PDA

View Full Version : Bassist uit Amersfoort



paul15
11 juni 2005, 00:48
Ik ben nu al weer twee jaar bassist en ik ben op zoek naar een bandje in de omgeving van Amersfoort. Mijn favoriete stijl is rock, maar daar bind ik me niet aan vast. Verder ben ik 18 jaar oud en heb een klein beetje bandervaring. Kom niet met een band van superniveau aanzetten, want daar ben ik nog niet aan toe :wink: Ben meer op zoek naar een startende band waarin ik kan meegroeien.

Roque
11 juni 2005, 20:01
Jammer dat je niet in de buurt van Zaanstad woont :(

paul15
12 juni 2005, 22:59
Ja dat maakt het zo moeilijk om de juiste mensen te vinden... Als je een keer een band(lid) tegenkomt is het in het verkeerde deel van Nederland... Nou ja, in ieder geval succes met het vinden van een bassist.

Das Schaap
12 juni 2005, 23:17
Hmm, zoek nog bassist voor band in utrecht, maar wij doen wel wat meer dan beetje 4/4 in C ofzo. :cool:

Kan je tot 8 tellen ? :-D

Weet ook niet hoe serieuze band je zoekt verder enzo....

paul15
12 juni 2005, 23:59
Nou euh... Ben eigenlijk meer op zoek naar een band die dat met zn allen een beetje moeten uitzoeken. Heb niet zoveel zin achter het niveau van de rest van de band aan te lopen. Ik kan trouwens wel tot 8 tellen ja :D

Kan je misschien iets meer over je band vertellen, heb je misschien mp3's? Of de stijl van bepaalde bands/artiesten die jullie benaderen. Dan kan je misschien wat meer vertellen. Muziektheoretisch ben ik helaas niet zo sterk. Doe wel m'n best dat onder de knie te krijgen. :wink: In ieder geval bedankt voor de reactie.

Das Schaap
13 juni 2005, 18:54
Band is voornamelijk wel rock, beetje prog invloeden. Zou niet echt weten waar we mee te vergelijken zijn, maar het is vooral rustige nummers die we schrijven, mag wel knallen af en toe, maar vooral de sfeer van de nummers is heel belangrijk. Maar gezien we nog bezig zijn met schrijven enzo kan je dan wel meteen je eigen stempel drukken. En het is niet supertechnisch ofzo, maar wel niet constant 1 toonladder en maatsoort enzo. De drummer is de supertechnische, wat hij doet volg ik ook niet altijd. :lol:

mathijs
26 december 2006, 13:55
Beste paul,
ik zit in een bandje in Amersfoort en wij zijn nog opzoek naar een bassist. We zijn allemaal 17, de huidige bezetting is drum, gitaar en synth. Wij hebben allemaal wel onze roots in de rock liggen, maar we spelen niet echt standaard muziek; experimenteel, sferisch (en instrumentaal). Op deze link kun je een fragment van een optreden van ons zien in de kelder.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8476504683139321415&q=mauve

als je nog op zoek bent en interesse hebt moet je maar ff contact met me opnemen.
email adress: mathijsdegitarist@hotmail.com

MizZoo
26 december 2006, 16:17
Woo klinkt space :hippie:

skapelski
3 januari 2009, 03:14
Hey,

ik zie dat het al een tijdje geleden is ;) en hoop dat je al een aardig eind bent gekomen qua ontwikkeling. Mijn vraag is of je nog bandloos bent? Zo niet is de band die we nu opstarten wat voor jou. We komen o.a. uit Ede en Utrecht en hebben al aardig wat podium ervaring (Dewi Idols, Epica, Mindfold, Borush etc waren de bands waar de muzikanten in het voor prog. van stonden).

De richting die we op gaan is erg breed qua wat we luisteren, maar dat vormt snel genoeg. Mudvayne, Nickelback, Stereomud, Disturbed, AlterBridge en bijv Silverchair zijn bands waar we door beinvloed zijn.

Hoop snel iets van je te horen!


Greetz Sander