PDA

View Full Version : Gitarist (18) zoekt Rockband omgeving Den Haag/Delft



Rewind
14 juni 2005, 17:21
Hey mensen, ik heb nu 3 jaar in bandjes van school gespeeld, ben inmiddels geslaagd, dus nu houdt de band op.
Heb me altijd voorgenomen deze zomer een band te gaan zoeken, dus bij deze..
Qua muziek stijl ligt m'n smaak niet bij zware metal en ook niet bij rustige balads, speel de laatste tijd veel dingen van creed, dus dat soort dingen bijvoorbeeld.
Noem het maar gewoon Rock.
Voel me ook thuis in nummers als van Three doors down, kane, kuttles, Third day, Chevelle, Taproot, Pulse Ultra, Seether, Papa Roach, incubus, machinhead, lost prophets, jimmy eat world, of krezip, of iets dergelijks, maar zal me zeker aanpassen aan andere stijlen.
Ik ben zelf 18 jaar, speel nu 3 jaar gitaar, maar ben erg gemotiveerd.
In het begin zou ik graag beetje wat coveren, maar daarna natuurlijk zo snel mogelijk aan eigen repotoir beginnen!

armageddon
18 juni 2005, 00:02
Dit is vreemd, ik had al gereplied, maar het is verdwenen.
Ik ben nog op zoek naar een extra gitarist/drummer voor een bandje in Delft. We zijn nu met bassist en gitarist (ik dus) en we hebben al een repetitieruimte. Het lijkt me wel gaaf als jij met ons mee kon doen. Onze smaak is symphonische metal dingen, dus het wat zachtere spul (Amour, Ohne Dich van Rammstein b.v.), maar we staan wel open voor andere smaken uiteraard.
Ons belangrijkste doel is lekker spelen met meerdere mensen, wat coverliedjes, eventueel een liedje zelf maken, en eventueel een optredentje hier en daar.
Laat maar wat van je horen anders via Msn op
avanwieringen @ hotmail.com