PDA

View Full Version : Godver, versterker kapot...



Thom TK
10 juni 2005, 12:54
Ik heb mijn Engl Savage SE naar de gitaarboer gebracht, maar zij sturen hem dus terug naar Engl heb ik gehoord :(
Voor de reparatiekosten ben ik nogal bang...weet iemand of Engl veel vraagt voor een gemiddelde reparatie?
Ik bedoel, of ze duurder zijn dan een gitaarwinkel qua reapartie...

BVD :(

maisy
10 juni 2005, 13:04
bel je je gitaarboer toch op om te vragen of ze eerst een prijsopgave van de reparatie willen doen voor je beslist of je dat wil (en kan) betalen?

Thom TK
10 juni 2005, 13:07
bel je je gitaarboer toch op om te vragen of ze eerst een prijsopgave van de reparatie willen doen voor je beslist of je dat wil (en kan) betalen?

Ja dat doen ze sowieso, maar ik ben toch wel erg benieuwd...

maisy
10 juni 2005, 13:09
ah, je bent ongeduldig :-D

Shaggy
10 juni 2005, 13:16
de naam zegt het al

engle savage

Negative K3 fan
10 juni 2005, 13:23
verkeerde forum...

valt hij niet onder de garantie? en heeft de gitaarwinkel niet gekeken wat er mis was? en wat was er precies mis?

skabouter
10 juni 2005, 13:49
wow, maisy mengt zich in een gesprek van niveau :lol: way to go mees :D

maar ik zou me er nie zo druk om maken, neem aan dat je garantie hebt ? en als het teveel is weiger je te betalen, omdat er nooit met je is overlegt. en dan gooi je het op een akkoordje met de dealer (niet met engl!).

StefMan
10 juni 2005, 14:34
Hmm mijn versterker is al heel lang bezig met sterven...er komen af en toe vage knorrende geluiden uit :lol:

Dirk_Hendrik
10 juni 2005, 15:15
Hmm mijn versterker is al heel lang bezig met sterven...er komen af en toe vage knorrende geluiden uit :lol:

Wat dacht je van a) een nieuwe bril en b) het idee om dat varken weer eens naar de stal en je versterker uit die stal te halen?

Thom TK
10 juni 2005, 16:22
maar ik zou me er nie zo druk om maken, neem aan dat je garantie hebt ? en als het teveel is weiger je te betalen, omdat er nooit met je is overlegt. en dan gooi je het op een akkoordje met de dealer (niet met engl!).
De garantie is al verlopen.
En de dealer licht me van tevoren in ove de kosten (hij belt met Engl, vandaar), maar ik ben gewoon erg benieuwd wat de kosten zullen zijn.
Ik hoop in godsnaam niet hoog.

Maarja, een akkoordje et de dealer is idd een optie dan :)

StefMan
10 juni 2005, 16:23
a)hmm...ik denk dat je mij verward met een blond haar/blauwe ogen kaaskop :lol:
b)mijn versterker maakte werkelijk knorrende geluiden, nu maakt ie meer krakende geluiden

NeeraDJ
10 juni 2005, 17:00
Zeg Thom, volgens mij heb jij alleen maar problemen met dat ding gehad sinds je het hebt gekocht of niet? :???:

Thom TK
10 juni 2005, 17:03
Zeg Thom, volgens mij heb jij alleen maar problemen met dat ding gehad sinds je het hebt gekocht of niet? :???:

Nah, het is hetzelde Kanaal-3 probleem.
Ik zat eerst te zeiken over buizen, maar die schijnen in orde te zijn...oh ja, er zat iig een (/de??) trafo los, en er waren nog wel meer (kleine) dingen.
Ben er wel pissed over.

Quink
10 juni 2005, 17:04
bel je je gitaarboer pfrtsjj bla bla ..........(kan de rest niet meer lezen van verbijstering)

:o :o Maisy! Je reageert buiten Off-Topic! :o Zie je wel dat je het kunt!



:razz:



Sorry heren / dames, back to you regular program......

Negative K3 fan
10 juni 2005, 20:18
Zeg Thom, volgens mij heb jij alleen maar problemen met dat ding gehad sinds je het hebt gekocht of niet? :???:

Nah, het is hetzelde Kanaal-3 probleem.
Ik zat eerst te zeiken over buizen, maar die schijnen in orde te zijn...oh ja, er zat iig een (/de??) trafo los, en er waren nog wel meer (kleine) dingen.
Ben er wel pissed over.

een trafo los?? wtf, dat is behoorlijk onacceptabel> een fabrieks fout lijkt me...

maar goed, wat is er dan aan de hand?

Negative K3 fan
10 juni 2005, 20:19
bel je je gitaarboer pfrtsjj bla bla ..........(kan de rest niet meer lezen van verbijstering)

:o :o Maisy! Je reageert buiten Off-Topic! :o Zie je wel dat je het kunt!



:razz:



Sorry heren / dames, back to you regular program......

het topic is verplaatst vanuit off topic naar hier!

Thom TK
10 juni 2005, 20:38
Zeg Thom, volgens mij heb jij alleen maar problemen met dat ding gehad sinds je het hebt gekocht of niet? :???:

Nah, het is hetzelde Kanaal-3 probleem.
Ik zat eerst te zeiken over buizen, maar die schijnen in orde te zijn...oh ja, er zat iig een (/de??) trafo los, en er waren nog wel meer (kleine) dingen.
Ben er wel pissed over.

een trafo los?? wtf, dat is behoorlijk onacceptabel> een fabrieks fout lijkt me...

maar goed, wat is er dan aan de hand?

Ja ik heb 0,0000000 verstand van techniek, ik ken nét solderen, maar volgens mij is het een trafo.
Hij moest iig helemaal uit elkaar daarvoor, maar het was niks ernstigs.

Het probleem was dat alleen kanaal 3 kut klonkt, ik heb hem naar TAGS gebracht en hun (goede) amp-tech heeft hem uit elkaar gehaald.
Afijn, er werd ontdekt dat het NIET aan de buizen lag maar dat er een trafo (geloof ik) loszat, plus een aantal andere (kleine) dingetjes.
Maar hij moest naar Engl omdat de amp-tech er verder niks mee kon.

Dus kijken ze hem in Duitsland ff na.
trembling hands.

Quink
10 juni 2005, 21:16
het topic is verplaatst vanuit off topic naar hier!

Pfeewww, God zij geloofd, mijn hele wereldbeeld lag al aan diggelen. Plakken maar weer dus. :D

ieme
11 juni 2005, 07:45
Engl Ravage