PDA

View Full Version : Bassist gezocht omg. eindhoven/helmond



Nickname
14 juni 2005, 16:19
Hee hallo, ik zal me even voorstellen...

Ik ben nick en ik zoek samen met mijn band een nieuwe bassist tussen de 16 en 21 jaar omdat de vorige moest stoppen vanwege zijn studie. Wij spelen vooral eigen nummers in het genre rock/metal. Op het moment bestaan we uit een zangeres, 2 gitaristen, en een drummer. Als je interesse hebt hoor ik het graag.

M.V.G.

Nick

BartBass
3 april 2010, 12:47
Hee hallo, ik zal me even voorstellen...

Ik ben nick en ik zoek samen met mijn band een nieuwe bassist tussen de 16 en 21 jaar omdat de vorige moest stoppen vanwege zijn studie. Wij spelen vooral eigen nummers in het genre rock/metal. Op het moment bestaan we uit een zangeres, 2 gitaristen, en een drummer. Als je interesse hebt hoor ik het graag.

M.V.G.

Nick


hey, ik ben Bart, een 17 jarige gozer uit Eindhoven, ik weet niet of jullie nog steeds een bassist zoeken. maar als dat zo is... kan ik jullie mischien wel verder helpen. Ik speel nu zo'n 3 jaartjes bass, heb ervaring in 2 verschilende metalbads gehad. en podium ervaring op verschillende kleine podia. ik hou van veel metal en hard rock bands die creatief een eige sound hebben.:punk:

als jullie meer willen weten over me mail dan even naar : (Krullenkop27@hotmail.com)