PDA

View Full Version : Nieuwe aanwinst ---> kben zooooooo blijijijijij



rupke
8 juni 2005, 12:55
Hoi,

Ik wilde jullie evne mijn nieuwe aanwinst laten zien. donderdag krijgt hij zijn "doop"in de band. Volgens mij gaat dit behoorlijk gas gevennnnnnnnnn

Groetjes Rupke

http://community.webshots.com/user/rupke_rocks

P****Fred
8 juni 2005, 12:58
very nice my friend!

heb je die nieuw gekocht?

...rock...
8 juni 2005, 13:10
mooooooooooooooi.heb die ook willen kopen maar in sommige lichtinvallen vond ik hem zo lelijk en soms gewoonwegprachtig maar goed spelen zal hij zeker.tweedehands?
echt proficiat!!!

Kim Wilson
8 juni 2005, 13:13
:o

Heel vet, gefeliciteerd!

Rib uit je lijf zeker :wink: ?

@fred: Aan de headstock te zien istie tweedehands.

Desalwelteplus heel erg gaaf. Super!
[/jaloers mode onderdrukken] :-D

robert-gitarist
8 juni 2005, 13:13
Gefeliciteerd ermee.
Mee gitaartje...looks pretty :)

Stond op marktplaats he ;)

iam
8 juni 2005, 13:13
mooizoo!! hoeveel heb je betaald?

almarvk
8 juni 2005, 13:19
Gave gitaar, hopelijk klinkt ie net zoals Gary Moore ;)

Les Paul
8 juni 2005, 13:38
Gefeliciteerd! Daar ga je heel veel plezier mee krijgen. Ik heb er zelf ook 1, dus ik weet waar ik het over heb :P

BTW, mocht je mijn Gary willen zien: http://community.webshots.com/user/robbert155

rupke
8 juni 2005, 14:23
halloooo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties

Ik heb hem tweedehands gekocht voor 1600 euro. Hij is echt in onberispelijke staat. heerlijk afgesteld. alleen op de achterkand heel lichte krasjes van het tegen de riem aanhangen verder helemaal in orde.

Greetzzzzzzz Rupke

Orpheo
8 juni 2005, 15:31
superb!!!

staat bij mij op nummer 2 van mooiste LP's ooit!:D

(nummer 1 is de Page-standard, en op 2 dus die Moore, en de ouwe Perry-sig...)

echt supermoi! ben jaloers...:D

Anders Destium
8 juni 2005, 15:35
Gefeliciteerd, en erg mooie prijs ook nog :lol:

Ik vind die Gary Moores echt prachtig, als ik ooit een LP zou kopen dan is de kans groot dat het er zoeen wordt :)

Tupelo
8 juni 2005, 15:42
Who ho ho ho heel erg jaloers nu. :o Gefeliciteerd man!!!

marc_o
8 juni 2005, 16:31
te gek! en ook nog van één van de beste gitaristen op deze aardkloot (Gary moore bedoel ik, de kunsten van de topicstarter zijn mij tot op heden onbekend) :)

robbertjeeeh
8 juni 2005, 16:45
proficiat met je nieuwe gitaar :)

deze is ook grappig:
http://www.guitaradoptions.com/prodcat/customer/product.php?productid=17950&cat=275&page=1
heritage - gary moore signature uit 1991

Orpheo
8 juni 2005, 17:32
Gefeliciteerd! Daar ga je heel veel plezier mee krijgen. Ik heb er zelf ook 1, dus ik weet waar ik het over heb :P

BTW, mocht je mijn Gary willen zien: http://community.webshots.com/user/robbert155

jij hebt de gary, EN de R8 plaintop.....

welke vind jij dan t beste van die 2? of zijn ze compleet onvergelijkbaar?

semt-x
8 juni 2005, 17:37
Zeer nice, zou ook in mijn straatje passen.
Gefeliciteerd!

BassAgent
8 juni 2005, 18:02
Gefeliciteerd man! Mooie flame!

ruezzz
8 juni 2005, 18:29
suuuupermooi. congrats!

pietvanbuiten
8 juni 2005, 18:53
man man, daar zou je toch ook jaloers van worde!!!!! :-D :-D :-D
heeeeeel gaaf, gefeliciteerd, piet

Luke-wannabe
8 juni 2005, 18:59
Zeer mooi :D

Les Paul
8 juni 2005, 19:17
Gefeliciteerd! Daar ga je heel veel plezier mee krijgen. Ik heb er zelf ook 1, dus ik weet waar ik het over heb :P

BTW, mocht je mijn Gary willen zien: http://community.webshots.com/user/robbert155

jij hebt de gary, EN de R8 plaintop.....

welke vind jij dan t beste van die 2? of zijn ze compleet onvergelijkbaar?

