PDA

View Full Version : cube 15



jeroen rommens
13 juni 2005, 14:56
Is het slim om een cube 15 voor 50E te kopen ?

Bins
13 juni 2005, 15:04
50€ is niet duur, maar de cube15 is ook niet echt super. Clean is mooi, maar daar doe ik zelf niet zoveel mee, en verder vind ik alleen de "metal stack" sim om te pruimen, wel de mids en treble bijna dicht draaien. Hij is wel erg klein, dat is chill. Ik neem em fluitend overal mee naartoe. Super handig als je naar de bassist/gitarist van je band gaat om nieuwe ideeën uit te werken oid.
Dus als je hem alleen thuis wil gebruiken, dan zou ik verder kijken. Maar als je een bakkie zoekt die je overal mee naartoe kan nemen, dan is de Cube15 zeker chill

P.S. Misschien valt er met een goed distortion pedaaltje nog wel wat van te maken, maar ik heb er zelf geen, dus ik zou het niet weten.

Fumi SG
13 juni 2005, 15:19
distortion op modeling = rukkie. Ik heb zelf m'n MT-2 op een Cube 30 geprobeerd en dat klonk niet echt lekker. Dat klinkt heel schel en heel 'niet natuurlijk' (beetje vaag! :( )

Fuhgawz
13 juni 2005, 15:27
Dat ligt denk ik eerder aan je MT-2. Ik speelde eerder vrij veel met mijn Rat over een Cube 30 en dat klonk wel erg lekker.
50 euro voor een Cube 15 is niet veel. Voor dat geld is er weinig beters te krijgen.

EpiCenturiesAWAy
13 juni 2005, 16:30
Kopen man! Cube = hemel voor thuis te spelen!

Nicci
13 juni 2005, 19:54
voor €50 zou ik hem niet laten staan. ik heb zelf de cube 30 voor thuis en voor die situaties dat alle troep meeslepen een beetje overkill is. geweldig handig om te hebben zo'n cube.

andy
13 juni 2005, 20:24
Voor die prijs zou ik het ook niet laten. Ik heb thuis ook een Cube 30 als oefenversterker. Prima ding, ik zou er niet mee op een podium gaan staan, maar voor thuis is het goed.

ijzerbroot1
14 juni 2005, 00:26
Duh, ik heb nog een kjoep 15 staan...is te koop. PM me maar. O schijt, nou word ik afgefakkeld hiero, is natuurlijk weer spam :-D