PDA

View Full Version : Gezocht, 'rock'band omgeving Den haag/delft



Rewind
14 juni 2005, 16:54
Hey mensen, ik heb nu 3 jaar in bandjes van school gespeeld, ben inmiddels geslaagd, dus nu houdt de band op.
Heb me altijd voorgenomen deze zomer een band te gaan zoeken, dus bij deze..
Qua muziek stijl ligt m'n smaak niet bij zware metal en ook niet bij rustige balads, speel de laatste tijd veel dingen van creed, dus dat soort dingen bijvoorbeeld.
Noem het maar gewoon Rock.
Voel me ook thuis in nummers als van kane, kuttles, Third day, Chevelle, Taproot, Pulse Ultra, Seether, Papa Roach, incubus, machinhead, lost prophets, jimmy eat world, of krezip, of iets dergelijks, maar zal me zeker aanpassen aan andere stijlen.
Ik ben zelf 18 jaar, speel nu 3 jaar gitaar, maar ben erg gemotiveerd.
In het begin zou ik graag beetje wat coveren, maar daarna natuurlijk zo snel mogelijk aan eigen repotoir beginnen!

armageddon
17 juni 2005, 19:36
Hoi, wij zoeken nog een extra gitarist/drummer. We zijn nu met een bassist en een gitarist (ik dus) en we willen eigenlijk "rustige" metal maken. Maar eigenlijk willen we eerst gewoon lekker covertjes spelen en spelen wat iedereen leuk vind. Met rustige metal bedoel ik iets als "Ohne Dich" of "Amour" van Rammstein. Ik heb ongeveer evenveel ervaring denk ik, maar het lijkt me erg leuk om samen te spelen sowieso. Ben zelf student in Delft, dus dat past in je taakomschrijving :)

Msn me maar:
avanwieringen [@] hotmail.com