De Gary Moore vond ik de beste Les Paul, totdat ik mijn R8 tegen kwam. De R8 die ik heb is wat betreft sound het beste wat ik ooit gehoord heb. Het is echt zo'n 1 uit 1000 gitaar, die je ooit met veel geluk tegen moet komen.
De Gary Moore speelt wat makkelijker door de wat dunnere hals (de R8 heeft echt een boomstam).
Overeenkomsten: enorme sustain, veelzijdigheid (reageren beide goed op de volumepot), verslavingsfactor; stoppen met spelen is erg moeilijk :-D

Ik neem de R8 mee op de gitaarnetmeeting van de 19e, dus als je er bent kan je hem uitproberen.

BLOK182
8 juni 2005, 19:39
Te gek man!! Prachtige gary moore! Zat er zelf ook nog ff achteraan, maar via via is het toen op een custom uitgekomen. Nja, ik behelp me wel :-D Veel plezier met je "nieuwe" axe!!

Daniël_san
8 juni 2005, 20:05
Gefeli, Het is een ertg mooie LP!

strattie
8 juni 2005, 20:33
Zeer nice, zou ook in mijn straatje passen.
Gefeliciteerd!

waar bewaar jij je gitaren dan :o

VanKatoen
9 juni 2005, 20:56
Omg i'm in loooooove :|

Feli!

Orpheo
9 juni 2005, 23:39
Gefeliciteerd! Daar ga je heel veel plezier mee krijgen. Ik heb er zelf ook 1, dus ik weet waar ik het over heb :P

BTW, mocht je mijn Gary willen zien: http://community.webshots.com/user/robbert155

jij hebt de gary, EN de R8 plaintop.....

welke vind jij dan t beste van die 2? of zijn ze compleet onvergelijkbaar?

De Gary Moore vond ik de beste Les Paul, totdat ik mijn R8 tegen kwam. De R8 die ik heb is wat betreft sound het beste wat ik ooit gehoord heb. Het is echt zo'n 1 uit 1000 gitaar, die je ooit met veel geluk tegen moet komen.
De Gary Moore speelt wat makkelijker door de wat dunnere hals (de R8 heeft echt een boomstam).
Overeenkomsten: enorme sustain, veelzijdigheid (reageren beide goed op de volumepot), verslavingsfactor; stoppen met spelen is erg moeilijk :-D

Ik neem de R8 mee op de gitaarnetmeeting van de 19e, dus als je er bent kan je hem uitproberen.

heel jammer, maar ik kan niet naar de meeting komen...moet werken (voor..jawel: een LP:D )

die boomstam van de R8 vond ik juist zo geweldig. daardoor kan ik juist makkelijker spelen, en op die (mega)dunne(re) halsen kan ik minder makkelijk spelen..raar maar waar..

het " probleem" bij mij is dat ik wel PRECIES weet wat ik wil, maar niet weet hoe te realiseren (bijkomend " probleem": gibson fabriceert TOTAAL niet wat ik wil......wel stukjes van mijn " droom-les paul" in diverse modellen, maar niet in 1 ding....)

rupke
10 juni 2005, 07:39
EN na gisteren ben ik nog blijer geworden. Mennnn wat een geweldige gitaar. Hij speelt echt erg makkelijk. en met behoorlijk veel distortion klinke de akkoorden erg strak. ik moest wel even wennen aan de klankleur van de elementen. De joe barden elementen die in mijn epiphone zitten hebben meer hoog en de overdrives klinken op de joe barden minder korrellig (lastig om dat uit t eleggen altijd). ik ga eerst een slekekr spelen mat de gary moore kijken wat ik er allemaal uit kan halen. misschien ga ik als experiment die joe barden in de Gary stoppen. maar dat weet ik nog niet.

Ik ben nog steeds errrruggggggggggggggg blijijijijijj

Bedankt voor al jullie reacties

groetjes Rupke

john.3001
10 juni 2005, 16:29
@ Les Paul: Kiss-fan?

Les Paul
10 juni 2005, 18:07
@Orpheo: De boomstam van de R8 is gewoon even wennen. Overigens heeft de Gary Moore nog altijd een behoorlijk brede hals, maar minder dik.

@John: Kiss is voor mij jeugdsentiment. Detroit rock city was het nummer waardoor ik gitaar wilde gaan spelen. Tegenwoordig wat minder fan, maar het sentiment blijft. En zeg nou zelf....ze hebben altijd op leuke gitaren gespeeld, dus dat maakt een leuke verzameling.

Orpheo
11 juni 2005, 01:58
@Orpheo: De boomstam van de R8 is gewoon even wennen. Overigens heeft de Gary Moore nog altijd een behoorlijk brede hals, maar minder dik.

@John: Kiss is voor mij jeugdsentiment. Detroit rock city was het nummer waardoor ik gitaar wilde gaan spelen. Tegenwoordig wat minder fan, maar het sentiment blijft. En zeg nou zelf....ze hebben altijd op leuke gitaren gespeeld, dus dat maakt een leuke verzameling.

wellicht heb ik me verkeerd uitgedrukt, maar ik vind de nek van de R8 juist PRECIES goed voor mij. de lekkerste hals wellicht tot nu toe voor moi. relatief smal, en ONGELOOFLIJK dik. mijn favo hals dus. daar kan ik t snelst op spelen.....raar maar waar...