden.

Constantijnster
4 juli 2005, 21:58
Hou even zelf je muil dicht wie denk je wel niet dat je bent man

WICKED
4 juli 2005, 22:35
Hou even zelf je muil dicht wie denk je wel niet dat je bent man

Gaan we dit topic nou ook weer verpesten?? :-?

Sonno
4 juli 2005, 22:41
Hou even zelf je muil dicht wie denk je wel niet dat je bent man

Wanneer ga jij jezelf is waarmaken dan?

WICKED
4 juli 2005, 22:45
Hou even zelf je muil dicht wie denk je wel niet dat je bent man

Wanneer ga jij jezelf is waarmaken dan?

+999

Constantijnster
4 juli 2005, 22:58
Hou even zelf je muil dicht wie denk je wel niet dat je bent man

Wanneer ga jij jezelf is waarmaken dan?

Ik wil wel iets posten hoor :) Maar dat duurt wel ff dan zit nu namelijk ff zonder opnameapparatuur.

Nekojiru
4 juli 2005, 23:01
netjes gedaan met dat shredden, klinkt echt bruut :-D

Constantijnster
5 juli 2005, 15:03
Hou even zelf je muil dicht wie denk je wel niet dat je bent man

Wanneer ga jij jezelf is waarmaken dan?

+999

en wanneer laat jij iets horen dan :roll:

BassAgent
5 juli 2005, 15:11
Ik wil wel iets posten hoor :) Maar dat duurt wel ff dan zit nu namelijk ff zonder opnameapparatuur.
Slap excuus. En mocht het al zo zijn ga dan niet op anderen lopen zeiken. Als je iets hebt gepost en het is geweldig goed, dan mag je zeiken (en dan nog niet, mensen doen hun best hiero).

Constantijnster
5 juli 2005, 15:38
Ik wil wel iets posten hoor :) Maar dat duurt wel ff dan zit nu namelijk ff zonder opnameapparatuur.
Slap excuus. En mocht het al zo zijn ga dan niet op anderen lopen zeiken. Als je iets hebt gepost en het is geweldig goed, dan mag je zeiken (en dan nog niet, mensen doen hun best hiero).

PM me je adres dan kom ik naar je toe en kom ik je laten zien wat ik kan.

En over dat zeiken ik zeik wanneer ik wil niemand komt mij vertellen of ik dat wel of niet mag doen.

BassAgent
5 juli 2005, 15:54
PM me je adres dan kom ik naar je toe en kom ik je laten zien wat ik kan.
Ik hoef helemaal geen bewijs van wat jij beweert te kunnen. Ik vind gewoon dat je loopt te zeiken op anderen terwijl je zelf nog niet bewezen hebt dat je het beter kunt.

En over dat zeiken ik zeik wanneer ik wil niemand komt mij vertellen of ik dat wel of niet mag doen.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik dat vind, en ik denk dat meerdere mensen dat wel vinden.

Sonno
5 juli 2005, 16:12
Hou even zelf je muil dicht wie denk je wel niet dat je bent man

Wanneer ga jij jezelf is waarmaken dan?

+999

en wanneer laat jij iets horen dan :roll:

Hij heeft geen grote mond!

ssj3goku
5 juli 2005, 19:16
Ismar, het klinkt heel erg goed! Dat shredden doe ik je absoluut niet na man :D Ik dacht dat ik met 4-5 uur per dag oefenen al veel oefende :P Trouwens, wat voor geluidskaart heb je?

Oguz

Albert houwaart
6 juli 2005, 22:42
jongens waar the fuck gaat dit over smaken verschillen toch gewoon!!!!!!!!!!!!!!! deze dude is gewoon erg goed met de dingen die die laat horen meer kan je er niet van zeggen toch.
maar lacrymosa vergeet niet af en toe sex te hebben hoor tussen al dat oefenen door anders verlies je inspiratie hahahaha...geintjuh

Luke-wannabe
18 juli 2005, 23:11
Ja hartstikke leuk, zeker knap, maar ik luister liever naar John Frusciante dan :razz:

Daverock
22 juli 2005, 11:18
Pure wankage!

zoals gezegd, het mist beetje veel originaliteit

maar, het moet ook gezegd worden, technisch gezien prachtig werk!

Alleen niet mijn ding, ik hou meer van mensen zoals George Lynch en Michael Schenker, die beetje gevoel id solo kunnen steken, tov Malmsteen, Joe Stump, ea hardcore shredders!

Nice playing though

Archie
22 juli 2005, 21:08
Hoop geleuter allemaal hier maar mijn mening: Klinkt erg cool! Hoop dat niveau ook ooit nog eens te halen! Way to go buddy!