PDA

View Full Version : Oasis don't believe the truth



waayer
7 juni 2005, 18:13
van de week gekocht, klinkt goed met natuurlijk het nummer Lyla
lekkere gitaarsound niet te veel poespas (overmatig gebruik van solo's)
met bonus dvd met interviews en de clip van lyla

Set Wenker
7 juni 2005, 21:00
Okay.

waayer
7 juni 2005, 21:05
:???:

Thom TK
7 juni 2005, 21:46
Ik houd wel van overmatig gebruik van solo's hoor. :) :cool:

vulvasonic
7 juni 2005, 23:57
Volgens mij moet je hier niet al te hard roepen dat je Oasis leuk vindt.

Ik vind het wel lekker trouwens.

waayer
8 juni 2005, 19:11
hoezo mag je dat niet hard roepen ik vind het gewoon goeie muziek
en dat het arrogante kwallen zijn daar heb ik niks mee te maken ik vind hun muziek goed.

The Flying Dutchman
11 juni 2005, 21:57
Oasis is goed, verdomd goed. Laat daar geen twijfel om bestaan! Ik heb ook hun nieuw album gekocht en was aardig verrast, ik had verwacht dat het weer een zwak afkooksel van hun begintijd ging zijn zoals Heathen Chemistry ietwat aanvoelde...

waayer
12 juni 2005, 00:15
Leuk dat er nog meer zo over denken het gaat tenslotte om de muziek
en ik was ook verrast door de nieuwe cd, sommige nummers moet je wel een paar keer luisteren voordat je die leuk gaat vinden.
Maar dat heb ik ook met coldplay die hebben vind ik ook nummers die je vaker moet beluisteren voordat je die gaat waarderen.

Sliver
25 juni 2005, 19:16
Best een goed album inderdaad, in tegenstelling tot dat nieuwe coldplay ding :roll:

thijsov
25 juni 2005, 19:48
dat nieuwe coldplay ding is anders echt een geweldig album!

d'oh
26 juni 2005, 14:34
het nieuwe oasis album is echt super goed
nar heathen chemistry en standing on the shoulders of giants was ik wel toe aan echte muziek

dit album geeft het gevoel dat ze na gedacht hebben over wat ze gingen schrijven (al geldt dat niet voor alle nummers)

en dat ze arrogant zijn, BOEIE, dat hoort erbij het zijn rockers als die doen als bono en chris martin (overigens niks slechts over beiden, want ze maken goede muziek) dan ga je ook denken waar de goede oude tijden zijn gebleven waar rockers nog idiote dingen deden en schokkende uitspraken deden :D