PDA

View Full Version : Memory Man naar de kl*ten?



ruezzz
12 juni 2005, 15:15
Gister op een ruig feestje gespeeld, waar het bier weer ouderwets alle kanten opvloog. Zo ook in mijn Memory Man...

Lijkt erop dat de modulatie nog enigzins werkt en iets van een slapback achtige echo, maar verder... Hij kraakt ook nogal.

Wat zou het zijn: Is het einde oefening of zou er nog iets aan gedaan kunnen worden?

(De organisatie had wel een evenementenverzekering, misschien dat daar nog wat te halen is)

phx
12 juni 2005, 15:37
mmmm klinkt niet echt goed nee. Zowiezo, met bier gooien, NONDEJU, dit lekkere spul hoor je op te drinken! :lol: :lol: :lol:

robert-gitarist
12 juni 2005, 18:51
Draai het pedaal ff uitmekaar en kijk ff goed na de pots.
Als die vochtig zijn dan heb je dus een probleem :P
En zo niet,spijt ze keer door me wd40 of andere spray en ja anders ff na laten kijken door een technicie ofzo

Succes

Jerre
12 juni 2005, 19:50
Opendoen en in elk hoekje controleren op bierresten.
En alles zeker goed laten drogen.
Als het nog nat is (voor zover dat kan in een pedaal) zal het zeker wel ergens kortsluiting maken.

Gewoon geduld hebben, zo'n dingen kunnen tegen een stootje.

ruezzz
15 juni 2005, 22:04
Heb em zondag opengehaald en ingesprayed met contactspray.
(Er zat eigenlijk niet echt veel bier in)
Laten drogen: maandag deed ie het nog niet...
Nog ff met rust gelaten - en nu - woensdagavond doet ie het weer probleemloos.

Hulde! En bedankt.

Lucluc
16 juni 2005, 13:34
Heb em zondag opengehaald en ingesprayed met contactspray.
(Er zat eigenlijk niet echt veel bier in)
Laten drogen: maandag deed ie het nog niet...
Nog ff met rust gelaten - en nu - woensdagavond doet ie het weer probleemloos.

Hulde! En bedankt.

Is een Aqua Puss niets voor jou? :D

ruezzz
16 juni 2005, 22:21
Ze hebben daar iig wel een toepasselijke actie:

Aqua-Puss Analog Delay
Tsunami Relief Project Edition

Dat is nog es een WET delay.

Shaggy
16 juni 2005, 22:21
Wellicht heeft die memory man last van alzheimer

ff naar de huisarts ermee

harrie-beton
17 juni 2005, 09:59
Ik heb de band Normaal wel eens gezien en die hadden bijna alles onder het plexiglas verstopt tegen het bier gooien


Bier moet je opdrinken!

ruezzz
17 juni 2005, 11:06
Heb vroeger veel voorprogramma's gedaan voor Normaal en onlangs nog twee gigs waar Bennie Jolink ff 4 nummers van Normaal bij ons deed. Nooit een spatje bier meegekregen - wel veel opgedronken idd :wink:

Eerlijk gezegd heb in de 12 jaar dat optreed nooit de moeite genomen om een pedalboard te maken - toch maar es doen.
En alle voedings en signaalconnectoren goed wegwerken - plexiglas gaat me wat ver.

Heb al wel eens iemand uit het publiek met een gitaar voor zijn bek geramd toen ie (nadat ik em gewaarschuwd had) toch ff aan mijn pedalen meende te moeten draaien.

Meest extreme wat ik meegemaakt had was dat iemand mijn midipedaal van het podium rukte om er iemand anders mee te lijf te gaan.
De gast die het ontgelden moest had op een gegeven moment ongeveer 5 meter midikabel om zijn nek zitten. foeifoei.... je hebt van die mensen.

ArpeggioKing
17 juni 2005, 12:18
:lol: