PDA

View Full Version : Ik zoek een band (Groningen)



phosphorescent
7 juni 2005, 13:13
hey,

Alles goed daar? Ik hoop het he :wink:

Ik wil een band opzetten in Groningen ( ikzelf woon in Winschoten )

Mijn voorkeur is:

Lifehouse ( grote fan ) Rufio, Anouk, Simple plan, RHCP, Eric Clapton, Di-rect, Avril Lavigne, Kane.

Het is dus romantische muziek met soms een zwaar toontje eigenlijk :)

Ik hoop dat we ergens een oefen ruimte kunnen vinden en optredens kunnen gaan doen. Ik speel liever niet de hele tijd covers, maar zelfgeschreven muziek. Ik hoop een beetje naamsbekendheid te krijgen. Misschien worden we wel bekend joh ;) Maar laten we nu niet teveel verwachtingen treffen...

Ik kan niet gelijk beginnen want ben ietwat op mijn gitaar gaan zitten.... :oops: Dat maakt trouwens ook niet uit want ik zou graag eerst willen dat er een goede klik tussen de bandleden ontstaad, daarom zou ik elkaar eerst willen leren kennen. Kan door msn, sms of mail ? Ik denk dat we beter niet gelijk kunnen meeten. Eerst een stuk vertrouwen opbouwen...

Een zanger(es) is denk ik cruciaal in een band, dus als er mensen zijn die dat kunnen?...Ik zoek dus een zanger(es), gitarist, pianist, drummer. Het liefst speel ik in een gemengde band, dus meisjes en jongens...

Ik ben 18 jaar en speel al een paar jaar gitaar. Ben je 16 tm 22? En speel je iets? Het maakt neit uit hoe lang je speelt!

Lijkt het je wat?

Blackcat3348@msn.com of PM me :)

Misschien tot spreeks ...

Groetjes,

Mij

MiKe
10 juni 2005, 19:07
Sounds nice, maar simple plan is toch niet echt zo romantisch? Tis meer van die happy punklovesongs... verder ben ik wel fan :p

phosphorescent
13 juni 2005, 19:11
Sounds nice, maar simple plan is toch niet echt zo romantisch? Tis meer van die happy punklovesongs... verder ben ik wel fan :p

Je hebt dus interesse ?...


Mwah, simple plan kan best gevoelig teksten hebben :P

Hoop dat er nog meer zijnbtw...