PDA

View Full Version : wat is dit ongeveer waard?



wietse
9 juni 2005, 21:41
vandaag weer iets gekocht, jawel kon het weer niet laten deze gaat echter wel de verkoop in.
een ibanez grx20 gio in nieuwstaat met koffer en snoer, dit is geen spam want ik heb hier eigenlijk al iemand voor maar wil effe weten wat ik nog kan vragen.
want wil er wel wat aan verdienen (lukt toch niet echt meer want ik kreeg er ook nog een parkeer boete van 48 euro bij :evil:) gaf 100 euro voor dit ding.
heb geen flauw idee wat deze nieuwere gitaren doen 2ehands.

http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/ibanezincase.jpg

schwalbe
9 juni 2005, 21:54
Helaas... is ie nieuw te koop voor 150 dollar.
:cry:

robert-gitarist
9 juni 2005, 22:17
Wow mooi dingetje voor een Gio :o :o
Tsja die modellen kost nieuw al haast geen drol,laat staan 2de hands.
Maar je moet zelf gewoon denken aan een rieeel bedrag.
Als jij hem niet kwijt wil voor 100 euro,moet je het niet doen.
Bedoel maar,voor veel Ibanez'en kun je toch nog wel 150 euro voor vragen zeker met koffer erbij.
Ik kom vaak die GSA 160 modellen tegen en die kosten 2de hands ook nog gauw 150/160 euro.

wietse
9 juni 2005, 22:40
Wow mooi dingetje voor een Gio :o :o
Tsja die modellen kost nieuw al haast geen drol,laat staan 2de hands.
Maar je moet zelf gewoon denken aan een rieeel bedrag.
Als jij hem niet kwijt wil voor 100 euro,moet je het niet doen.
Bedoel maar,voor veel Ibanez'en kun je toch nog wel 150 euro voor vragen zeker met koffer erbij.
Ik kom vaak die GSA 160 modellen tegen en die kosten 2de hands ook nog gauw 150/160 euro.
inderdaad ik vond hem ook wel leuk kwa kleur in ieder geval, maar niks voor mij zoiets, ik zat zelf ook aan rond de 150 te denken ook omdat het ding echt als nieuw is en er een mooie originele ibanez koffer bij zit.
ook die koffer is nog als nieuw.
moest er alleen effe nieuwe snaartjes opzetten en de actie van de D en G snaar iets verhogen, daar liep hij wat aan.
ding z'n intonatie is perfect en hij speelt erg licht.
maar ik zie wel waar het schip strandt, ben allang blij dat niet iedereen de nieuwprijzen precies weet.
dat 150 dollar had ik ook al gezien schwalbe, maar kon nergens een prijs in euro's vinden, en aangezien gitaren in de usa nogal goedkoper zijn dan hier.

robert-gitarist
9 juni 2005, 22:50
Ja 150 Dollar voor z'n gitaar is echt geen geld.
Ik vind het echt een geil dingetje.
helaas heb ik geen geld anders had ik hem 100% van je genomen.Mooie kleur en die Ibanez'en spelen super.Niks mis met die Gio modellen.

up-guitarman
10 juni 2005, 00:32
vandaag weer iets gekocht, jawel kon het weer niet laten deze gaat echter wel de verkoop in.

Wat ik me dan afvraag ... Als je een gitaar koopt en hem dezelfde dag al weer kwijt wil ...

WAAROM IN HEMELSNAAM KOOP JE DAT DING DAN ??? :o

wietse
10 juni 2005, 07:47
vandaag weer iets gekocht, jawel kon het weer niet laten deze gaat echter wel de verkoop in.

Wat ik me dan afvraag ... Als je een gitaar koopt en hem dezelfde dag al weer kwijt wil ...

WAAROM IN HEMELSNAAM KOOP JE DAT DING DAN ??? :o

voor de handel.
als ik denk dat ik ergens aan verdienen kan dan doe ik het, en ik zag die mogelijkheid wel hier.
en er komen geregeld mensen langs die op zoek zijn naar een gitaartje, als mensen eenmaal weten dat je ze verzamelt en er wat in handelt dan komen ze op den duur vanzelf bij je.
zoals ik al zei hier heb ik iemand voor, een jongen die me laatst vroeg om eens om een leuk gitaartje uit te kijken voor hem om op te beginnen.
en daar is dit een heel leuk gitaartje voor.

schwalbe
10 juni 2005, 10:27
150 euro is helemaal geen gek idee: die gitaar zou in NL vast wel een euro of 200 gekost hebben en een koffer is ook wel wat waard.

almarvk
10 juni 2005, 13:47
Ik kom vaak die GSA 160 modellen tegen en die kosten 2de hands ook nog gauw 150/160 euro.

Klopt, maar je verkoopt ze niet makkelijk voor dat geld!

AART
10 juni 2005, 14:59
ik heb mijn gsa ooit geruild voor een talman destijds.

Ik denk alleen dat je geen goede prijs in euro's vind, deze gitaren zijn net als de rg 420 en rg 520 alleen in de us verkocht.

En ik heb binnenkort waarschijnlijk hier een RG 420 staan :dance:

robert-gitarist
10 juni 2005, 17:13
Ik kom vaak die GSA 160 modellen tegen en die kosten 2de hands ook nog gauw 150/160 euro.

Klopt, maar je verkoopt ze niet makkelijk voor dat geld!

Nou reken maar of je die verkoopt.
Als ze er nog mooi uitzien etc. verkoop je ze echt heel snel.
Bij mij op het werk hebben 2 gehangen,een bijna nieuwe die is voor 195 weg gegaan en 2 weken terug een mooie met zeeer weinig krasjes en is weggegaan voor 160 euro.
Dus reken maar dat die snel weg gaan :D

m^rton
10 juni 2005, 17:58
Waar werk je dan?

Bluesbreaker
10 juni 2005, 18:01
Ik denk Intratuin

m^rton
10 juni 2005, 18:06
Hebben ze daar ook al gitaren? :-?