PDA

View Full Version : looking for bands!



delivered
6 juni 2005, 17:34
hello! were trying to support your band by reviewing your demo/cd, taking an interview,reviewing your concert..were trying to support the underground, so we need all of you bands,no mather what you play! Interested?

BassAgent
6 juni 2005, 19:07
We zijn hier een nederlandstalige site, en dit hoort bij Sites.

Bluesbreaker
6 juni 2005, 19:49
Komt natuurlijk heel goed over als je gewoon Nederlands bent maar Engels gaat typen, je website ziet er trouwens wel heeel erg slecht uit.

Philippe
6 juni 2005, 21:03
je website ziet er trouwens wel heeel erg slecht uit.

+ 1
wat een crap

Mufftin
7 juni 2005, 08:49
je website ziet er trouwens wel heeel erg slecht uit.

+ 1
wat een crap

volgens mij hebben ze hem gemaakt met Frontpage :P

Thedevilinside
7 juni 2005, 10:16
Sowieso zou ik geen enkele .tk site serieus nemen, als er iets goedkoop staat :roll:

Thom TK
7 juni 2005, 15:30
Sowieso zou ik geen enkele .tk site serieus nemen, als er iets goedkoop staat :roll:
vind ik ook idd.

BlackSun
7 juni 2005, 16:17
En als je in het engels post...doe het dan goed....

delivered
8 juni 2005, 13:24
:roll: who gives a fuck of die site er nu goed/slecht uitziet, het gaat om wat er op staat, we willen gewoon simpelweg beginnende bands steunen! maar blijkbaar worden dat soort initiatieven ook al niet meer goedgekeurd en de grond ingeboord door een paar wankers

Thedevilinside
8 juni 2005, 13:37
Wie is nu de rukker?

delivered
8 juni 2005, 14:36
jullie reageren, mag ik dan ook niet misschien? :roll:

Mufftin
8 juni 2005, 14:39
daar is een forum voor :D

FNaRK
8 juni 2005, 14:58
De pagina kan niet worden weergegeven.

De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen


:-( jammer
was wel benieuwd

Bluesbreaker
8 juni 2005, 19:05
:roll: who gives a fuck of die site er nu goed/slecht uitziet, het gaat om wat er op staat, we willen gewoon simpelweg beginnende bands steunen! maar blijkbaar worden dat soort initiatieven ook al niet meer goedgekeurd en de grond ingeboord door een paar wankers

Nou, je inhoud bestaat voor het grootste gedeelte uit reclame, dus dan ben ik al weer weg.

En tuurlijk boort iedereen jouw initiatief de grond in, net als alle andere initiatieven.

delivered
9 juni 2005, 19:49
reclame? we willen bands een plaats geven waar ze hun populariteit kunnen uitbreiden!! wat kunnen wij daar aan hebben?:s

Bluesbreaker
9 juni 2005, 21:27
Ik bedoel dat ik eerst 5 schermpjes weg moet klikken voordat ik de site kan zien.

guitarmonk
10 juni 2005, 11:59
Sowieso zou ik geen enkele .tk site serieus nemen, als er iets goedkoop staat :roll:

:-( wat is er mis met www.flyingfox.tk ?


ik begrijp t wel :razz: [/url]


hehe hij ligt er nu wel af, heb je wel eens met .tk :-D

Embryoyo
13 juni 2005, 14:20
reclame? we willen bands een plaats geven waar ze hun populariteit kunnen uitbreiden!! wat kunnen wij daar aan hebben?:s :lol:

delivered
16 juni 2005, 11:54
haha ga nog wat aan jullie leuters rukken stelletje gefrustreerde idiots

Bluesbreaker
16 juni 2005, 12:00
haha ga nog wat aan jullie leuters rukken stelletje gefrustreerde idiots

Hoe oud ben jij eigelijk?

delivered
16 juni 2005, 17:18
haha ga nog wat aan jullie leuters rukken stelletje gefrustreerde idiots

Hoe oud ben jij eigelijk?
12 :razz: :razz: :razz:

waayer
16 juni 2005, 18:42
Ik vind het initiatief wel oké om bands een plaats te geven om hun muziek
te laten horen aan publiek.
Maar doen ze dat ook gratis? of in ieder geval niet voor heel veel geld wat meestal wel het geval is.
Maar als zij het puur uit commerciele overwegingen doen en dus de bands van hun meestal schaarse euro's willen beroven dan zeg ik ook
oprotten.

Bluesbreaker
16 juni 2005, 18:45
ER zijn sowieso zo veel vage .tk sites, als je echt wilt promoten zet je het groot op, zoek je een grote sponsor, maak je wat reclame, maak je een fatsoenlijke site.

DAT is promotie.

waayer
16 juni 2005, 18:57
Met een fatsoenlijke site beginnen ben ik het volledig mee eens
dat kost niet veel en is vlug te realiseren.
Sponsors daarintegen zijn misschien wat moeilijker te vinden maar inderdaad reclame hoeft niet veel te kosten dus dat zou samen met een website een goed begin zijn om je activiteiten te promoten.

delivered
17 juni 2005, 22:55
we verdienen er compleet niets aan hoor, buiten de bands die hun demo's opsturen(wat me logisch lijkt, we kunnen ze moeilijk gaan kopen om nadien zelf een review op te gaan schrijven, zo is het gemakkelijk)
en over een fastoenlijke site: ik weet niet of jullie de afkorting DIY kenne, maar dat staat voor DO IT YOURSELVE !! en wij roeien met de riemen die we hebben! we willen geen supergesofisticeerde site, we willen bands promoten! het gaat om de inhoud!

Bluesbreaker
20 juni 2005, 12:16
Tuurlijk gaat het niet om de inhoud, het gaat om de aandacht trekken. En aangezien er geen hele volksstammen staan te springen om die site van jou zul je er toch wat moeite voor moeten doen om de site aantrekkelijk te maken.[/i]

scramble
26 februari 2006, 18:06
haha ga nog wat aan jullie leuters rukken stelletje gefrustreerde idiots

wel een beetje jammer dat opbouwend kritiek ook niet gepikt word :), trouwens wel een leuk plan om bands te promoten, maar dan kan je beter een sponsor zoeken met je site en dan bands gaan promoten.. al denk ik niet dat je veel succes zal hebben :satisfie:

Bram+
26 februari 2006, 18:12
Ik vatte dit topic al niet helemaal (ik zie geen site of adres?), maar hij is alweer een half jaartje oud. 't Zal me benieuwen of die delivered hier nog rondhangt?

scramble
27 februari 2006, 15:14
denkut niet eigenlijk :P, maarja ik moest ff me mening erover kwijt :satisfie: :P