PDA

View Full Version : Wat brengt een dm4 nog op?



dano
8 juni 2005, 20:08
weet iemand hier toevallig (ik heb ze nergens op marktplaats o.i.d gezien) wat een tweedehands line6 dm4 distortion moddeler opbrengt? Ik ben van plan hem te verkopen maar moet even financieel passen en meten of ik er voor kan kopen om mijn set compleet te houden:) Vandaag bij muziekhandeljukebox geweest en zoveel leuks gezien dat ik echt wat anders wil dan de line6 unit:)

alvast bedankt:)

ow en heeft hier iemand ervaring met een radial tonebone british?

Dirk_Hendrik
8 juni 2005, 20:37
ow en heeft hier iemand ervaring met een radial tonebone british?

Lucky

dano
8 juni 2005, 23:34
lucky?

Debaser
9 juni 2005, 01:21
ik heb mijn DM4 met adaptor voor E149,- 2nd hand gekocht bij Feedback met adaptor + 1 jaar garantie.

ruezzz
9 juni 2005, 08:46
Klopt. Op Ebay gaan ze ook voor rond de 150 € eruit.
Kun je uitleggen wat je niet beviel aan de DM-4?

Dinant
9 juni 2005, 10:03
Mocht je hem echt gaan verkopen, dan heb ik wel intresse (mits ie in goede staat is, met adapter en handleiding).
Mail me maar.

En succes met je radial zoektocht.

Dirk_Hendrik
9 juni 2005, 10:13
lucky?

Ja.

Een Gitaarnet forumgebruiker met de nickname "lucky" heeft ervaring met een tonebone.....

Nu helder? :wink:

Debaser
9 juni 2005, 11:06
Mocht je hem echt gaan verkopen, dan heb ik wel intresse (mits ie in goede staat is, met adapter en handleiding).
Mail me maar.

En succes met je radial zoektocht.

dinant van het orange forum ?

dano
9 juni 2005, 11:33
lucky?

Ja.

Een Gitaarnet forumgebruiker met de nickname "lucky" heeft ervaring met een tonebone.....

Nu helder? :wink:

hahah juist dankjewel:)

en het ligt er nog een beetje aan of ik hem ga verkopen, hij is wel in goede staat, alleen de doos die ik er bij kreeg was vanaf het begin al in wat brakke staat, hij had ergens tussen gezeten denk ik in het magazijn bij feedback. Verder wel compleet met doos, adapter en in nette staat.

Eens kijken hoe ik deze grote ruiltruuk ga bewerkstelligen. En of ik het ga doen.

Qua handigheid is hij echt super, makkelijk van rythem scheur naar solo scheur. Dus daar moet ik een vervanging voor zoeken. Verder vind ik hem een beetje klinisch, ben toch wat meer op zoek naar oud mooi geluid denk ik, mmmm ik meot goed gaan nadenken wat ik wil:P