PDA

View Full Version : TransSexueel



Sandman
24 augustus 2002, 18:05
Ik heb mijn Vester Traditional Series (strat. 3 SC) om weten te bouwen tot een Double Fat Strat. And I have to say, as you kids say these days:' hij roeleert!'

Nadat ik de HB's in mijn LP heb vervangen door SD's had ik een setje stocks over. En de SC's in mijn Vester zijn nogal cheapy (en das niet alleen in de prijs), dus zag ik een nieuw project uit de nevelen opdoemen waarin hij was verhult.

Ik had geen verwachtingen gemaakt over het geluid dat er uit zou komen. En het leuke is dat het absoluut geen LP-sound is. De vorm, het hout, de set-neck bepalen in dit het geval voor het grootste deel het geluid.

Kortom erg blij ben ik ermee, het gitaarboertje heeft goed werk afgeleverd, en ik heb er eigenlijk weer een gitaar bij, aangezien ik em voorheen vanwege de kwaliteit van het geluid in vergelijking tot mijn LP met SD's niet meer gebruikte.

Greetz
Niels

MetalliCat
25 augustus 2002, 22:32
Eeh vet man :smile:
Cool idee, gebruik je toch ook nog je oude elementen :smile:

Sandman
30 augustus 2002, 16:51
Idd.

Toch wel prettig zo'n uitlaatklep i.d.v.v. een forum.

savecracker85
30 augustus 2002, 18:25
kewl.....ik heb ook n VESTER...maar dan uit de stage series...mischien ook wel n ideetje voor mij :smile:

MetalliCat
30 augustus 2002, 22:46
T is idd erg prettig zo'n forum..en helemaal nu het 'biertje erbij?' er is :smile:

sash
31 augustus 2002, 19:51
Ik ben ook m'n zwarte strat aan het 'updaten'. Kheb er gisteren een zwarte 3-ply slagplaat, zwarte elementkapjes en zwarte knoppen opgezet. Volgende week komen er gouden vintage kluson's en daarna nieuwe elementen. Dus als iemand nog strat elementjes heeft liggen, TELL ME :grin: