PDA

View Full Version : Gibson les paul te koop



Dirk W
10 juni 2005, 20:25
Hallo,
Ik ben van plan mijn gibson les paul te verkopen vanwege geld tekort voor de vakantie.
Het is een goed klinkende gitaar die electronisch goed in elkaar zit. De hals is nog recht. Helaas heeft hij op het body enige schade. Aan de voorkant is weinig te zien. De onderkant heeft lakschade. (de onderkant als hij op een standaard staat) de zijkanten een klein beetje. Op de achterkant heeft hij aan de kant van de potmeters enkele krassen.

Voor de rest is hij in orde. Ik weet dat dit aardig wat is en dat je hier niet echt op zit te wachten. En ik moet eerlijk toegeven dat zover ik weer alle schade zelf heb gedaan. (eerste kras doet pijn in je hart maar vanaf dan voel je steeds minder).

Ik heb helaas geen foto's omdat ik geen digitale camera heb. Daarom lijkt het me verstandiger om langs te komen voordat je een bod of iets in die richting doet. Ik woon in Hensbroek, dat ligt vlakbij Heerhugowaard, dat ligt vlakbij Alkmaar en dat ligt in Noord holland.

De kleur is Amethyst. Achterop de nek staat Gem series, amethyst.
Op de tuners staat gibson deluxe. volgens mij is dat standaard voor studio's maar zeker kan ik het niet zeggen. De hardware is goud (brug, tuners, strapholders, schroeven voor slagplaat en elementen) de kleur van de slagplaat, elementen, switch is denk ik cream. Er zijn 4 potmeters, 2 volume en 2 toon. Het type potmeter knop ken ik geen naam voor. Maar het lijkt hier op: http://www.warmoth.com/hardware/images/parts/knobs_18.jpg

Ik hoop dat je een beetje een idee kan krijgen van hoe deze gitaar eruit ziet. Ik heb geprobeerd een vergelijkbaar plaatje te vinden op google. als je intikt amethyst krijg je alleen maar diamantjes en samen met les paul vindt hij niets. De kleur is dus vergelijkbaar met die diamantjes.

Volgens mij ben ik niets vergeten. Excuses voor het gebrek aan foto's mocht ik er een paar kunnen maken zal ik ze zeker neerzetten. En mocht je vragen of interesse hebben dan mag je me gerust mailen of op msn toevoegen. Gewoon reageren mag ook. Volgens mij is het evengoed een redelijke prijs.
Voor de rest krijg je er nog een hardcase bij (die precies past), das niet echt van gibson maar wel erg handig.

Met vriendelijke groet,
Dirk Wagenaar

Dirk W
10 juni 2005, 20:26
Ow ja, het belangrijkste: de vraagprijs is 800 euro.

waayer
10 juni 2005, 20:26
O, Ooooo

waayer
10 juni 2005, 20:29
Ow ja, het belangrijkste: de vraagprijs is 800 euro.

Ik denk dat GITAARMARKT het belangrijkste is

BartL
10 juni 2005, 20:29
www.marktplaats.nl

Dirk W
10 juni 2005, 20:36
ehm, ik snap je best. Hij staat OOK op marktplaats. Het leek me dat ik het hier ook neer kon zetten voor meer aandacht. Als dit niet de bedoeling is van het forum dan stel ik voor dat hij weggehaald wordt en dan biedt ik mijn excuses aan. Ik zag alleen geen andere plek op het forum en er stond zover ik weet ook niets in de stickys
Dirk

Bluesbreaker
10 juni 2005, 20:39
http://www.gitaarnet.nl/forum/gedragsregels.php

Wormaap
10 juni 2005, 20:41
Het is inderdaad niet de bedoeling dat op het forum hier dingen te koop aangeboden worden, sorry :)
Hiervoor heeft Gitaarnet het onderdeel Gitaarmarkt, te vinden op www.gitaarmarkt.nl

gerrekat
10 juni 2005, 20:52
Oh god daar komt de forum gestapo weer.....

jpb
10 juni 2005, 21:49
Oh god daar komt de forum gestapo weer.....
Als je een keer echt met de Gestapo te maken hebt gehad maak je niet zulke misse opmerkingen.

Thom TK
10 juni 2005, 23:14
Oh god daar komt de forum gestapo weer.....
Als je een keer echt met de Gestapo te maken hebt gehad maak je niet zulke misse opmerkingen.

De gestapo bestaat niet meer.

Agent_Smith
10 juni 2005, 23:52
Oh god daar komt de forum gestapo weer.....
Als je een keer echt met de Gestapo te maken hebt gehad maak je niet zulke misse opmerkingen.

De gestapo bestaat niet meer.

JPB spreekt ook in VVT.

Robbert
11 juni 2005, 01:58
Het zou overigens wat anders zijn als je forummembers een korting zou geven van zeg, 20%.. :P

Dirk W
11 juni 2005, 02:02
hmm sorry niet gelezen :oops:
kunnen jullie hem verplaatsen of zal ik hem daar opnieuw posten? Ik heb de tekst opgeslagen in kladblok dus het zou voor mij niet veel werk zijn.
Sorry,
Dirk

Wormaap
11 juni 2005, 02:03
Verplaatsen naar Gitaarmarkt gaat helaas niet, dat zul je dus even zelf moeten doen :-D
Edit: Het 'hensbroek' als locatie is toch niet toevallig een typfoutje voor 'Hoensbroek" he? :P

Dirk W
11 juni 2005, 09:40
Nee, hensbroek ligt vlakbij alkmaar, hoensbroek ligt heel ergens anders. kijk maar op routenet voor een kaart.
Ik zal hem daar wel posten. Da kan hij hier dus verwijderd worden
Dirk

BartL
11 juni 2005, 10:24
Hoensbroek...jaja, daar wonen 'de echte' 8-)

Squier4ever
11 juni 2005, 11:20
gitaarspo kan tog ook :-D :-D

en dit is idd SPAM SPAM

Wormaap
11 juni 2005, 13:52
Hoensbroek...jaja, daar wonen 'de echte' 8-)
Mijn ex bijvoorbeeld :razz:

Svenson
11 juni 2005, 14:43
Oh god daar komt de forum gestapo weer.....
Als je een keer echt met de Gestapo te maken hebt gehad maak je niet zulke misse opmerkingen.

De gestapo bestaat niet meer.

Zegt wie? Whoehahaha

dano
11 juni 2005, 14:43
het is dus een gibson studio gem die heb ik ook, maar dan een blauwe, als je meer info wilt (niet voor verkoop ofzo, maar misschien wel interessant):

http://www.gibson.com/products/gibson/LesPaul/GemSeries.html

p-90's :)

http://www.gibson.com/products/gibson/LesPaul/images/gem-guitar.jpg

http://www.gibson.com/products/gibson/LesPaul/images/gem-pict1.jpg