PDA

View Full Version : zoom ps-02



gitaarhaantje
7 juni 2005, 21:34
Heeft er iemand ervaring met dit apparaat of een soortgelijk iets zoals de nieuwere zoom ps-04, korg pxr4b of tascam pocketstudio 5. Ik ben namelijk opzoek naar een drumcomputer die ik als metronoom gebruik om te oefenen en daarnaast vindt ik het ook leuk om eens een keer wat op te nemen.
Alle suggesties zijn van harte welkom.

Laurens

telecastermaster
8 juni 2005, 15:32
Jep, ik heb er eentje! (PS-02)

Leuk ding, grote knal voor de Euro, maar ik gebruik 'm bijna nooit :-? .
Drum geluiden zijn best heel aardig. Ingebouwde microfoon is ook heel behoorlijk, alsook de gitaaramp simulaties.
Het probleem dat ik ermee heb is dat de interface een beetje ingewikkeld is. Sommige knopje hebben dubbele functies enzo. Toen ik een keer mijn gitaarleraar ermee wilde opnemen, wist ik niet hoe ik ermee moest opnemen e.d. (Maar dat zal wel komen omdat ik niet zo handig ben met dat soort dingen).

gitaarhaantje
8 juni 2005, 22:20
@ telecastermaster

kun je ook de drumpatronen op het apparaat zelf aan passen?? dus niet eerst via de computer en daarna overzetten naar de zoom ps-02


Laurens

telecastermaster
9 juni 2005, 14:13
Nee.

Wat je kunt doen is a) zelf patronen programmeren in een midi sequence programma op je computer, of b)patronenldownloaden en op die smartcard zetten. Dan kun je ze wel afspelen.

gitaarhaantje
10 juni 2005, 14:06
Verder niemand ervaringen met dit apparaat????