PDA

View Full Version : tube driver



pikkepiemel
6 juni 2005, 12:36
ik heb een chandler tube driver pedaal, zoals op de foto afgebeeld staat. Maar wat moet ik hier nou voor vragen als ik m wil verkopen, want ik heb eigenlijk totaal geen idee wat het is. :oops: Misschien kan een van jullie me verder helpen.

Hartelijk dank.

http://www.tonefrenzy.com/images/effects/chandler_tubedriver.jpg

fullorder
6 juni 2005, 13:30
ik ken het pedaal niet, maar afgaande op de reviews op harmony-central. moet je er wel aardig wat voor kunnen vangen.
echter de prijzen die de reviewers betaald hebben voor dit pedaal lopen nogal uiteen, dus het is moeilijk te zeggen wat de gek hier voor geeft.

marc_o
6 juni 2005, 13:36
Ligt ook helemaal aan de staat en of de voeding er nog bijzit. Zijn prima pedalen hoor, mits goed gebruikt.

marc_o
6 juni 2005, 13:43
Ligt ook helemaal aan de staat en of de voeding er nog bijzit. Zijn prima pedalen hoor, mits goed gebruikt.

phx
6 juni 2005, 20:23
Is dit spam? haha.

Euhm ik heb nog een pearl flanger en een zoom hyperlead te koop staan op marktplaats


Lees even de text in blauw

Mag je me ook even uitleggen waar de topicstarter spamt. Jij spamt. De topicstarter vraagt vooralsnog wat zo'n ding waard is.

Wat niet wegneemt dat een beetje geduld op ebay en wat googelen dat je prima kan vertellen.


wat kan ik hiervoor vangen dan? :razz: :razz: :razz:

Robbert
6 juni 2005, 21:02
Ieder geval tien Euro. :D

Jeroenvanhulsteijn
7 juni 2005, 00:26
Begin eens met 150 euro. Een liefhebber zal dat er denk ik wel voor over hebben. Ik zou niet onder de 100 gaan.