PDA

View Full Version : Voor de echte metal liefhebber



Bloodline
8 juni 2005, 16:02
http://members.chello.nl/j.leijbijde/Chained.mp3



hopelijk vinden jullie het wat ^____^

Lacrymosa
8 juni 2005, 16:21
Is dat jou band? klinkt lekker, iets wat TE metal voor mijn smaak
Niet echt heel erg origineel

deedee
8 juni 2005, 16:22
te veel gain naar mijn mening, verder is het niet mijn muziek smaak.

Gert-Jan
8 juni 2005, 16:23
Zitten wel leuke dingen in alleen had je me dit ook in 1 minuut kunnen vertellen ipv 4. Het wordt een lange zit met al die thema herhalingen.

bobby
8 juni 2005, 16:47
Klinkt super!

Geweldige riffs, netjes gespeeld ook, comlimenten daarvoor.

De gain mag inderdaad wel wat omlaag, zodra je gaat double tracken met meerdere gitaar sporen komt er al een lading gain bij... de synth nabij 2:10 tot 2:28 en aan het einde, mag wel ietsjes zachter, het idee is geweldig.. (probeer in nuendo in plaats van velocity maar eens met expression te kloten, dan klinken ze wat meer levendig als je expression toevoegt.. maar een idee.

DFH2 heb je al perfect onder controle! drums zijn mooi, en de tom fills klinken ook erg goed en varierend... kan er niks van zeggen..

Goed!

Bloodline
8 juni 2005, 17:23
thx !! jah dat minder gain kan mischien wel. mar k houltijd ven veel 8)

en ik denk dat het opzich een nummer is voor zang dus vanaar de herhalende thema's

Maiden Michiel
8 juni 2005, 17:36
Klinkt lekker dit man!!

Alleen.... where is the SHRED?
:razz:

Synth had wel iets zachter gemogen naar mijn smaak.

Bloodline
8 juni 2005, 18:47
haah jh sorry, was ik helemaal vergeten :D !! ik he al 2 nieuwe numemrs met shred lol. ie moet k nog posten.

Roy K.
8 juni 2005, 21:44
Zo dat is flinke terrorshit zeg! (ik wordt wel een beetje te oud hier voor eigenlijk, maar was toch wel cool om ff te luisteren).

Ik vind het ook wel een beetje veel van hetzelfde, maar als er zang bij komt (en evt. een solo) heb je denk ik een leuk nummer in het genre. Je gitaargeluid is me trouwens te schel :razz:

Dat riffje vanaf 0.13 doet denken aan een nummer van Slayer, Angel of death als ik me niet vergis, is het daardoor geïnspireerd?
Klinkt vet! :zz:

Bloodline
8 juni 2005, 23:11
Zo dat is flinke terrorshit zeg! (ik wordt wel een beetje te oud hier voor eigenlijk, maar was toch wel cool om ff te luisteren).

Ik vind het ook wel een beetje veel van hetzelfde, maar als er zang bij komt (en evt. een solo) heb je denk ik een leuk nummer in het genre. Je gitaargeluid is me trouwens te schel :razz:

Dat riffje vanaf 0.13 doet denken aan een nummer van Slayer, Angel of death als ik me niet vergis, is het daardoor geïnspireerd?
Klinkt vet! :zz:

verek ik luisterde ff angel of death en het klinkt inderdaad op elkaar. ik he het er niet van geinspirieerd. nouja, mischien wel, alleen had ik het zelf nie door

deedee
9 juni 2005, 16:33
t is gewoon allebei even harde klote-herre :-D :-D

Bloodline
9 juni 2005, 17:57
acjah . . .waarom noem ik deze tpoic dan zo

Soulflyhigh
16 juni 2005, 12:34
Sweet. Door die herhalingen misschien lang maar als je er ergens een solo tussen knalt en je hebt vocalen dan wordt het vanzelf wat afwisselender.

Davidian
16 juni 2005, 13:12
beukt wel lekker maar ja ik ben ook een gain lover he :cool:

BlackSun
16 juni 2005, 13:53
Goeeeed!


Klinkt lekker man. Ik vind het afwisselend genoeg, kwa riffs dan, misschien hier en daar een flinkte tempowisseling invoegen.
:)

Synth ligt iets te hard in de mix, maar verder niets dan complimenten!
Gain niet omlaag, ik vind em prima zo.

Welke gear heb je trouwens gebruikt?

Swan
16 juni 2005, 14:48
klinkt wel cool, niet echt vernieuwend, maar dat zal ook wel niet de bedoeling zijn..
de riffs zijn wel erg slayeriaans, die eerste lijkt eerlijk gezegd nogal gejat...
de gitaarsound is erg digitaal, waar is dit mee opgenomen?

t synthstukje is cool :) past lekker idd...
en de drums zijn ook vet geprogrammeerd, alleen clipt t allemaal n beetje bij mij