PDA

View Full Version : "The Marco Experience"



crazylay
12 juni 2005, 16:11
Hey daar..
hier wat nummers van "The Marco Experience"

Lost in Space(2005)
http://tmex.eddyluten.com/The%20Marco%20Experience%20-%20Lost%20In%20Space.mp3

Hit For The Solo(2003)
http://tmex.eddyluten.com/The%20Marco%20Experience%20-%20Hit%20@%20Solo%20For%20Nicole.mp3

Live Blues(Improvisation)
http://tmex.eddyluten.com/The%20Marco%20Experience%20-%20Live%20Blues%20(improvisatie).mp3

Lost in space is 1 van de betere kwaliteiten.
Hit For The Solo is iets minder.
Live Blues is een aardige slechte opname qua kwaliteit (Live recording)

zeg het maar wat jullie er van vinden.
let op! dit zijn oudere nummers en met slechtere opname apparatuur..
k'heb nu nieuwe en betere dus binnenkort komen er nieuwe nummers.

www.themarcoexperience.tk

Ravanelli
12 juni 2005, 23:43
Ik vind het blues nummer wel geinig. Klinkt wel lekker, al had ik de Wah niet het hele nummer gebruikt. Persoonlijk vind ik de fade out wat te lang doorklinken.

De rest spreekt mij iets minder aan, want het is vooral luister muziek. Wat overigens niet wegneemt , dat het netjes is opgenomen en ook het inspelen is goed gedaan.

crazylay
13 juni 2005, 00:16
hey..

jah het blues achtig nummertje vond ik zelf ook wat van de mindere kant..
hij is ook live opgenomen..
en ja.. waar je wel gelijk in hebt..
de Wah is wat zonde.
maar jah.

Tnx anyway :wink:

Gert-Jan
13 juni 2005, 07:56
Ik ben niet onder de indruk.

Het eerste stuk is wel zo vreselijk langdradig..........

Het tweede stuk is redelijk fantasieloos, het lijkt wel of je gitaar iets ontstemt is en de timing laat ook te wensen over, ik hoop dat je relatie met Nicole beter is :-D

De blues is het enige wat nog enigzins te pruimen is, al is het gebrek aan variatie daar ook erg groot. Het themaatje begint leuk maar daarna ga je al snel over op onsamenhangend spel, met ook weer een mindere timing.

Sorry maar ik kan er niks mooiers van maken.

crazylay
13 juni 2005, 11:33
tnx anyway

Noid
13 juni 2005, 21:43
Ach ja, hoe smaken kunnen verschillen (no-offense Gert-Jan, respect voor jou en je spel), maar ik vind dit allemaal wel leuk hoor, je hebt een lekker retro stijl, het is allemaal lekker 70's.

1 voor retro mag het wat mij betreft wel zo lekker langdradig. Best lekker hoor! Wel wat rommelig ingespeelt, zeker de begeleiding aan het eind.

2, ja de begeleiding is minder krachtig, het thema is zeurderig en de timing ook niet denderend, arme nicole.

3 weer langdraderig en rommelig maar ik kan me er niet echt aan storen, in tegendeel, ik luister het nog maar een keertje :P

Gert-Jan
14 juni 2005, 09:14
Ach ja, hoe smaken kunnen verschillen (no-offense Gert-Jan, respect voor jou en je spel), maar ik vind dit allemaal wel leuk hoor, je hebt een lekker retro stijl, het is allemaal lekker 70's.

1 voor retro mag het wat mij betreft wel zo lekker langdradig. Best lekker hoor! Wel wat rommelig ingespeelt, zeker de begeleiding aan het eind.

2, ja de begeleiding is minder krachtig, het thema is zeurderig en de timing ook niet denderend, arme nicole.

3 weer langdraderig en rommelig maar ik kan me er niet echt aan storen, in tegendeel, ik luister het nog maar een keertje :P

Jij houdt gewoon van langdradig, rommelig, een zwakke begeleiding zeurderig en een niet denderende timing :???: :o :-D :-D :razz: :razz:

Ravanelli
14 juni 2005, 19:09
Afkraken is ook een kunst :P :razz: :-D

Noid
15 juni 2005, 11:30
...

Jij houdt gewoon van langdradig, rommelig, een zwakke begeleiding zeurderig en een niet denderende timing :???: :o :-D :-D :razz: :razz:

O.k. je hebt een punt GJ :)

Ik zal duidelijker zijn: nummer 2 is niet mijn ding. Foei!! fout!! Nooit meer zo iets maken!!!! Gek! :evil: :razz:

Nummer 1 en nummer 3 vind ik lekker, en het kan nog beter worden als de punten rommelig en timing verbeteren. :D

Jeroenvanhulsteijn
15 juni 2005, 12:31
1. Lost in space

Klinkt erg schel. Lijkt wel of het hoog erg clipt. Verder klinkt het zo inderdaad wat saai. Maar dat komt denk ik voornamelijk omdat de zangpartij er niet bij zit. Tenminste, ik neem aan dat dit nummer nog een zangpartij heeft.

2. For Nicole

De delay maakt het hier erg rommelig allemaal. De matige opname kwaliteit versterkt het. Je intro vind ik wel erg leuk. Van de solootjes word ik ook niet zo heel warm.

3. Live blues

Vind ik best lekker klinken. Mag wel wat experimenteler mss. Klinkt nogal voorspelbaar. Ach, heb ik zelf ook vaak last van.
Wah is denk ik prima bruikbaar. Maar je mag wel wat meer variatie gebruiken met de wah. Het is nu of je alleen de standjes "open" en "dicht" gebruikt. En daartussen zit ook zoveel leuks.

crazylay
16 juni 2005, 18:04
tnx for the comments..
maareu ik zei ook al..dat ik het zelf ook niet echt de greatste nummers vind die ik heb.

ik wou gewoon ff weten wat jullie der van vinden want..

1. als jullie het Wel wat vonden ddan had ik meer van zulke songs gemaakt.

2. als jullie het niks vinden..
dan ga ik maar eens wat andere stijlen proberen.

de kwaliteit van de nummers is bagger jah dat weet ik..
tenminste van de meeste.
maar de nummer zijn ook al erg oud.

maar er komen denk ik binnenkort weer nieuwe op.