PDA

View Full Version : Super City



almarvk
11 juni 2005, 19:10
hola!

almarvk
11 juni 2005, 19:11
Ik kan een Super City versterker kopen, maar ik heb er nog niet echt veel over kunnen vinden. Het type is iig 'super pa 200'.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hier wat meer van?

En zo ja; wat zou een rëele prijs zijn voor zo'n top?

nicoverduin
11 juni 2005, 20:29
Super City, London City zijn allemaal versterkers uit dezelfde koker. Wisselende kwaliteit. Fabricage werd indertijd gedaan door thuiswerkers.

Prijs is maar wat een gek er voor geeft. Heb ze zien gaan voor 150 euri tot zo'n 350 euri voor een losse versterker.
Nico

almarvk
11 juni 2005, 20:38
De versterker wordt alleen verkocht in combinatie met een 4x12 kast. Opzich geen problemen mee, maar de speakers die erin zitten ken ik niet echt. Het zijn "Audax Special Guitare F30 PA 12" speakers.

Kent iemand deze speakers??

andy
11 juni 2005, 23:40
Super City, London City zijn allemaal versterkers uit dezelfde koker. Wisselende kwaliteit. Fabricage werd indertijd gedaan door thuiswerkers.

Prijs is maar wat een gek er voor geeft. Heb ze zien gaan voor 150 euri tot zo'n 350 euri voor een losse versterker.
Nico

De prijzen liggen soms nog veel hoger. te hoog wat mij betreft.
Die speakers ken ik niet. Zijn het nog wel de orginele speakers?? Staat mij bij dat er eerst Celestions in die kasten zaten en later ook Fane.

DaveItUp
13 juni 2005, 09:10
Die Fane's zaten in Sound City/Hiwatt. Misschien ook in london/super/whatever city. Dunno.

almarvk
13 juni 2005, 09:35
Er zitten Aupax speakers in.

Keb trouwens thuis nog wel een oude Fane liggen voor de liefhebber ;)